genoeg om een harem vol geiten en kamelen van te kopenquote:
Tall, dark, handsomequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een ruw profielschets van je pa?
babacigim icin fark etmez, cani sag olsunquote:
hoeveel geiten en kamelen versta je daar onder?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef Erkannn het volgende:
[..]
genoeg om een harem vol geiten en kamelen van te kopen
goeie papa heb je! gaat voor het geluk van zijn meisjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tall, dark, handsome
[..]
babacigim icin fark etmez, cani sag olsun
jij bent wel van de nuance he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoeveel geiten en kamelen versta je daar onder?
verkeerde knopjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tall, dark, handsome
[..]
oeps ik mag geen Turks praten
Hoe hij in het leven staat, ik ga je vaders hand niet vragenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tall, dark, handsome
[..]
babacigim icin fark etmez, cani sag olsun
ja ik ben niet zo goed in Wiskunde B...je zou even moeten googlen hoeveel geiten en kamelen (50/50) in een gemiddeld harem passen. Vervolgens even opzoeken hoeveel die dingen waard zijn.quote:
dat wilde ik jou vragen. maar het is makkelijker als je gewoon je totaal banksaldo hier neergooit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef Erkannn het volgende:
[..]
ja ik ben niet zo goed in Wiskunde B...je zou even moeten googlen hoeveel geiten en kamelen (50/50) in een gemiddeld harem passen. Vervolgens even opzoeken hoeveel die dingen waard zijn.
Atheist, humanist, zachtaardig, hardwerkend. Dat beschrijft m wel zo'n beetjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe hij in het leven staat, ik ga je vaders hand niet vragen
Jij ook atheist?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Atheist, humanist, zachtaardig, hardwerkend. Dat beschrijft m wel zo'n beetje
is that sarcasm?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee dat is niet zo stoerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat wilde ik jou vragen. maar het is makkelijker als je gewoon je totaal banksaldo hier neergooit.
die humanisten zijn het ergst, daar kun je niet eens fatsoenlijk een oorlog mee voerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |