Paul is een gezellige mongool.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
GGMM je pakt de verkeerde aan, Paul moet je hebben.
Niet alle dikke mongolen zijn gezellig hoorquote:
ik woon daar vlakbij je weets kan er zo heen fietsenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom ben je dan voor FC kutregt?
Serieus?!!?!?!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mertens zit op FOK! Hij heeft een acc in KEL, met je even zoeken daar
Je woont in zeist, zeg dat dan gewoonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:22 schreef Paul het volgende:
[..]
ik woon daar vlakbij je weets kan er zo heen fietsen
Ja maar dat ik vlakbij de Galgenwaard hoor, kan er zo heen fietsen hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je woont in zeist, zeg dat dan gewoon
Op je 3wieler toch mongolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar dat ik vlakbij de Galgenwaard hoor, kan er zo heen fietsen hoor
Dat vind ik een uitstekend ideequote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Paul kan wel in de OP bij persona non grata
Ja nu weten we het wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:23 schreef Smoofie het volgende:
In utrecht wonen veel mocros, meer dan adam, dus geen bazenstad
Mertens niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit jaar niet, Mulenga doet weer mee![]()
![]()
Waarom doe je zo raar over mijn vader en ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Paul toen ie nog jong en fit was opweg met zijn pa naar utrecht
[ afbeelding ]
Paul nu
Nee. Ik ken er genoeg die relaxt zijn.quote:
Staat erbijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Paul kan wel in de OP bij persona non grata
Hitler was ook vast heel relaxed en shitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ik ken er genoeg die relaxt zijn.
Zeg dat nog eens als je eens in adam-west bentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ik ken er genoeg die relaxt zijn.
Als hitler er nog was, dan was ajax er niet meerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hitler was ook vast heel relaxed en shit
Ga gewoon wegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil met mijn icoontje bovenin. Ik ben namelijk een icoon.
Weet niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hitler was ook vast heel relaxed en shit
Ik ben 4x per week in A'dam.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens als je eens in adam-west bent
Gelulquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hitler er nog was, dan was ajax er niet meer
Boeiendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelul
Ajax is geen Joodse club, het is alleen begonnen in een oude Joodse wijk
3 joodse voorzittersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelul
Ajax is geen Joodse club, het is alleen begonnen in een oude Joodse wijk
Je bent zelf een dikke mongool,dikke mongoolquote:
Ja dus?quote:
Sayonara , mongulquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:28 schreef Paul het volgende:
Zo ik ga weer liefies. Was weer lagge. Tot morrugu
Godver ik moest lachenquote:
Trusten fan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:28 schreef Paul het volgende:
Zo ik ga weer liefies. Was weer lagge. Tot morrugu
shit hits the fanquote:
Pas wanneer ie uit elkaar valt moet je terug komen dipshitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:33 schreef Paul het volgende:
Ik zie het al de chat valt in elkaar ik blijf nog ff
Ohja hihiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pas wanneer ie uit elkaar valt moet je terug komen dipshit
Woon je in zo'n wijk???quote:
GEo kom danquote:
Jaja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Woon je in zo'n wijk???
[img]http://www.depers.nl/UserFiles/Image/2008/200811/20081112/kanaleneiland.utrecht.schotels.425.jpg[/
Edit: ik bedoel Paul
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haar kont is dus echt fake:
http://www.worldstarhipho(...)wshhpRGyo0IMwT3jFk31
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sound the alarm! ...pubububuududududduduuuquote:
quote:
Ik ook toen ik hem voor het eerst zagquote:
Ik wou weten hoe je mij zo vond. Is best baas.quote:
Ik bijnaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver meteen 2 dm's van smoofie en stylo na die link met godver haal weg man![]()
Ik zei geen godver.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver meteen 2 dm's van smoofie en stylo na die link met godver haal weg man![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:53 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb je fb?quote:
Over paar maanden heb jij het ook niet meer.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over paar maanden heb jij het ook niet meer.
Daar heb je gelijk in. Toen ik relatie had kreeg ik een al kut blik toen ik een pica van een meisje likde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hangt van je relationship status af
Dan is facebook dood.quote:
Welterustenquote:
Hij miste jou zo erg dat hij zn gevoelens op mij botviert.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AUB BLIJF.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij miste jou zo erg dat hij zn gevoelens op mij botviert.
Aangezien jullie nu gelukkig weer samen zijn laat ik julile met rust.
supquote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AUB BLIJF.
uhhh hoi Davy.
Kut GGMM.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet veel. GG negeert mij ineens.
Wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kut GGMM.
Vandaag was hij bijna niet on.
Als dat waar is dan moet hij uit ons groepje ben ik bang,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat?Je wilt toch niet zeggen dat hij naar buiten ging he?
Nah, ik geloof het niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als dat waar is dan moet hij uit ons groepje ben ik bang,
Ik wil het ook maar niet geloven, maar ben bang van wel.quote:
Alles komt goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil het ook maar niet geloven, maar ben bang van wel.
Maar komt goed Davy.
Is uitverkocht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alles komt goed.
Lees nu dat er geen kaarten meer worden verkocht voor zondag![]()
![]()
2000 maarquote:
Ja heel weinig. Jammer man.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2000 maarDat is toch niks man
Wou woensdag/donderdag gaan bestellen.
Ze zeiden dat tot vrijdag kon
Eerste thuiswedstrijd is altijd uitverkocht, maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat wordt dan maar 18 augustus PSV - Roda
Ja vroeg opstaan. Helaas losse verkoop.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste thuiswedstrijd is altijd uitverkocht, maar je weet maar nooit.
Wordt lang wachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja vroeg opstaan. Helaas losse verkoop.
Dat zeker. Hoop dat we dan al ingespeeld zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 september PSV - AZ. Ook niet verkeerd.
Ga je ook een keer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeker. Hoop dat we dan al ingespeeld zijn.
Ik ga denk ik dit seizoen voor het eerst paar wedstrijden pakken en daarna volgend seizoen een seizoenkaartje kopen.quote:
Kan je de geweldige Stroot zien van dichtbij. Echt een mooiboy die gast.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik dit seizoen voor het eerst paar wedstrijden pakken en daarna volgend seizoen een seizoenkaartje kopen.
Sowieso.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je de geweldige Stroot zien van dichtbij. Echt een mooiboy die gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij slaapt hij nu.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n raar gevoel in je nek omdat je weet dat GG stiekem meeleest?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:21 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben 1 keer naar voetbalwedstrijd geweest en viel me echt tegen. Wedstrijd was niet goed te zien en voelde geen echte sfeer (was Nederlands elftal dat wel).waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was echt slecht zicht, maar zat achter de doel. Moest thuis naar samenvatting kijken om doelpunten weer te zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja slecht zicht en geen sfeer is daar wel te verwachten.
Deed je toen eey psssst meisje???quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was echt slecht zicht, maar zat achter de doel. Moest thuis naar samenvatting kijken om doelpunten weer te zien.
Was wel met een chick toen.
Nee was gewoon Nederlands elftal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deed je toen eey psssst meisje???
Maar was dat een wedstrijd van Ajax?
Jaja stiekem ging je gewoon naar Ajaxquote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee was gewoon Nederlands elftal.
Mijn ex kreeg op haar werk 2 kaarten. Dus gingen we samen daar naar toe.
Heb nog steeds oranje vlag van toen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja stiekem ging je gewoon naar AjaxIk ga het iedereen vertellen he!
Nee mang grapje heIk ga maar slapen
hvj wjnmk ntb xxx
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:21 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben 1 keer naar voetbalwedstrijd geweest en viel me echt tegen. Wedstrijd was niet goed te zien en voelde geen echte sfeer (was Nederlands elftal dat wel).Bij PSV is ook geen sfeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Volgens mij slaapt hij nu.Groot fan van User Wotte
mogguhquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:39 schreef Geo4kant het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeddddddeeeeeeeeeeeeemorgennn jaja daar zijn we dan./gaston
ja dan weet je dat je er niet voor thuis hoeft te blijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:59 schreef Geo4kant het volgende:
Programma Nederlanders woensdag 1 augustus.
Vermelding waard
Maakt Tong eindelijk een zinnig/goed topic is het weer niet goed..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dan weet je dat je er niet voor thuis hoeft te blijven
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maakt Tong eindelijk een zinnig/goed topic is het weer niet goed..
Tong en een goed topic in 1 zinquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maakt Tong eindelijk een zinnig/goed topic is het weer niet goed..
Ja hoor, spill itquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
ik zit vol frustratie wil jij het aanhoren?
schrijf maar opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
ik zit vol frustratie wil jij het aanhoren?
Had toennet om 8:40 een afspraak bij de dokter.. zit in mijn vakantie ritme dus dat was al niet leuk, zo vroeg 't bed uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Tumblr http://herkenbaar.tumblr.com/
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:24 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Had toennet om 8:40 een afspraak bij de dokter.. zit in mijn vakantie ritme dus dat was al niet leuk, zo vroeg 't bed uit. Was ik er.. ik maar wachten.. wachten.. blijkt dat de dokter weggeroepen was voor een spoedgeval. Ga nooit naar de dokter, zul je net zien dat dat gebeurd.. Dus ik heb weer een nieuwe afspraak moeten maken.. om 9:50. Heb we geluk dat het vandaag nog kan maarja.. is gewoon irritant. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik vind je geen zeikerd dat is ook geen bloed irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ook ALTIJD lang wachten bij de huisarts of dat nou s'ochtends of s'middags is.. standaard 10 soms wel 25 min![]()
Het ergste is dat die balie vrouwkes niet even laten weten aan je dat de huisarts naar een spoedgeval toe moestof iig sneller dat jij niet zo je te wachten.
Dus begrijpelijk!
Maar waar heb je last van?![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind je geen zeikerd dat is ook geen bloed irritant.
Ik moet ook ALTIJD lang wachten bij de huisarts of dat nou s'ochtends of s'middags is.. standaard 10 soms wel 25 min![]()
Het ergste is dat die balie vrouwkes niet even laten weten aan je dat de huisarts naar een spoedgeval toe moestof iig sneller dat jij niet zo je te wachten.
Dus begrijpelijk!
Maar waar heb je last van?
Oke, ook niks raarsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:29 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]Jij begrijpt me! Inderdaad, die vrouw van de balie kwam het ook vet laat melden :S Zucht..
Ik wil aan de pil
Ja, herkenbaar.. Heb als kind zijnde er veel last gehad van mijn darmen.. Liep krom van de pijn. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit.. Tot de dag van vandaag weet ik niet wat het was. Ze hadden me wel van alles gegeven, van (zet)pillen en poedertjes tot aan een klysma..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, ook niks raars![]()
Heb je een geluk, dan kom je niet 'voor niks' .. meestal (wat ik dan heb) heb je een klacht/last "Ja kom over 2 weken maar terug, als het dan nog niet weg is..."
Look on the bright side. Je kan weerl slow chatten met onsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:32 schreef Caland het volgende:
Fijn man, om 8:00u beginnen met een betonboor precies in de muur waar je tegen slaapt.
donder van de trap af net toen ik wilde gaan pissenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:32 schreef Caland het volgende:
Fijn man, om 8:00u beginnen met een betonboor precies in de muur waar je tegen slaapt.
Geven ze klysma's in het ziekenhuis? Dacht dat dat min of meer homeopathisch middel was. (Lees: Onzin)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:34 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.. Heb als kind zijnde er veel last gehad van mijn darmen.. Liep krom van de pijn. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit.. Tot de dag van vandaag weet ik niet wat het was. Ze hadden me wel van alles gegeven, van (zet)pillen en poedertjes tot aan een klysma..Was toen een jaar of 10
Nu snel maar weer op de fiets!
Wou nog effe blijven liggen eigenlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Look on the bright side. Je kan weerl slow chatten met ons
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:34 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.. Heb als kind zijnde er veel last gehad van mijn darmen.. Liep krom van de pijn. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit.. Tot de dag van vandaag weet ik niet wat het was. Ze hadden me wel van alles gegeven, van (zet)pillen en poedertjes tot aan een klysma..Was toen een jaar of 10
Nu snel maar weer op de fiets!
Wie is zijn held?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:43 schreef napoleonfour het volgende:
minder dan een kwartiertje en dan moetje held schermen stijntje.
Bas Verwijlenquote:
Sickbeard.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:07 schreef Saind het volgende:
Hoe heette dat programma ook alweer dat automatisch je series downloadt. Heb gezien dat jullie het er hier over hadden tijdje terug maar zat toen op m'n mobiel te fokken
Teringquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zorg ik dat een user die ik quote niet een quote alert krijgt?
wat een zielige bende ook
Dieptepunt:quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga een beetje vrezen dat die quote-alert de doodsteek voor deze reeks wordt, met al die gequoten die het zich persoonlijk aantrekken.
Profiellink zit ook in de quote héquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:04 schreef Geo4kant het volgende:
Haha hij wil wel mensen uit lachen maar dan alleen achter hun rug om, al is dat topic ook gewoon open voor iedereen
Maar zou het niet werken als je bijv spaties tussen de username zet?
Dus Aj ac ied 42 2 ofso als je hem gequote hebt?Dat diegene dan geen pop up krijgt?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zielig dat je mensen ongestoord belachelijk wilt maken om de taal
afwachten op een reactiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga een nieuw leven zoeken in plaats van mensen uitlachen om taalfouten.
beterschapquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Even weer boven de WC hangen met mijn kotskop. tot zo
Weer teveel gezopen he kleinequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Even weer boven de WC hangen met mijn kotskop. tot zo
Pics or didnt happen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet denken dat ik nepziek ben. heb uurtje geleden het hevigste eruit gekotst.
Nacht bagger hé.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
FOK!stats v0.9, door The_Terminator / [de index is bijgewerkt op: 01-08-2012 09:12:11]
1 652 Oceanview
2 574 wietparkiet
![]()
Wtf zoveel al en het is pas 09.12 op die timerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
FOK!stats v0.9, door The_Terminator / [de index is bijgewerkt op: 01-08-2012 09:12:11]
1 652 Oceanview
2 574 wietparkiet
![]()
Best leuk topic is datquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus ik zei:
[..]
[..]
afwachten op een reactie
Partyboy is dé jongen voor je? Die je cherry mag poppen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja, heb een pakje meegekregen
Ik doe het voor mezelf hoor, ook om mijn maandelijkse feestje een beetje onder controle te krijgen.. Maar nu komt het idd wel ideaal uit ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Partyboy is dé jongen voor je? Die je cherry mag poppen?
Truequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:43 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik doe het voor mezelf hoor, ook om mijn maandelijkse feestje een beetje onder controle te krijgen.. Maar nu komt het idd wel ideaal uit ja.
En ja, echte liefde. Kan soms gek lopen..
Beetje wel hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
We zijn wel eckte matties aan het worden hé?
sterktequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:52 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, laat ik net een tosti-ijzer in mijn gezicht ontploffen. Stoppen doorgeslagen, komt de nuon zo de boel vervangen.
Ik heb ook altijd pech.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:52 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, laat ik net een tosti-ijzer in mijn gezicht ontploffen. Stoppen doorgeslagen, komt de nuon zo de boel vervangen.
Ik heb ook altijd pech.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:52 schreef Caland het volgende:
Ik heb ook altijd pech.
Behalve een veeg op mijn wang en 10 minuten wazig zicht weinig aan overgehouden zo lijkt het.quote:
Nou, dat tosti-ijzer ging hele tijd aan en uit, dus de domme lul dat ik ben pak ik hem op en begin een beetje aan die aansluiting te friemelen. BAM.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt wel een grote fantasie niet? Hoe laat je een tosti-ijzer ontploffen? En in je gezicht? Pics van je kop met keramiek (?) scherven?
Klinkt erg ongeloofwaardigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dat tosti-ijzer ging hele tijd aan en uit, dus de domme lul dat ik ben pak ik hem op en begin een beetje aan die aansluiting te friemelen. BAM.
Dan niet joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klinkt erg ongeloofwaardig![]()
HMF zijn bijna oog kwijt geraakt door een vallende deur was nog geloofwaardiger.
naaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat las ik in dat topic ook alnog steeds niks gevonden dus?
Ik ga een beetje foto's maken om een werkloze Woensel-West tokkie zijn pleziertje te gunnen.quote:
hoezo wil je dat weten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het langst staande wereld record van een sport die momenteel wordt beoefend @ OS?
Nou?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het langst staande wereld record van een sport die momenteel wordt beoefend @ OS?
Vraag het aan Tong, die google'd het wel voor jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Waarschijnlijk kogelstoten ofzo. Top 10 afstanden vrijwel allemaal Oost-Duitsers. Komen ze nooit meer in de buurtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Olympisch Record verstoppertje spelen staat op 2 jaar. Anne Frank.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef onlogisch het volgende:
quote:Mark Athlete Nationality Venue Date
22.63 Natalya Lisovskaya Soviet Union Moscow June 7, 1987
22.45 Ilona Briesenick East Germany Potsdam May 11, 1980
22.32 Helena Fibingerová Czechoslovakia Nitra August 20, 1977
22.19 Claudia Losch West Germany Hainfeld August 23, 1987
21.89 Ivanka Khristova Bulgaria Belmeken July 4, 1976
21.86 Marianne Adam East Germany Leipzig June 23, 1979
21.76 Li Meisu China Shijiazhuang April 23, 1988
21.73 Natalya Akhrimenko Soviet Union Leselidze May 21, 1988
21.69 Vita Pavlysh Ukraine Budapest August 15, 1998
21.66 Sui Xinmei China Beijing June 9, 1990
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Olympisch Record verstoppertje spelen staat op 2 jaar. Anne Frank.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Olympisch Record verstoppertje spelen staat op 2 jaar. Anne Frank.
ohquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een vraag, geen quizvraag
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een vraag, geen quizvraag
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik daar benieuwd naar ben.
Ik dacht eerst dat je Koerd was.quote:
je voelde al een band met hem ja?quote:
quote:'Als we zo spelen als na rust, dan wordt het makkelijk bij Feyenoord'
Feyenoord kwam dinsdagavond op voorsprong tegen Dynamo Kiev, maar ging uiteindelijk toch onderuit tegen de grootmacht uit Oekraïne. Een eigen treffer van Lex Immers betekende de gelijkmaker, waarna Ideye Brown de eindstand verzorgde: 2-1. Feyenoord staat dus op achterstand, maar heeft nog voldoende perspectief om Dynamo uit te schakelen.
Goran Popov, linksback van Dynamo met een verleden bij sc Heerenveen, ziet dat echter niet gebeuren. "Ik vind niet dat wij slecht hebben gespeeld in de eerste helft", blikte de Macedoniër in gesprek met Voetbal International terug op het treffen van dinsdagavond. "Wij controleerden, maar vergaten dat om te zetten in een doelpunt."
"Onze coach paste vervolgens enkele zeer goede wissels toe", vervolgde de verdediger. "Dat veranderde alles. Oleh Husev was fantastisch en produceerde ook nog eens een ragfijne assist voor Brown (de 2-1 red.). Als we zo spelen als in de tweede helft wordt het voor ons gemakkelijk in de return, ondanks de steun van de Nederlandse fans."
Ik zoek medemensen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je voelde al een band met hem ja?
Weet niet.quote:
ahh hebreeuwsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt een Turks klinkende username.
Hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje wel he![]()
Maar ik ben dan ook een hele aardige en lieve jonge..als ik slaap.
ben je ook goed in verstoppertje?quote:
ben in turkije geweest bij koerdische vriendenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zoek medemensen.
[..]
Weet niet.
Hoe was het?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ben in turkije geweest bij koerdische vrienden
Ja.quote:
ja. als dat gozertje geen Nederlander was geweest had ik m nu al een klap in zn nek gegeven en de tegenstander aangemoedigd. wat een balletje.quote:
Die Nederlander wtf... Arrogantie ten topquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope, ik kijk/keek zwemmen en judo.
INDERDAAD.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef Cara het volgende:
[..]
ja. als dat gozertje geen Nederlander was geweest had ik m nu al een klap in zn nek gegeven en de tegenstander aangemoedigd. wat een balletje.
Welke?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die Nederlander wtf... Arrogantie ten top
Ja was echt overdreven. Terin wat arrogant.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DE ZOON VAN MART SMEETS!1!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Echt niet. Waarom loop je hier leugens te verkondigen?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt niet. Waarom loop je hier leugens te verkondigen?
Liep bij ieder punt van zichzelf de hele tijd naar zichzelf te wijzen hoe goed hij wel niet wasquote:
wat vind jij van snelwandelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:09 schreef Geo4kant het volgende:
Schermendat had al 100 jaar dood moeten zijn, gare sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |