coban is van mijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:33 schreef Paul het volgende:
Ik vind een Turks meisje leuk. Maar ik vroeg me af moet ik nog ergens rekening mee houden, ze is wel gelovig enzo. Want ze doet nu ook Ramadan. Mogen die wel verkeren met blanke Nederlanders?
Meestal? Ik denk dat het wel mee valt. Ik zou eerder een kwart zeggen, wellicht minder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
Kansloos ts doe maar niet.
Meestal worden ze uitgehuwelijkt.
In Nederland zou het denk ik ook wel mee vallen inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Meestal? Ik denk dat het wel mee valt. Ik zou eerder een kwart zeggen, wellicht minder.
In Turkije ook...of woon je daar dat je het zo goed weet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In Nederland zou het denk ik ook wel mee vallen inderdaad.
Komt allemaal uit Turkije tok.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die is volgens mij niet gelovig + Koerdisch.
Nee ik woon in Nederland.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef Erkannn het volgende:
[..]
In Turkije ook...of woon je daar dat je het zo goed weet?
Heb je je al besneden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef Paul het volgende:
Ze draagt in ieder geval geen hoofddoek, dus ze is wel modern enzo
Ze heeft wel een snor en haar onder d'r oksels?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef Paul het volgende:
Maakt haar niet minder gelovig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef Paul het volgende:
ahhh volg je het nieuws ofzo of werk je bij de Turkse CBS?quote:
Het nieuws volgen en aantal programma's over gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:45 schreef Erkannn het volgende:
[..]
ahhh volg je het nieuws ofzo of werk je bij de Turkse CBS?
om de week?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah mattie bro met jou wil ik haar wel delen
ik heb op coban 3 kamelen en een geit geboden maar ze wilde er idd niet van wetenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:47 schreef Serko het volgende:
Het ligt er maar aan wat voor familie ze uit komt. Die van mij heeft bijna iedereen een gemengde relatie en ik ken veel Turken die met Nederlanders zijn getrouwd. En uithuwelijken gebeurt nog wel maar lang niet zo veel als men je wijs probeert te maken.
Dat geeft aan dat je een mietje bent, ze wil mijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
om de dag anders ga ik teveel missen
O ja...dan kun je de cijfers natuurlijk zelf invullen :Squote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het nieuws volgen en aantal programma's over gezien.
En ik woon zelf in een multiculturele wijk.
als jij langer zonder haar kan dan heb ik nog wel een ander voorstelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat je een mietje bent, ze wil mij
Ik deed net alsof of ik het weet,maar heb geen ideequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef Erkannn het volgende:
[..]
O ja...dan kun je de cijfers natuurlijk zelf invullen :S
Dat is?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als jij langer zonder haar kan dan heb ik nog wel een ander voorstel
een moslima dient met een moslim te trouwen, dus je voorhuidje moet eraf...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat zijn wel handige dingen om te weten
Ja en de koran uit je hoofd leren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:49 schreef Paul het volgende:
Dus eigenlijk moet ik me eerst laten besnijden?
Hier, Meisje versieren op zn Turks!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat zijn wel handige dingen om te weten
wahahahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik deed net alsof of ik het weet,maar heb geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |