quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:17 schreef Triggershot het volgende:
Koerdische meisjes in Zuid Koerdistan zijn overigens allemaal goedkope sletjes, maak je vast wel een kans bij TS.
ts is toch 40 jaar en dik?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:18 schreef Erkannn het volgende:
TS moet het gewoon proberen als zij een blauwtje waard is
ik had het over haar...al is hij 80 met een kunstgebit, als hij het waard vindt om eventueel een blauwtje op te kunnen lopen.....waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ts is toch 40 jaar en dik?
Wel trakteren he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:25 schreef Paul het volgende:
Ik ga het wel proberen ja om een keer met dr te daten. Ik hou jullie op de hoogte
niet geschoten is altijd mis hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:25 schreef Paul het volgende:
Ik ga het wel proberen ja om een keer met dr te daten. Ik hou jullie op de hoogte
Dan weet ik nog eerder dan TS hoe het afloopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, double dutch![]()
vinden turkse meisjes heerlijk, echt doen
evetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan weet ik nog eerder dan TS hoe het afloopt.
Ben jij zelf Turks?
Wat denk jezelf? Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:28 schreef Paul het volgende:
Moet ik vertellen bij de 1e date dat ik niet besneden ben?
als je zegt dat je geen moslim bent....dan is dat voldoende infoquote:
Nou kijk. Ik ben echt de beroerdste niet. Zodra er sprake is van een relatie wordt de rekening gesplit. Als de jongen jarenlang alles moet betalen is dat wel zeer onredelijk. Maar de eerste date betaalt de jongen sowieso. Op de tweede ook. Daarna biedt het meisje aan om te splitten. Of zij betaalt de popcorn bij de film. Weet ik het, wees creatief. Maar doe op de eerste date niet gierig, aub.quote:
mijn vraag was retorisch ;-)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou kijk. Ik ben echt de beroerdste niet. Zodra er sprake is van een relatie wordt de rekening gesplit. Als de jongen jarenlang alles moet betalen is dat wel zeer onredelijk. Maar de eerste date betaalt de jongen sowieso. Op de tweede ook. Daarna biedt het meisje aan om te splitten. Of zij betaalt de popcorn bij de film. Weet ik het, wees creatief. Maar doe op de eerste date niet gierig, aub.
Arme meidquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ts is toch 40 jaar en dik?
Ja en ook dat je de avond ervoor speklapjes hebt gegeten. Dan krijg je een dikke zoenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:28 schreef Paul het volgende:
Moet ik vertellen bij de 1e date dat ik niet besneden ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |