Eens ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Charcot het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar daten is om elkaar beter te leren kennen. Wanneer jij weet dat dat een belangrijk punt voor jou is, moet je er ook maar voor zorgen dat ze het gauw genoeg begrepen heeft, om onnodig leed in de toekomst te besparen. Dus wanneer je in een relatie zit.
quote:
ben jij mijn sugar mamaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat dingetjes vertellen over die twee prachtige deernes.
In zekere zin is dat toch ook zo, wist je niet van te voren eigenlijk hoe het zou aflopen als geloof een groter rol ging spelen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik voel het als dwang. Een voorwaarde om de relatie in stand te houden.
Ik vind het niet belangrijk...mij maakt het echt niet uit waar een zekere individu in gelooft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Charcot het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar daten is om elkaar beter te leren kennen. Wanneer jij weet dat dat een belangrijk punt voor jou is, moet je er ook maar voor zorgen dat ze het gauw genoeg begrepen heeft, om onnodig leed in de toekomst te besparen. Dus wanneer je in een relatie zit.
De één gaat daar makkelijker mee om dan de ander.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In zekere zin is dat toch ook zo, wist je niet van te voren eigenlijk hoe het zou aflopen als geloof een groter rol ging spelen?
Zolang jij maar in de mijne komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil ik wel worden hoor.Ik zorg goed voor mn haremmeidjes.
[..]
.Oh
ik voel me viesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil ik wel worden hoor.Ik zorg goed voor mn haremmeidjes.
[..]
.Oh
watquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang jij maar in de mijne komt.
hoeft niet habibtiquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang jij maar in de mijne komt.
Belangrijk genoeg om je niet te laten 'dwingen/manipuleren/wat dan ook'. Je weet dat je het risico op onnodig leed kunt besparen ermee. Waarom zou je het dan niet doen? Zijn gewoon belangrijke punten, klaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:01 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik vind het niet belangrijk...mij maakt het echt niet uit waar een zekere individu in gelooft.
Ik kan van te voren nooit weten wat anderen belangrijk vinden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef Charcot het volgende:
[..]
Belangrijk genoeg om je niet te laten 'dwingen/manipuleren/wat dan ook'. Je weet dat je het risico op onnodig leed kunt besparen ermee. Waarom zou je het dan niet doen? Zijn gewoon belangrijke punten, klaar.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sapik
ik moest dubbelchecken.
Waarom zou hij wat niet doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef Charcot het volgende:
[..]
Belangrijk genoeg om je niet te laten 'dwingen/manipuleren/wat dan ook'. Je weet dat je het risico op onnodig leed kunt besparen ermee. Waarom zou je het dan niet doen? Zijn gewoon belangrijke punten, klaar.
Een date beginnen met:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom zou hij wat niet doen?
Kennismaken en eerste date is niet perse hetzelfde hé.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Een date beginnen met:
Hallo, ik ben Erkan en vindt jij geloof belangrijk????
En waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Een date beginnen met:
Hallo, ik ben Erkanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Een date beginnen met:
niet per definitie neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kennismaken en eerste date is niet perse hetzelfde hé.
Ik wist wat je van plan wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je wist wat ik met jou van plan was, had je dat nooit gezegd.
wahahahahahahahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Erkan
HO HO HO stop, STOP. Voordat we verder gaan, lees eerst even deze flyer door over mijn opvattingen ten opzichte van religie.
Kennismaken, date is vooral plezier hebben, niet elkaar ondervragen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef Erkannn het volgende:
[..]
niet per definitie nee
maar dan nog
Ja ik neem zelf ook altijd een stapeltje mee als ik ga stappenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef Erkannn het volgende:
[..]
wahahahahahahahaha
heb jij zo ene flyer voor me dan?
Heeft ze mij verraden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wist wat je van plan washet was namelijk mijn plan dat jij dat van plan was en nu kan ik ook weer vooruit daarmee
that's what I'm talkin' aboutquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kennismaken, date is vooral plezier hebben, niet elkaar ondervragen.
Doe je dat gemixt door interesse te tonen, perfecte combo zelfs.
Zorg je er maar voor dat je daar achterkomt. En ik weet niet hoe snel jij in een relatie stapt, maar meestal doet men dat niet vanaf de eerste date. In een van de dates, waarin je haar beter leert kennen, mag je het best over dit soort dingen hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:05 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik kan van te voren nooit weten wat anderen belangrijk vinden.
jij bent echt proactief!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik neem zelf ook altijd een stapeltje mee als ik ga stappen
Uiteraard.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee. Jan is gewoon cryptisch ingesteld met jolige praatjes en plaatjes.
watquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom kan ik mijn kunstwerk niet uitbreiden in jouw fobo
onwetendequote:
Wutwutttquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee. Jan is gewoon cryptisch ingesteld met jolige praatjes en plaatjes.
over mijn haremquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
waar ging dit topic ook alweer over
Samengevat, hoe jouw soort versierd kan worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
waar ging dit topic ook alweer over
Jij bent wel straight to the point. Maar eeehhhh relaties beginnen van zelf...ik ga niet aftellen ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:11 schreef Charcot het volgende:
[..]
Zorg je er maar voor dat je daar achterkomt. En ik weet niet hoe snel jij in een relatie stapt, maar meestal doet men dat niet vanaf de eerste date. In een van de dates, waarin je haar beter leert kennen, mag je het best over dit soort dingen hebben.
door el istemek bij mijn babaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Samengevat, hoe jouw soort versierd kan worden.
Een ruw profielschets van je pa?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
door el istemek bij mijn baba
ja? kafir olsa bile?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
door el istemek bij mijn baba
zwarte haren, getint, bruine ogen en een grote snorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een ruw profielschets van je pa?
Wauw.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Gewoon niet doen, het werkt toch niet.
Fatalistisch doemdenker, die hadden we nog niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
eindelijk een OT slim antwoordquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik heb veel geld...misschien helpt dat bij babaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij valt automatisch af. 'Eller neder'
Ze moet mij de mooiste vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Triggershot het volgende:
Als ze zegt dat Tarkan de mooiste man is van de wereld, niet tegenspreken.
Tis geen geit wat je koopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb veel geld...misschien helpt dat bij baba
Je fluisterde schreeuwendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken gebeuren.
[..]
Fluisteren deed ik toch?
definieer 'veel geld'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb veel geld...misschien helpt dat bij baba
quote:
Realist.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fatalistisch doemdenker, die hadden we nog niet.
sarcasme is moeilijk...i know. reageren zonder dit topic door te hebben gelezen is zo 2011quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet iedereen is zoals jij. ts gewoon je hart volgen hoor!
niet? owww daar doe ik iets fout dusquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:17 schreef Erkannn het volgende:
[..]
sarcasme is moeilijk...i know. reageren zonder dit topic door te hebben gelezen is zo 2011
genoeg om een harem vol geiten en kamelen van te kopenquote:
Tall, dark, handsomequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een ruw profielschets van je pa?
babacigim icin fark etmez, cani sag olsunquote:
hoeveel geiten en kamelen versta je daar onder?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef Erkannn het volgende:
[..]
genoeg om een harem vol geiten en kamelen van te kopen
goeie papa heb je! gaat voor het geluk van zijn meisjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tall, dark, handsome
[..]
babacigim icin fark etmez, cani sag olsun
jij bent wel van de nuance he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoeveel geiten en kamelen versta je daar onder?
verkeerde knopjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tall, dark, handsome
[..]
oeps ik mag geen Turks praten
Hoe hij in het leven staat, ik ga je vaders hand niet vragenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tall, dark, handsome
[..]
babacigim icin fark etmez, cani sag olsun
ja ik ben niet zo goed in Wiskunde B...je zou even moeten googlen hoeveel geiten en kamelen (50/50) in een gemiddeld harem passen. Vervolgens even opzoeken hoeveel die dingen waard zijn.quote:
dat wilde ik jou vragen. maar het is makkelijker als je gewoon je totaal banksaldo hier neergooit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef Erkannn het volgende:
[..]
ja ik ben niet zo goed in Wiskunde B...je zou even moeten googlen hoeveel geiten en kamelen (50/50) in een gemiddeld harem passen. Vervolgens even opzoeken hoeveel die dingen waard zijn.
Atheist, humanist, zachtaardig, hardwerkend. Dat beschrijft m wel zo'n beetjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe hij in het leven staat, ik ga je vaders hand niet vragen
Jij ook atheist?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Atheist, humanist, zachtaardig, hardwerkend. Dat beschrijft m wel zo'n beetje
is that sarcasm?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee dat is niet zo stoerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat wilde ik jou vragen. maar het is makkelijker als je gewoon je totaal banksaldo hier neergooit.
die humanisten zijn het ergst, daar kun je niet eens fatsoenlijk een oorlog mee voerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |