quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:24 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Had toennet om 8:40 een afspraak bij de dokter.. zit in mijn vakantie ritme dus dat was al niet leuk, zo vroeg 't bed uit. Was ik er.. ik maar wachten.. wachten.. blijkt dat de dokter weggeroepen was voor een spoedgeval. Ga nooit naar de dokter, zul je net zien dat dat gebeurd.. Dus ik heb weer een nieuwe afspraak moeten maken.. om 9:50. Heb we geluk dat het vandaag nog kan maarja.. is gewoon irritant. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik vind je geen zeikerd dat is ook geen bloed irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ook ALTIJD lang wachten bij de huisarts of dat nou s'ochtends of s'middags is.. standaard 10 soms wel 25 min![]()
Het ergste is dat die balie vrouwkes niet even laten weten aan je dat de huisarts naar een spoedgeval toe moestof iig sneller dat jij niet zo je te wachten.
Dus begrijpelijk!
Maar waar heb je last van?![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind je geen zeikerd dat is ook geen bloed irritant.
Ik moet ook ALTIJD lang wachten bij de huisarts of dat nou s'ochtends of s'middags is.. standaard 10 soms wel 25 min![]()
Het ergste is dat die balie vrouwkes niet even laten weten aan je dat de huisarts naar een spoedgeval toe moestof iig sneller dat jij niet zo je te wachten.
Dus begrijpelijk!
Maar waar heb je last van?
Oke, ook niks raarsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:29 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]Jij begrijpt me! Inderdaad, die vrouw van de balie kwam het ook vet laat melden :S Zucht..
Ik wil aan de pil
Ja, herkenbaar.. Heb als kind zijnde er veel last gehad van mijn darmen.. Liep krom van de pijn. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit.. Tot de dag van vandaag weet ik niet wat het was. Ze hadden me wel van alles gegeven, van (zet)pillen en poedertjes tot aan een klysma..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, ook niks raars![]()
Heb je een geluk, dan kom je niet 'voor niks' .. meestal (wat ik dan heb) heb je een klacht/last "Ja kom over 2 weken maar terug, als het dan nog niet weg is..."
Look on the bright side. Je kan weerl slow chatten met onsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:32 schreef Caland het volgende:
Fijn man, om 8:00u beginnen met een betonboor precies in de muur waar je tegen slaapt.
donder van de trap af net toen ik wilde gaan pissenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:32 schreef Caland het volgende:
Fijn man, om 8:00u beginnen met een betonboor precies in de muur waar je tegen slaapt.
Geven ze klysma's in het ziekenhuis? Dacht dat dat min of meer homeopathisch middel was. (Lees: Onzin)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:34 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.. Heb als kind zijnde er veel last gehad van mijn darmen.. Liep krom van de pijn. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit.. Tot de dag van vandaag weet ik niet wat het was. Ze hadden me wel van alles gegeven, van (zet)pillen en poedertjes tot aan een klysma..Was toen een jaar of 10
Nu snel maar weer op de fiets!
Wou nog effe blijven liggen eigenlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Look on the bright side. Je kan weerl slow chatten met ons
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:34 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.. Heb als kind zijnde er veel last gehad van mijn darmen.. Liep krom van de pijn. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit.. Tot de dag van vandaag weet ik niet wat het was. Ze hadden me wel van alles gegeven, van (zet)pillen en poedertjes tot aan een klysma..Was toen een jaar of 10
Nu snel maar weer op de fiets!
Wie is zijn held?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:43 schreef napoleonfour het volgende:
minder dan een kwartiertje en dan moetje held schermen stijntje.
Bas Verwijlenquote:
Sickbeard.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:07 schreef Saind het volgende:
Hoe heette dat programma ook alweer dat automatisch je series downloadt. Heb gezien dat jullie het er hier over hadden tijdje terug maar zat toen op m'n mobiel te fokken
Teringquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zorg ik dat een user die ik quote niet een quote alert krijgt?
wat een zielige bende ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |