Partyboy is dé jongen voor je? Die je cherry mag poppen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja, heb een pakje meegekregen
Ik doe het voor mezelf hoor, ook om mijn maandelijkse feestje een beetje onder controle te krijgen.. Maar nu komt het idd wel ideaal uit ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Partyboy is dé jongen voor je? Die je cherry mag poppen?
Truequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:43 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik doe het voor mezelf hoor, ook om mijn maandelijkse feestje een beetje onder controle te krijgen.. Maar nu komt het idd wel ideaal uit ja.
En ja, echte liefde. Kan soms gek lopen..
Beetje wel hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:48 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
We zijn wel eckte matties aan het worden hé?
sterktequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:52 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, laat ik net een tosti-ijzer in mijn gezicht ontploffen. Stoppen doorgeslagen, komt de nuon zo de boel vervangen.
Ik heb ook altijd pech.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:52 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, laat ik net een tosti-ijzer in mijn gezicht ontploffen. Stoppen doorgeslagen, komt de nuon zo de boel vervangen.
Ik heb ook altijd pech.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:52 schreef Caland het volgende:
Ik heb ook altijd pech.
Behalve een veeg op mijn wang en 10 minuten wazig zicht weinig aan overgehouden zo lijkt het.quote:
Nou, dat tosti-ijzer ging hele tijd aan en uit, dus de domme lul dat ik ben pak ik hem op en begin een beetje aan die aansluiting te friemelen. BAM.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt wel een grote fantasie niet? Hoe laat je een tosti-ijzer ontploffen? En in je gezicht? Pics van je kop met keramiek (?) scherven?
Klinkt erg ongeloofwaardigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dat tosti-ijzer ging hele tijd aan en uit, dus de domme lul dat ik ben pak ik hem op en begin een beetje aan die aansluiting te friemelen. BAM.
Dan niet joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klinkt erg ongeloofwaardig![]()
HMF zijn bijna oog kwijt geraakt door een vallende deur was nog geloofwaardiger.
naaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat las ik in dat topic ook alnog steeds niks gevonden dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |