Ja maar jij bent ook geen Turk toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom alleen, geen broers of neven hier.
ik heb wel broers en neven, maar de meeste zijn niet bepaald intimiderend dus dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom alleen, geen broers of neven hier.
Picsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef Serko het volgende:
[..]
ik heb wel broers en neven, maar de meeste zijn niet bepaald intimiderend dus dat gaat niet werken.
Maar serieus Paul, als ze haar geloof prioriteit geeft verlies je sowieso. Tenzij jij je bekeert.quote:
Houd je gedeisd, foolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, verkering, niks serieus, ga er voor!
gij zijt nog steeds ene geile pikkiequote:
Wat een onzin. Lul toch niet over dingen waar je zo weinig over weet manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
Kansloos ts doe maar niet.
Meestal worden ze uitgehuwelijkt.
als je het topic wat verder leest was hij ook niet zo serieusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Lul toch niet over dingen waar je zo weinig over weet man
Lees even het topic door ik zei al dat ik aan het trollen was.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Lul toch niet over dingen waar je zo weinig over weet man
Voor straf mag je hier een schaap komen slachten en de ballen opeten....maar dat is een delicatesse, toch of niet Triggershot?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lees even het topic door ik zei al dat ik aan het trollen was.
En hoequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:14 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Voor straf mag je hier een schaap komen slachten en de ballen opeten....maar dat is een delicatesse, toch of niet Triggershot?
hahahahaha snelle jelle als het over ballen gaatquote:
Super snelle jellequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:15 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hahahahaha snelle jelle als het over ballen gaat
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lees even het topic door ik zei al dat ik aan het trollen was.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:17 schreef Triggershot het volgende:
Koerdische meisjes in Zuid Koerdistan zijn overigens allemaal goedkope sletjes, maak je vast wel een kans bij TS.
ts is toch 40 jaar en dik?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:18 schreef Erkannn het volgende:
TS moet het gewoon proberen als zij een blauwtje waard is
ik had het over haar...al is hij 80 met een kunstgebit, als hij het waard vindt om eventueel een blauwtje op te kunnen lopen.....waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ts is toch 40 jaar en dik?
Wel trakteren he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:25 schreef Paul het volgende:
Ik ga het wel proberen ja om een keer met dr te daten. Ik hou jullie op de hoogte
niet geschoten is altijd mis hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:25 schreef Paul het volgende:
Ik ga het wel proberen ja om een keer met dr te daten. Ik hou jullie op de hoogte
Dan weet ik nog eerder dan TS hoe het afloopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, double dutch![]()
vinden turkse meisjes heerlijk, echt doen
evetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan weet ik nog eerder dan TS hoe het afloopt.
Ben jij zelf Turks?
Wat denk jezelf? Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:28 schreef Paul het volgende:
Moet ik vertellen bij de 1e date dat ik niet besneden ben?
als je zegt dat je geen moslim bent....dan is dat voldoende infoquote:
Nou kijk. Ik ben echt de beroerdste niet. Zodra er sprake is van een relatie wordt de rekening gesplit. Als de jongen jarenlang alles moet betalen is dat wel zeer onredelijk. Maar de eerste date betaalt de jongen sowieso. Op de tweede ook. Daarna biedt het meisje aan om te splitten. Of zij betaalt de popcorn bij de film. Weet ik het, wees creatief. Maar doe op de eerste date niet gierig, aub.quote:
mijn vraag was retorisch ;-)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou kijk. Ik ben echt de beroerdste niet. Zodra er sprake is van een relatie wordt de rekening gesplit. Als de jongen jarenlang alles moet betalen is dat wel zeer onredelijk. Maar de eerste date betaalt de jongen sowieso. Op de tweede ook. Daarna biedt het meisje aan om te splitten. Of zij betaalt de popcorn bij de film. Weet ik het, wees creatief. Maar doe op de eerste date niet gierig, aub.
Arme meidquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ts is toch 40 jaar en dik?
Ja en ook dat je de avond ervoor speklapjes hebt gegeten. Dan krijg je een dikke zoenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:28 schreef Paul het volgende:
Moet ik vertellen bij de 1e date dat ik niet besneden ben?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:32 schreef Erkannn het volgende:
[..]
mijn vraag was retorisch ;-)
ik ben alles behalve gierig...ik ga zelfs zo ver dat ik deuren open doe, stoelen aanschuif etc etc
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]voor niks zo'n lang antwoord getypt
acherm, maar je kunt het ook positief zien. Je hebt een paar extra zinnen typ ervaringquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]voor niks zo'n lang antwoord getypt
Geen wonder dat jij geen Turks meisje weet te daten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:34 schreef Erkannn het volgende:
[..]
acherm, maar je kunt het ook positief zien. Je hebt een paar extra zinnen typ ervaring
Leg eens uit, waarom?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij geen Turks meisje weet te daten.
Wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:35 schreef Erkannn het volgende:
met TS bedoel ik trouwens niet Triggershot :p hij wordt niet zenuwachtig
Niet als Paul een moddervette veertiger isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:33 schreef Erkannn het volgende:
TS wordt dadelijk extra zenuwachtig hahahaha
gewoon je ding doen joh! Wie weet valt het allemaal zwaar mee
jawel hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij geen Turks meisje weet te daten.
hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef Charcot het volgende:
[..]
Niet als Paul een moddervette veertiger is
Maarrr, dan zwichten jullie beiden niet of?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef Erkannn het volgende:
[..]
jawel hoorik heb al verschillende relaties gehad. Ik ben alleen ijskoud en hard als het over geloof gaat.
daar worden Turkse meisjes niet warm vanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef Erkannn het volgende:
[..]
jawel hoorik heb al verschillende relaties gehad. Ik ben alleen ijskoud en hard als het over geloof gaat.
nou, hoeft niet gelijk boos te wordenquote:
Nee, wat je moet doen is haar een leuke date bezorgen, niks opdringen en zoveel mogelijk over haar achtergrond te weten komen, zodat het kan slagen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:37 schreef Paul het volgende:
Dus:
- Ik moet de Koran gaan lezen
- Ik mag geen varkensvlees meer eten
- Ik moet alles betalen
- Ik moet geld geven met de trouwerij
- Ik moet me besnijden
Oooooooooooooh
zwichten? ik ga niet liegen en zeggen dat ik wel geloofquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maarrr, dan zwichten jullie beiden niet of?
echt klote johquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
daar worden Turkse meisjes niet warm van
ba-dum-tss
alleen als je moslim wilt wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:37 schreef Paul het volgende:
Dus:
- Ik moet alles betalen
- Ik moet me besnijden
Oooooooooooooh
Openstaan voor elkaars denkbeelden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef Erkannn het volgende:
[..]
zwichten? ik ga niet liegen en zeggen dat ik wel geloof
Dat weet je pas als je haar hebt leren kennen. Doe dat eerst maar eens, je kan nog wel eens versteld staanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:37 schreef Paul het volgende:
Dus:
- Ik moet alles betalen
- Ik moet me besnijden
Oooooooooooooh
ik sta open voor het feit dat zij gelooft in sprookjes. Alleen tot nu toe hebben ze van mij verlangd dat ik dat ook ging doen...dus vasten en bidden etc.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Openstaan voor elkaars denkbeelden.
bedoel dat als zij niet openstaat voor jouw ongeloof en jij voor haar geloof, dat het dan van beide kanten komt.
Als je haar opvattingen wegzet als sprookjes, dan heb je toch niet de nodige respect voor der om de relatie te laten slagen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Erkannn het volgende:
[..]
ik sta open voor het feit dat zij gelooft in sprookjes. Alleen tot nu toe hebben ze van mij verlangd dat ik dat ook ging doen...dus vasten en bidden etc.
nou..dat wordt 'm niet
Veel succes bij het niet tegenspreken daarvan, Paulquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Triggershot het volgende:
Als ze zegt dat Tarkan de mooiste man is van de wereld, niet tegenspreken.
Ik denk dat hij daarom ook op zoek is naar een ongelovig Turks meisjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je haar opvattingen wegzet als sprookjes, dan heb je toch niet de nodige respect voor der om de relatie te laten slagen?
en ja, als een meisje praktiserend is, past daar dikwijls dan geen ongelovige / niet praktiserende jongen tussen.
ow ja..ik verwoord het hier zo, niet tegen haar. Alleen ik zeg wel dat ik niet ga vasten...dan vast ik voor haar. Dat heb ik die meiden miljoen keer verteld. Als ik vast zou ik moeten vasten voor God en niet voor een persoon. Dus ik ga mijn principes niet verkwanselen omdat een vrouw dat per se wilt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je haar opvattingen wegzet als sprookjes, dan heb je toch niet de nodige respect voor der om de relatie te laten slagen?
Jawel, dat snap ik, maar ik had eerder een ander indruk, namelijk dat al zijn verwijten aan het falen daarvan was te danken aan haar geloof, maar het is net zo goed zijn eigen ongeloof.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarom ook op zoek is naar een ongelovig Turks meisje
Nee, dat je het zo verwoord had er ook nog eens bij moeten komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:43 schreef Erkannn het volgende:
[..]
ow ja..ik verwoord het hier zo, niet tegen haar. Alleen ik zeg wel dat ik niet ga vasten...dan vast ik voor haar. Dat heb ik die meiden miljoen keer verteld. Als ik vast zou ik moeten vasten voor God en niet voor een persoon. Dus ik ga mijn principes niet verkwanselen omdat een vrouw dat per se wilt.
Tuurlijk niet? Jij gooit je principes over boord en gaat maar vasten vanwege een dame? Of een jongen in jouw geval.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, dat snap ik, maar ik had eerder een ander indruk, namelijk dat al zijn verwijten aan het falen daarvan was te danken aan haar geloof, maar het is net zo goed zijn eigen ongeloof.
Maar in zijn relatie was het toch juist het meisje dat een probleem maakte van zijn ongeloof? Zij was degene die haar opvattingen aan hem opdrong, niet andersom.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, dat snap ik, maar ik had eerder een ander indruk, namelijk dat al zijn verwijten aan het falen daarvan was te danken aan haar geloof, maar het is net zo goed zijn eigen ongeloof.
jij snapt hetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar in zijn relatie was het toch juist het meisje dat een probleem maakte van zijn ongeloof? Zij was degene die haar opvattingen aan hem opdrong, niet andersom.
Voor jou doe ik alles, dat weet je.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:45 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Tuurlijk niet? Jij gooit je principes over boord en gaat maar vasten vanwege een dame? Of een jongen in jouw geval.
Ik heb helaas weinig EQ, aan mij heb je niks johquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor jou doe ik alles, dat weet je.
Het ging mij meer om dit :quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar in zijn relatie was het toch juist het meisje dat een probleem maakte van zijn ongeloof? Zij was degene die haar opvattingen aan hem opdrong, niet andersom.
Dit wekt bij mij de indruk dat het niet alleen een kwestie is van enerzijds opdringen, maar goed dat kan net zo goed mijn onjuiste interpretatie zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Onjuiste interpretatie. Ik heb heus wel respect voor andermans geloof...absoluut. Ik wacht zelfs met eten als christenen naast me aan het bidden zijn aan tafel. Ik heb mijn manieren. Daarnaast zijn mijn ouders moslims en hun behandel ik ook met respect. Sterker nog, ik heb gezonde discussies met hun wat betreft het geloof.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het ging mij meer om dit :
[..]
Dit wekt bij mij de indruk dat het niet alleen een kwestie is van enerzijds opdringen, maar goed dat kan net zo goed mijn onjuiste interpretatie zijn.
Ah ok, dan heb ik dat gedeelte idd verkeerd gelezen, kwam bij mij over als er is geen ruimte voor geloof dit dat etc in de relatie met zo een uiting.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Onjuiste interpretatie. Ik heb heus wel respect voor andermans geloof...absoluut. Ik wacht zelfs met eten als christenen naast me aan het bidden zijn aan tafel. Ik heb mijn manieren. Daarnaast zijn mijn ouders moslims en hun behandel ik ook met respect. Sterker nog, ik heb gezonde discussies met hun wat betreft het geloof.
Maar mijn relaties liepen stuk op het feit dat IK niet bid of vast. Als ik ze dan uitleg dat ik gewoon niet wil, dan krijg ik in ene keer een hoop shit over me heen. Als ik dan aangeef dat ik er niet zo in geloof, maar absoluut respect hebt dat gelovigen dat wel doen...dan alsnog flippen ze helemaal door. Waarschijnlijk dat ze op dat moment erachter komen dat ik niet gelovig ben.
Na die hevige ruzies komt het altijd wel goed, maar dan verlies ik vertrouwen in hun. Want ik heb het al tig keer meegemaakt dat ze dagen tot weken niets van zich laten horen en vervolgens mij weer sms-en alsof er niets aan de hand is. Het erge is dat ze nog aanbieden mij te bekeren en als ik zeg dat ik niet tegen me ga liegen, dan begint het gezeik opnieuw. Meestal maak ik het hier uit.
Mn vorige relatie is pas uitgegaan, omdat ze vroeg of ik dat allemaal wilde doen voor haar. Ik dacht echt wtf, ben jij God ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah ok, dan heb ik dat gedeelte idd verkeerd gelezen, kwam bij mij over als er is geen ruimte voor geloof dit dat etc in de relatie met zo een uiting.
Nee, zo begin je een date meestal niet...toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:57 schreef Charcot het volgende:
Weten ze dan ook van tevoren dat je ongelovig bent? Ik lees nergens dat ze het vanaf het begin al weten
Indirect vraagt ze toch iets waarvan zij gelooft dat het godswil is, toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:57 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Mn vorige relatie is pas uitgegaan, omdat ze vroeg of ik dat allemaal wilde doen voor haar. Ik dacht echt wtf, ben jij God ofzo?
U bent slechts een waarschuwer, aldus de koran.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Indirect vraagt ze toch iets waarvan zij gelooft dat het godswil is, toch?
Wanneer ik huizenvandeheiligen en charcot ga daten handige tipsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, zo begin je een date meestal niet...toch?
Vragen is ok, dwingen niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
U bent slechts een waarschuwer, aldus de koran.
Ik kan je wel wat dingetjes vertellen over die twee prachtige deernes.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wanneer ik huizenvandeheiligen en charcot ga daten handige tips
Ik voel het als dwang. Een voorwaarde om de relatie in stand te houden.quote:
Hoeft ook niet. Maar daten is om elkaar beter te leren kennen. Wanneer jij weet dat dat een belangrijk punt voor jou is, moet je er ook maar voor zorgen dat ze het gauw genoeg begrepen heeft, om onnodig leed in de toekomst te besparen. Dus wanneer je in een relatie zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, zo begin je een date meestal niet...toch?
Hit mequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat dingetjes vertellen over die twee prachtige deernes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |