Met een speler van Man City?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
Nederlandse cover van FIFA 13
[ afbeelding ]
Bliksemsnelle reactie ook, helaas net 5e gewordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat ik niet stiekem mee lees
Hij is één baas! Ik waardeer hem.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe gewoon niet stoer tegen Stinho man
Fuck yeahquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een ware autist de hele dag de spytool open
Ik ben zo'n laatbloeier, je weet hoe het werkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bliksemsnelle reactie ook, helaas net 5e gewordenMaar toch een persoonlijk record, goed gedaan.
Laat hem dan lekker kapen en huntenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is één baas! Ik waardeer hem.
[..]
Fuck yeah
Nee.
Ik weet wel wat dingen die hij wel mag als alternatief.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat hem dan lekker kapen en hunten
Toen hij weg was moest er gelijk weer gigantisch lang op een topic worden gewacht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat hem dan lekker kapen en hunten
Wat dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet wel wat dingen die hij wel mag als alternatief.
Nee sorry, ik heb wel een nummer voor je als je iets wil rokenquote:
Gewoon laten hunten man, is stinho goed inquote:
Weet ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon laten hunten man, is stinho goed in
Alsof jij niet zat te fappen op je 14equote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij begint te praten over seksuele handelingen over een 14 jarige?
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Die dozen springen in het water van blijdschap terwijl er nog een team aan het zwemmen is.
Dag goud
5.04: Het moment dat ze er achter komen
Doei die koop ik niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
Nederlandse cover van FIFA 13
[ afbeelding ]
DIe moffen vet springenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Die dozen springen in het water van blijdschap terwijl er nog een team aan het zwemmen is.
Dag goud
5.04: Het moment dat ze er achter komen
Nee, want is een grap van Lex.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Balen, haal je 'm maar in engeland
90% van de psv jeugd komt van Sparta vandaan manquote:In de Voetbal International van deze week in Marcel Brands, technisch directeur van PSV, erg kritisch op Ajax. De sportbestuurder kaartte aan dat Frank de Boer zijn verlies moet nemen inzake de transfer van Luciano Narsingh en ook de jeugdopleiding van Ajax krijgt een sneer. 'Ajax haalt al jaren de besten elders op', aldus Brands.
'Ik heb laten uitrekenen hoeveel onze concurrent Ajax jaarlijks uitgeeft aan jeugdspelers. Viktor Fischer bijvoorbeeld, heeft 1,4 miljoen euro gekost. Zoveel heeft PSV nog nooit voor een jeugdspeler betaald. Ajax geeft met gemak twee miljoen euro per jaar aan jeugdspelers uit. PSV gaf in de zes, zeven jaar voor mijn komst amper anderhalve ton uit aan nieuwe jeugdspelers.'
'Als je die bedragen vergelijkt, weet je dat je niet hetzelfde rendement kan hebben. Want ook in de jeugd kost kwaliteit geld. Ajax haalt al jaren de beste spelers elders op. Wij moeten daar als PSV zijnde ook wel naar toe', aldus Brands.
'Als je die bedragen vergelijkt, weet je dat je niet hetzelfde rendement kan hebben. Want ook in de jeugd kost kwaliteit geld. Ajax haalt al jaren de beste spelers elders op. Wij moeten daar als PSV zijnde ook wel naar toe', aldus Brands.
Brandts valt niet serieus te nemenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
90% van de psv jeugd komt van Sparta vandaan man
Jezus, wat een mongooltje. Laat je je dan kennen.quote:'Ik heb laten uitrekenen hoeveel onze concurrent Ajax jaarlijks uitgeeft aan jeugdspelers.''
Brands wel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brandts valt niet serieus te nemen
Die van Ajax uit Denemarken, who caresquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is wel heel treurig ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus, wat een mongooltje. Laat je je dan kennen.
Brands blijkbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van Ajax uit Denemarken, who cares
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lezen!!quote:Wij moeten daar als PSV zijnde ook wel naar toe', aldus Brands.
Ik lees het maar ik vind het gewoon hypocriete gejank van Brandsquote:
Hij heeft wel gelijk over de boerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lees het maar ik vind het gewoon hypocriete gejank van Brands
Hij zegt wij moeten daar ook naar toe. Dus bij Sparta scouten is een begin. Hij ontkent het toch niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lees het maar ik vind het gewoon hypocriete gejank van Brands
Moet je bij VI zijn.quote:
Klopt, de boer moet ook niet zo jankenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over de boer
Maar hij jankt welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zegt wij moeten daar ook naar toe. Dus bij Sparta scouten is een begin. Hij ontkent het toch niet.
[..]
Moet je bij VI zijn.
Hij zegt toch dat hij dat nu ook wil doen. Hij verteld nu gewoon wat het verschil is met Ajax.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV gaat naar de kinderen hun huis toe om ze alsnog te overtuigen om naar PSV te gaan. Ze doen precies hetzelfde.
Brands moet niet janken.
Dat vragen ze aan hem en geeft antwoord op.quote:
Lekker zeiken over anderequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij dat nu ook wil doen. Hij verteld nu gewoon wat het verschil is met Ajax.
[..]
Dat vragen ze aan hem en geeft antwoord op.
Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[Radio 49] #2862 Piet, doe mij een halve haan met friet
OS klaar voor nu, ik draai op de radio. Intunen, mee doen en bekken dicht
Ajax wil Narsingh hebben, nou die willen wij ook wel hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker zeiken over andere
boehoe zij doen het ook dus doe ik het ook maar
Je kan het als zeiken zien of je kan het naar reden zien. Brands legt nu reden uit wat het verschil is en waarom Ajax nu zo succesvol is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker zeiken over andere
boehoe zij doen het ook dus doe ik het ook maar
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[Radio 49] #2862 Piet, doe mij een halve haan met friet
OS klaar voor nu, ik draai op de radio. Intunen, mee doen en bekken dicht
Hier laat jij je wel kennen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wil Narsingh hebben, nou die willen wij ook wel hebben.
Maar welke Narsingh?
oh even kijken danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Genee zit daarlang niet gezien joh
Succesvol ja?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan het als zeiken zien of je kan het naar reden zien. Brands legt nu reden uit wat het verschil is en waarom Ajax nu zo succesvol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |