okokquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sssst, min adjl al fulus habibti
Ja, ze hebben zeker mooie kinderenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohhh en hoe gaan die relaties? En hoe zien Turks/NLse kinderen eruit? Zeker wel mooie kindjes hihi
ik wel. zo ben ik. ik geef graagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja, ze hebben zeker mooie kinderen![]()
Die relaties lopen al jaren goed...soms vinden de ouders het niet prettig, maar goed...je gaat niet samen vanwege de ouders...toch?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik was je aan het testen, gezakt,
KB, stemt in voor het geld.
Weet niet of uitbesteden zo een goed idee is, er is altijd wel een Turk te vinden die zonder klagen in 50 graden celcius broodjes doner staat klaar te maken met werk omstandigheden waar ze bij Foxconn nog van zouden huiveren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. gaat dat helpen denk je? en mag ik dat ook uitbesteden
Ja...wie wilt een speciale gozert als jij nou niet hebben?????quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wel. zo ben ik. ik geef graagik ben het kadootje in dit geval
Ja maar jij bent ook geen Turk toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom alleen, geen broers of neven hier.
ik heb wel broers en neven, maar de meeste zijn niet bepaald intimiderend dus dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom alleen, geen broers of neven hier.
Picsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef Serko het volgende:
[..]
ik heb wel broers en neven, maar de meeste zijn niet bepaald intimiderend dus dat gaat niet werken.
Maar serieus Paul, als ze haar geloof prioriteit geeft verlies je sowieso. Tenzij jij je bekeert.quote:
Houd je gedeisd, foolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, verkering, niks serieus, ga er voor!
gij zijt nog steeds ene geile pikkiequote:
Wat een onzin. Lul toch niet over dingen waar je zo weinig over weet manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
Kansloos ts doe maar niet.
Meestal worden ze uitgehuwelijkt.
als je het topic wat verder leest was hij ook niet zo serieusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Lul toch niet over dingen waar je zo weinig over weet man
Lees even het topic door ik zei al dat ik aan het trollen was.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Lul toch niet over dingen waar je zo weinig over weet man
Voor straf mag je hier een schaap komen slachten en de ballen opeten....maar dat is een delicatesse, toch of niet Triggershot?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lees even het topic door ik zei al dat ik aan het trollen was.
En hoequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:14 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Voor straf mag je hier een schaap komen slachten en de ballen opeten....maar dat is een delicatesse, toch of niet Triggershot?
hahahahaha snelle jelle als het over ballen gaatquote:
Super snelle jellequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:15 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hahahahaha snelle jelle als het over ballen gaat
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lees even het topic door ik zei al dat ik aan het trollen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |