Een ruw profielschets van je pa?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
door el istemek bij mijn baba
ja? kafir olsa bile?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
door el istemek bij mijn baba
zwarte haren, getint, bruine ogen en een grote snorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een ruw profielschets van je pa?
Wauw.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Gewoon niet doen, het werkt toch niet.
Fatalistisch doemdenker, die hadden we nog niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
eindelijk een OT slim antwoordquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik heb veel geld...misschien helpt dat bij babaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij valt automatisch af. 'Eller neder'
Ze moet mij de mooiste vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Triggershot het volgende:
Als ze zegt dat Tarkan de mooiste man is van de wereld, niet tegenspreken.
Tis geen geit wat je koopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb veel geld...misschien helpt dat bij baba
Je fluisterde schreeuwendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken gebeuren.
[..]
Fluisteren deed ik toch?
definieer 'veel geld'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb veel geld...misschien helpt dat bij baba
quote:
Realist.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fatalistisch doemdenker, die hadden we nog niet.
sarcasme is moeilijk...i know. reageren zonder dit topic door te hebben gelezen is zo 2011quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet iedereen is zoals jij. ts gewoon je hart volgen hoor!
niet? owww daar doe ik iets fout dusquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:17 schreef Erkannn het volgende:
[..]
sarcasme is moeilijk...i know. reageren zonder dit topic door te hebben gelezen is zo 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |