Ik lig liever op een luchtbed met een biertje manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hekel hebben aan zwemmen. Serieus.
Maar een week later is iedereen het vergeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet het zien toen Ghana kwart finale haalde of Uruguay 4e. Het is gewoon knap voor iemand die eigenlijk niet goed genoeg is.
[..]
Keer a422.
Jij bent hier de enige die dat zegt hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd.
Verder overdrijven ze een beetje met trollende vbl'ers natuurlijk, maar dat krijg je er wel een beetje als je hier gaat verkondigen hoe dom ze daar wel niet zijn.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Godskolere. Hoe langzaam kun je zijn in een topic openen![]()
Snap ik, terecht wmb. Maar nu is het alsof je het juichende stadion binnenloopt om te zeggen dat ze moeten stoppen met juichen. Logisch dat je zeik-reacties krijgt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet iedereen nam ze dat in dank af
Lees nog eens goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent hier de enige die dat zegt hoor.
Mensen die geen topic hebben klaarstaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
Waar is Ajacied422, toen ging het veel sneller
Ja maar als sporter wil je toch winnen, niet 4 of 5e worden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, terecht wmb. Maar nu is het alsof je het juichende stadion binnenloopt om te zeggen dat ze moeten stoppen met juichen. Logisch dat je zeik-reacties krijgt.
Ben het ook met je eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar als sporter wil je toch winnen, niet 4 of 5e worden?
Dat is bij al dit soort evenementen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar een week later is iedereen het vergeten.
Ik heb ook een grafhekel aan zwemmen ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hekel hebben aan zwemmen. Serieus.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Je zit toch zelf ook in het livetopic?
Al die kansloze reacties "hahahah 5e faler, niet eens goud" heb je toch ook kunnen lezen?
Dat is dan Verschuren, afgelopen weekend verkapte doodsverwensingen naar Dekker die het niet eens zo heel slecht deed. Of Willebroordse die verrot wordt gescholden omdat ze in de laatste seconde verliest. Al die kansloze, buitenproportionele reacties....
Dat vind ik echt raar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb ook een grafhekel aan zwemmen ja.
Mag gewoon nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef TwenteFC het volgende:
Gediskwalificeerd, te lang onder water gebleven... wtf?!
Beetje zwemmen word je toch niet moe van man.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom?
Je word er moe van, dan loop ik liever in het water,
Ingevoerd na het drama op de os van 1828quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
Straks denken ze nog dat je onder water doping gebruikt
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
Straks denken ze nog dat je onder water doping gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |