quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:32 schreef Erkannn het volgende:
[..]
mijn vraag was retorisch ;-)
ik ben alles behalve gierig...ik ga zelfs zo ver dat ik deuren open doe, stoelen aanschuif etc etc
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]voor niks zo'n lang antwoord getypt
acherm, maar je kunt het ook positief zien. Je hebt een paar extra zinnen typ ervaringquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]voor niks zo'n lang antwoord getypt
Geen wonder dat jij geen Turks meisje weet te daten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:34 schreef Erkannn het volgende:
[..]
acherm, maar je kunt het ook positief zien. Je hebt een paar extra zinnen typ ervaring
Leg eens uit, waarom?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij geen Turks meisje weet te daten.
Wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:35 schreef Erkannn het volgende:
met TS bedoel ik trouwens niet Triggershot :p hij wordt niet zenuwachtig
Niet als Paul een moddervette veertiger isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:33 schreef Erkannn het volgende:
TS wordt dadelijk extra zenuwachtig hahahaha
gewoon je ding doen joh! Wie weet valt het allemaal zwaar mee
jawel hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij geen Turks meisje weet te daten.
hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef Charcot het volgende:
[..]
Niet als Paul een moddervette veertiger is
Maarrr, dan zwichten jullie beiden niet of?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef Erkannn het volgende:
[..]
jawel hoorik heb al verschillende relaties gehad. Ik ben alleen ijskoud en hard als het over geloof gaat.
daar worden Turkse meisjes niet warm vanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef Erkannn het volgende:
[..]
jawel hoorik heb al verschillende relaties gehad. Ik ben alleen ijskoud en hard als het over geloof gaat.
nou, hoeft niet gelijk boos te wordenquote:
Nee, wat je moet doen is haar een leuke date bezorgen, niks opdringen en zoveel mogelijk over haar achtergrond te weten komen, zodat het kan slagen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:37 schreef Paul het volgende:
Dus:
- Ik moet de Koran gaan lezen
- Ik mag geen varkensvlees meer eten
- Ik moet alles betalen
- Ik moet geld geven met de trouwerij
- Ik moet me besnijden
Oooooooooooooh
zwichten? ik ga niet liegen en zeggen dat ik wel geloofquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maarrr, dan zwichten jullie beiden niet of?
echt klote johquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
daar worden Turkse meisjes niet warm van
ba-dum-tss
alleen als je moslim wilt wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:37 schreef Paul het volgende:
Dus:
- Ik moet alles betalen
- Ik moet me besnijden
Oooooooooooooh
Openstaan voor elkaars denkbeelden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef Erkannn het volgende:
[..]
zwichten? ik ga niet liegen en zeggen dat ik wel geloof
Dat weet je pas als je haar hebt leren kennen. Doe dat eerst maar eens, je kan nog wel eens versteld staanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:37 schreef Paul het volgende:
Dus:
- Ik moet alles betalen
- Ik moet me besnijden
Oooooooooooooh
ik sta open voor het feit dat zij gelooft in sprookjes. Alleen tot nu toe hebben ze van mij verlangd dat ik dat ook ging doen...dus vasten en bidden etc.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Openstaan voor elkaars denkbeelden.
bedoel dat als zij niet openstaat voor jouw ongeloof en jij voor haar geloof, dat het dan van beide kanten komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |