Nee Dat is zoutzuur.quote:
Ja. Echt zwaar terechte beslissing. Kan toch niet zoiets.quote:
Kloptquote:
Ik kan het filmpje niet vinden. Staat die ergens online?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Echt zwaar terechte beslissing. Kan toch niet zoiets.
http://www.businessinside(...)lympics-video-2012-8quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje niet vinden. Staat die ergens online?
Ze hebben toch sterretjes hoe betrouwbaar het is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
Doublepain neemt berichten op voetbalzone serieus, zieltje.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben toch sterretjes hoe betrouwbaar het is.
Het was groen, dan is het altijd goedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
Doublepain neemt berichten op voetbalzone serieus, zieltje.
3 sterren en jij dan bitchquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Nee joh gek, dat is een Ajax meter. hoe meer sterretjes des te zekerder ze zijn dat het een mede Ajacied is.
Dat je uberhaupt de moeite neemt om reacties van 13-jarigen te lezen. Al is dat wel wat meer jouw niveau.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was groen, dan is het altijd goed
onder de 12 laat ik aan jou overquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt de moeite neemt om reacties van 13-jarigen te lezen. Al is dat wel wat meer jouw niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |