Ja heel weinig. Jammer man.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2000 maarDat is toch niks man
Wou woensdag/donderdag gaan bestellen.
Ze zeiden dat tot vrijdag kon
Eerste thuiswedstrijd is altijd uitverkocht, maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat wordt dan maar 18 augustus PSV - Roda
Ja vroeg opstaan. Helaas losse verkoop.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste thuiswedstrijd is altijd uitverkocht, maar je weet maar nooit.
Wordt lang wachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja vroeg opstaan. Helaas losse verkoop.
Dat zeker. Hoop dat we dan al ingespeeld zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 september PSV - AZ. Ook niet verkeerd.
Ga je ook een keer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeker. Hoop dat we dan al ingespeeld zijn.
Ik ga denk ik dit seizoen voor het eerst paar wedstrijden pakken en daarna volgend seizoen een seizoenkaartje kopen.quote:
Kan je de geweldige Stroot zien van dichtbij. Echt een mooiboy die gast.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik dit seizoen voor het eerst paar wedstrijden pakken en daarna volgend seizoen een seizoenkaartje kopen.
Sowieso.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je de geweldige Stroot zien van dichtbij. Echt een mooiboy die gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij slaapt hij nu.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n raar gevoel in je nek omdat je weet dat GG stiekem meeleest?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:21 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben 1 keer naar voetbalwedstrijd geweest en viel me echt tegen. Wedstrijd was niet goed te zien en voelde geen echte sfeer (was Nederlands elftal dat wel).waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was echt slecht zicht, maar zat achter de doel. Moest thuis naar samenvatting kijken om doelpunten weer te zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja slecht zicht en geen sfeer is daar wel te verwachten.
Deed je toen eey psssst meisje???quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was echt slecht zicht, maar zat achter de doel. Moest thuis naar samenvatting kijken om doelpunten weer te zien.
Was wel met een chick toen.
Nee was gewoon Nederlands elftal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deed je toen eey psssst meisje???
Maar was dat een wedstrijd van Ajax?
Jaja stiekem ging je gewoon naar Ajaxquote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee was gewoon Nederlands elftal.
Mijn ex kreeg op haar werk 2 kaarten. Dus gingen we samen daar naar toe.
Heb nog steeds oranje vlag van toen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja stiekem ging je gewoon naar AjaxIk ga het iedereen vertellen he!
Nee mang grapje heIk ga maar slapen
hvj wjnmk ntb xxx
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:21 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben 1 keer naar voetbalwedstrijd geweest en viel me echt tegen. Wedstrijd was niet goed te zien en voelde geen echte sfeer (was Nederlands elftal dat wel).Bij PSV is ook geen sfeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Volgens mij slaapt hij nu.Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |