En waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Een date beginnen met:
Hallo, ik ben Erkan en vindt jij geloof belangrijk????
Hallo, ik ben Erkanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Een date beginnen met:
Hallo, ik ben Erkan en vindt jij geloof belangrijk????
niet per definitie neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kennismaken en eerste date is niet perse hetzelfde hé.
Ik wist wat je van plan wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je wist wat ik met jou van plan was, had je dat nooit gezegd.
wahahahahahahahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Erkan
HO HO HO stop, STOP. Voordat we verder gaan, lees eerst even deze flyer door over mijn opvattingen ten opzichte van religie.
Kennismaken, date is vooral plezier hebben, niet elkaar ondervragen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef Erkannn het volgende:
[..]
niet per definitie nee
maar dan nog
Ja ik neem zelf ook altijd een stapeltje mee als ik ga stappenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef Erkannn het volgende:
[..]
wahahahahahahahaha
heb jij zo ene flyer voor me dan?
Heeft ze mij verraden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wist wat je van plan washet was namelijk mijn plan dat jij dat van plan was en nu kan ik ook weer vooruit daarmee
that's what I'm talkin' aboutquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kennismaken, date is vooral plezier hebben, niet elkaar ondervragen.
Doe je dat gemixt door interesse te tonen, perfecte combo zelfs.
Zorg je er maar voor dat je daar achterkomt. En ik weet niet hoe snel jij in een relatie stapt, maar meestal doet men dat niet vanaf de eerste date. In een van de dates, waarin je haar beter leert kennen, mag je het best over dit soort dingen hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:05 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik kan van te voren nooit weten wat anderen belangrijk vinden.
jij bent echt proactief!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik neem zelf ook altijd een stapeltje mee als ik ga stappen
Uiteraard.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee. Jan is gewoon cryptisch ingesteld met jolige praatjes en plaatjes.
watquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom kan ik mijn kunstwerk niet uitbreiden in jouw fobo
onwetendequote:
Wutwutttquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee. Jan is gewoon cryptisch ingesteld met jolige praatjes en plaatjes.
over mijn haremquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
waar ging dit topic ook alweer over
Samengevat, hoe jouw soort versierd kan worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
waar ging dit topic ook alweer over
Jij bent wel straight to the point. Maar eeehhhh relaties beginnen van zelf...ik ga niet aftellen ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:11 schreef Charcot het volgende:
[..]
Zorg je er maar voor dat je daar achterkomt. En ik weet niet hoe snel jij in een relatie stapt, maar meestal doet men dat niet vanaf de eerste date. In een van de dates, waarin je haar beter leert kennen, mag je het best over dit soort dingen hebben.
door el istemek bij mijn babaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Samengevat, hoe jouw soort versierd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |