quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Weet niet wat ze dachten toen ze meer dan een mil + een talent naar Heracles deden inruil voor Plet.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze meneer doet wel vaker gekke dingen.
Als deskundigequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij de OS versie van Zomer van 4
Co z'n ego paste gewoon niet meer door de deur, dus mocht hij buiten blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Co aantrekken en vervolgens weer ontslaan.
Co Adriaanse zo snel alweer weg doen, die gek die ze nu hebben terughalen, zijn wijken onzin. Hoofdprijs betalen voor Fer, Tadic. Enzovoort.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Co Adriaanse zo snel alweer weg doen, die gek die ze nu hebben terughalen, zijn wijken onzin. Hoofdprijs betalen voor Fer, Tadic. Enzovoort.
Ze hadden iemand als Co nodig, na zijn vertrek is het alleen maar minder geworden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Co z'n ego paste gewoon niet meer door de deur, dus mocht hij buiten blijven.
Jammer maar helaas, soms loopt het zo.
Dat is wel een pré.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar wel een kindje met een internetverbinding
De gasten die niet goed genoeg zijn vallen vanzelf af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:16 schreef Doublepain het volgende:
Als NL atleten nou zo trainen, dan winnen ze een keer wat
iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De gasten die niet goed genoeg zijn vallen vanzelf af.
Doe gewoon niet stoer tegen Stinho manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat ik niet stiekem mee lees
Als een ware autist de hele dag de spytool openquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met een speler van Man City?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
Nederlandse cover van FIFA 13
[ afbeelding ]
Bliksemsnelle reactie ook, helaas net 5e gewordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is één baas! Ik waardeer hem.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe gewoon niet stoer tegen Stinho man
Fuck yeahquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een ware autist de hele dag de spytool open
Ik ben zo'n laatbloeier, je weet hoe het werkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bliksemsnelle reactie ook, helaas net 5e gewordenMaar toch een persoonlijk record, goed gedaan.
Laat hem dan lekker kapen en huntenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is één baas! Ik waardeer hem.
[..]
Fuck yeah
Nee.
Ik weet wel wat dingen die hij wel mag als alternatief.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat hem dan lekker kapen en hunten
Toen hij weg was moest er gelijk weer gigantisch lang op een topic worden gewacht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat hem dan lekker kapen en hunten
Wat dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet wel wat dingen die hij wel mag als alternatief.
Nee sorry, ik heb wel een nummer voor je als je iets wil rokenquote:
Gewoon laten hunten man, is stinho goed inquote:
Weet ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon laten hunten man, is stinho goed in
Alsof jij niet zat te fappen op je 14equote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij begint te praten over seksuele handelingen over een 14 jarige?
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Die dozen springen in het water van blijdschap terwijl er nog een team aan het zwemmen is.
Dag goud
5.04: Het moment dat ze er achter komen
Doei die koop ik niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
Nederlandse cover van FIFA 13
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |