Paul is een gezellige mongool.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
GGMM je pakt de verkeerde aan, Paul moet je hebben.
Niet alle dikke mongolen zijn gezellig hoorquote:
ik woon daar vlakbij je weets kan er zo heen fietsenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom ben je dan voor FC kutregt?
Serieus?!!?!?!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mertens zit op FOK! Hij heeft een acc in KEL, met je even zoeken daar
Je woont in zeist, zeg dat dan gewoonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:22 schreef Paul het volgende:
[..]
ik woon daar vlakbij je weets kan er zo heen fietsen
Ja maar dat ik vlakbij de Galgenwaard hoor, kan er zo heen fietsen hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je woont in zeist, zeg dat dan gewoon
Op je 3wieler toch mongolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar dat ik vlakbij de Galgenwaard hoor, kan er zo heen fietsen hoor
Dat vind ik een uitstekend ideequote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Paul kan wel in de OP bij persona non grata
Ja nu weten we het wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:23 schreef Smoofie het volgende:
In utrecht wonen veel mocros, meer dan adam, dus geen bazenstad
Mertens niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit jaar niet, Mulenga doet weer mee![]()
![]()
Waarom doe je zo raar over mijn vader en ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Paul toen ie nog jong en fit was opweg met zijn pa naar utrecht
[ afbeelding ]
Paul nu
Nee. Ik ken er genoeg die relaxt zijn.quote:
Staat erbijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Paul kan wel in de OP bij persona non grata
Hitler was ook vast heel relaxed en shitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ik ken er genoeg die relaxt zijn.
Zeg dat nog eens als je eens in adam-west bentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ik ken er genoeg die relaxt zijn.
Als hitler er nog was, dan was ajax er niet meerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hitler was ook vast heel relaxed en shit
Ga gewoon wegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil met mijn icoontje bovenin. Ik ben namelijk een icoon.
Weet niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hitler was ook vast heel relaxed en shit
Ik ben 4x per week in A'dam.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens als je eens in adam-west bent
Gelulquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hitler er nog was, dan was ajax er niet meer
Boeiendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelul
Ajax is geen Joodse club, het is alleen begonnen in een oude Joodse wijk
3 joodse voorzittersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelul
Ajax is geen Joodse club, het is alleen begonnen in een oude Joodse wijk
Je bent zelf een dikke mongool,dikke mongoolquote:
Ja dus?quote:
Sayonara , mongulquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:28 schreef Paul het volgende:
Zo ik ga weer liefies. Was weer lagge. Tot morrugu
Godver ik moest lachenquote:
Trusten fan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:28 schreef Paul het volgende:
Zo ik ga weer liefies. Was weer lagge. Tot morrugu
shit hits the fanquote:
Pas wanneer ie uit elkaar valt moet je terug komen dipshitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:33 schreef Paul het volgende:
Ik zie het al de chat valt in elkaar ik blijf nog ff
Ohja hihiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pas wanneer ie uit elkaar valt moet je terug komen dipshit
Woon je in zo'n wijk???quote:
GEo kom danquote:
Jaja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Woon je in zo'n wijk???
[img]http://www.depers.nl/UserFiles/Image/2008/200811/20081112/kanaleneiland.utrecht.schotels.425.jpg[/
Edit: ik bedoel Paul
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haar kont is dus echt fake:
http://www.worldstarhipho(...)wshhpRGyo0IMwT3jFk31
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sound the alarm! ...pubububuududududduduuuquote:
quote:
Ik ook toen ik hem voor het eerst zagquote:
Ik wou weten hoe je mij zo vond. Is best baas.quote:
Ik bijnaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver meteen 2 dm's van smoofie en stylo na die link met godver haal weg man![]()
Ik zei geen godver.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver meteen 2 dm's van smoofie en stylo na die link met godver haal weg man![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:53 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb je fb?quote:
Over paar maanden heb jij het ook niet meer.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over paar maanden heb jij het ook niet meer.
Daar heb je gelijk in. Toen ik relatie had kreeg ik een al kut blik toen ik een pica van een meisje likde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hangt van je relationship status af
Dan is facebook dood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |