Eens ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Charcot het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar daten is om elkaar beter te leren kennen. Wanneer jij weet dat dat een belangrijk punt voor jou is, moet je er ook maar voor zorgen dat ze het gauw genoeg begrepen heeft, om onnodig leed in de toekomst te besparen. Dus wanneer je in een relatie zit.
quote:
ben jij mijn sugar mamaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat dingetjes vertellen over die twee prachtige deernes.
In zekere zin is dat toch ook zo, wist je niet van te voren eigenlijk hoe het zou aflopen als geloof een groter rol ging spelen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik voel het als dwang. Een voorwaarde om de relatie in stand te houden.
Ik vind het niet belangrijk...mij maakt het echt niet uit waar een zekere individu in gelooft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Charcot het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar daten is om elkaar beter te leren kennen. Wanneer jij weet dat dat een belangrijk punt voor jou is, moet je er ook maar voor zorgen dat ze het gauw genoeg begrepen heeft, om onnodig leed in de toekomst te besparen. Dus wanneer je in een relatie zit.
De één gaat daar makkelijker mee om dan de ander.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In zekere zin is dat toch ook zo, wist je niet van te voren eigenlijk hoe het zou aflopen als geloof een groter rol ging spelen?
Zolang jij maar in de mijne komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil ik wel worden hoor.Ik zorg goed voor mn haremmeidjes.
[..]
.Oh
ik voel me viesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil ik wel worden hoor.Ik zorg goed voor mn haremmeidjes.
[..]
.Oh
watquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang jij maar in de mijne komt.
hoeft niet habibtiquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang jij maar in de mijne komt.
Belangrijk genoeg om je niet te laten 'dwingen/manipuleren/wat dan ook'. Je weet dat je het risico op onnodig leed kunt besparen ermee. Waarom zou je het dan niet doen? Zijn gewoon belangrijke punten, klaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:01 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik vind het niet belangrijk...mij maakt het echt niet uit waar een zekere individu in gelooft.
Ik kan van te voren nooit weten wat anderen belangrijk vinden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef Charcot het volgende:
[..]
Belangrijk genoeg om je niet te laten 'dwingen/manipuleren/wat dan ook'. Je weet dat je het risico op onnodig leed kunt besparen ermee. Waarom zou je het dan niet doen? Zijn gewoon belangrijke punten, klaar.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sapik
ik moest dubbelchecken.
Waarom zou hij wat niet doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef Charcot het volgende:
[..]
Belangrijk genoeg om je niet te laten 'dwingen/manipuleren/wat dan ook'. Je weet dat je het risico op onnodig leed kunt besparen ermee. Waarom zou je het dan niet doen? Zijn gewoon belangrijke punten, klaar.
Een date beginnen met:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom zou hij wat niet doen?
Kennismaken en eerste date is niet perse hetzelfde hé.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Een date beginnen met:
Hallo, ik ben Erkan en vindt jij geloof belangrijk????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |