Uiteraard.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee. Jan is gewoon cryptisch ingesteld met jolige praatjes en plaatjes.
watquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom kan ik mijn kunstwerk niet uitbreiden in jouw fobo
onwetendequote:
Wutwutttquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee. Jan is gewoon cryptisch ingesteld met jolige praatjes en plaatjes.
over mijn haremquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
waar ging dit topic ook alweer over
Samengevat, hoe jouw soort versierd kan worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
waar ging dit topic ook alweer over
Jij bent wel straight to the point. Maar eeehhhh relaties beginnen van zelf...ik ga niet aftellen ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:11 schreef Charcot het volgende:
[..]
Zorg je er maar voor dat je daar achterkomt. En ik weet niet hoe snel jij in een relatie stapt, maar meestal doet men dat niet vanaf de eerste date. In een van de dates, waarin je haar beter leert kennen, mag je het best over dit soort dingen hebben.
door el istemek bij mijn babaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Samengevat, hoe jouw soort versierd kan worden.
Een ruw profielschets van je pa?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
door el istemek bij mijn baba
ja? kafir olsa bile?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
door el istemek bij mijn baba
zwarte haren, getint, bruine ogen en een grote snorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een ruw profielschets van je pa?
Wauw.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Gewoon niet doen, het werkt toch niet.
Fatalistisch doemdenker, die hadden we nog niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
eindelijk een OT slim antwoordquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik heb veel geld...misschien helpt dat bij babaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij valt automatisch af. 'Eller neder'
Ze moet mij de mooiste vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Triggershot het volgende:
Als ze zegt dat Tarkan de mooiste man is van de wereld, niet tegenspreken.
Tis geen geit wat je koopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb veel geld...misschien helpt dat bij baba
Je fluisterde schreeuwendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken gebeuren.
[..]
Fluisteren deed ik toch?
definieer 'veel geld'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb veel geld...misschien helpt dat bij baba
quote:
Realist.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fatalistisch doemdenker, die hadden we nog niet.
sarcasme is moeilijk...i know. reageren zonder dit topic door te hebben gelezen is zo 2011quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet iedereen is zoals jij. ts gewoon je hart volgen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |