Bruidschat ontkom je sowieso niet aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Turkse meisjes willen alleen maar geld?
Heb je erbij vermeld dat je bereid bent 20 uur per dag in de bakkerij of de kebab zaak van de familie te draaien?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb op coban 3 kamelen en een geit geboden maar ze wilde er idd niet van weten
Je moet de bruiloft betalen en al haar goud...gaat je minimaal 15.000 tot 20.000 euro kosten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Turkse meisjes willen alleen maar geld?
Wat is een Bruidschat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bruidschat ontkom je sowieso niet aan.
Het is bijna kansloos voor ts om zich zo aan hun cultuur aan te passen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef Erkannn het volgende:
[..]
nee schaap is voor de medior moslims. Als junior mag je met een kip beginnen..de senioren mogen koeien slachten..en inderdaad, die nuance is belangrijk: halal![]()
nee. gaat dat helpen denk je? en mag ik dat ook uitbestedenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef Serko het volgende:
[..]
Heb je erbij vermeld dat je bereid bent 20 uur per dag in de bakkerij of de kebab zaak van de familie te draaien?
Klinkerbotsing heeft al verkerings staat in haar profielquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef Triggershot het volgende:
Bij Klinkerbotsing wel, bruidschatvrij, dus beter deal.
eyyyy het moet niet te makkelijk worden hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is bijna kansloos voor ts om zich zo aan hun cultuur aan te passen.
Hij is waarschijnlijk een oer Hollandse jongen meestal kom je niet zo makkelijk in een Turkse familie
Dat is heeeeeeeeeeeel diep in je portomonee kijken, daarna realiseren dat je niet genoeg hebt, om aan te kloppen bij Frisia.quote:
hjbquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef Triggershot het volgende:
Ach, verkering, niks serieus, ga er voor!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Klinkerbotsing heeft al verkerings staat in haar profiel
Mijn zusje is ook niet zo gelovig, helaas is ze geen Foksterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Klinkerbotsing heeft al verkerings staat in haar profiel
moet een reden voor zijn. * alert *quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef Triggershot het volgende:
Maar toch wens ik ts succes het zou een lastige tijd voor hem worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef Erkannn het volgende:
[..]
eyyyy het moet niet te makkelijk worden he
stop stop echt hoor je doet me pijn zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, verkering, niks serieus, ga er voor!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja om te zeggen dat ze met mij gaat trouwen en kapot veel kindjes gaat krijgen
'Feminisme / emancipatie'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
moet een reden voor zijn. * alert *
hahahahaha je moet niet alles serieus nemen he ;-)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar toch wens ik ts succes het zou een lastige tijd voor hem worden.
Haha weet ik ook wel ik zit gewoon te trollenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hahahahaha je moet niet alles serieus nemen he ;-)
Er zijn genoeg Turkse dames die wel geinteresseerd zijn in oerhollandse blonde jongens met blauwe ogen. Ik ken er genoeg die getrouwd zijn met een Nederlander en andersom ook.
Sssst, min adjl al fulus habibtiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stop stop echt hoor je doet me pijn zo
Ja, met ik wel deels met je eens. Daarom ben ik niet meer gelovig, maar ik heb geleerd dat men het geloof op zijn of haar eigen manier interpreteert...dus laat ik ze maar in waardequote:
Ohhh en hoe gaan die relaties? En hoe zien Turks/NLse kinderen eruit? Zeker wel mooie kindjes hihiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hahahahaha je moet niet alles serieus nemen he ;-)
Er zijn genoeg Turkse dames die wel geinteresseerd zijn in oerhollandse blonde jongens met blauwe ogen. Ik ken er genoeg die getrouwd zijn met een Nederlander en andersom ook.
hehehehehequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha weet ik ook wel ik zit gewoon te trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |