Die bijt Mart dan de keel door.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden Marit van Eupen gewoon nog eens uit moeten nodigen na al die jaren
Jij zat toch altijd achterin de boot? Nee Mart ik ZAT VOORIN DE BOOT. Twee seconden later zie je Mart op de grond liggen na een klap van een roeispaan door Van Eupen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan lekker persoonlijke vragen gaan stellen.
Het blijft zieligquote:
Die foto's zijn elke dag mooi ja.quote:
Je weet wel... met jouw Uchimata in mijn Ipponquote:
Neeheee. De diepere laag!quote:
Ja dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Morgen moet er wel minimaal een medaille bij komen hoor
Er bestaat wel zoiets. Dan krijg je de klok ingedrukt, en daarna naar het bord rennen, zet doen, en weer terugrennen om de klok in te drukken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tofEn dan daarna de marathon lopen.
En een gele slip.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet wel... met jouw Uchimata in mijn Ippon
quote:
Maar Verschuren was fantasties vandaag!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:31 schreef marcodej het volgende:
Mart gaat dus de hele avond doen alsof het vandaag alleen maar huilen met de pet op was vandaag. Omdat we een heel onzekere medaille vandaag niet gehaald hebben.
"Hebben we wel een sportcultuur in Nederland?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:31 schreef marcodej het volgende:
Mart gaat dus de hele avond doen alsof het vandaag alleen maar huilen met de pet op was vandaag. Omdat we een heel onzekere medaille vandaag niet gehaald hebben.
Hij heeft Ranomi vanavond gehosseld op twitter. Ranomi haalt geen medaille meer.quote:
'We' hebben al 2 dagen niks gewonnen, inderdaad, vergeleken met de afgelopen 2 grote evenementen is dit een luxeprobleem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:31 schreef marcodej het volgende:
Serieus?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij heeft Ranomi vanavond gehosseld op twitter. Ranomi haalt geen medaille meer.
Erica?quote:
De beachduo's ook, Bouwmeester en vooral van Rijsselberghe ook, de roeiers ook, Li Jiao ook niet slecht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar Verschuren was fantasties vandaag!!
EEN KANJER!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Dan zou ik het op moeten volgen met een uitspraak als: Dorian was een topper!
Wel bloemkoolorenquote:
Wel bloemkooloren.quote:
Gedumpt dus, balen Roowbin.twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 18:16:41@ranomikromo ik dacht we nu gingen eten samen. Waar ben je dan? Laat je me gewoon zitten? reageer retweet
quote:
Ik verwacht het meeste van Houkes.quote:
GMTAquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Gedumpt dus, balen Roowbin.twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 18:16:41@ranomikromo ik dacht we nu gingen eten samen. Waar ben je dan? Laat je me gewoon zitten? reageer retweet
Daarvoor hebben we Martquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daar doel ik niet op, Houkes is prima maar die zure koppen gaan niet voor sfeer zorgen.
dat dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daar doel ik niet op, Houkes is prima maar die zure koppen gaan niet voor sfeer zorgen.
twitter:ranomikromo twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 19:00:56@robin_haase over een half uur ga ik eten.. Tot dan! reageer retweet
Goed tegen slapeloosheid.quote:
twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 18:16:41@ranomikromo Dat je mag zinken met een blok beton aan je been! reageer retweet
twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 17:05:54@ranomikromo oh? Wat een geroddel in dat appartementje. reageer retweet
Haasetwitter:ranomikromo twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 17:16:00@robin_haase precies waar je ons hebben wilt... Toch ;-) reageer retweet
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Hadden ze Lucia Rijker ook uit moeten nodigen.
The fuck. Kunnen we hem ook weg laten sturen vanwege twitter? Ja, hij is al klaar, maar hij zit nog in Londen. Weg ermee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 17:05:54@ranomikromo oh? Wat een geroddel in dat appartementje. reageer retweet
Haasetwitter:ranomikromo twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 17:16:00@robin_haase precies waar je ons hebben wilt... Toch ;-) reageer retweet
Mijn god
Hm, verdomme. Maar in eerste instantie!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:35 schreef marcodej het volgende:
[..]twitter:ranomikromo twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 19:00:56@robin_haase over een half uur ga ik eten.. Tot dan! reageer retweet
Hij heeft gezegd dat hij Kromo saai vond:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn god
twitter:ranomikromo twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 16:53:06@robin_haase dus je vindt mij saai?!
reageer retweet
Misschien dat Dione morgen nog even er wat over kan zeggen in de uitzending.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik had wel gehoopt dat ze Annicka van Emden hadden ingevlogen met Easy Jet zodat Mart nog eens een duit in het zakje kon doen
HAHA!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik had wel gehoopt dat ze Annicka van Emden hadden ingevlogen met Easy Jet zodat Mart nog eens een duit in het zakje kon doen
Nu hopen dat Mart Haase confronteertquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn god
Ging me meer om die opmerking van Kromo "Precies waar je ons hebben wilt toch?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij Kromo saai vond:twitter:ranomikromo twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 16:53:06@robin_haase dus je vindt mij saai?!
reageer retweet
Dus Haase batst Kromo. Heel Nederland is jaloersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
The fuck. Kunnen we hem ook weg laten sturen vanwege twitter? Ja, hij is al klaar, maar hij zit nog in Londen. Weg ermee.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ging me meer om die opmerking van Kromo "Precies waar je ons hebben wilt toch?"
Oftewel Haase heeft gezegd dat hij die 4 dames wel in een apartmentje zou willen hebben, de rest kun je zelf wel invullen. (Met uitzondering van de zus van Ozil)
Jep. Eervol ten onder.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:39 schreef Redefine het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Willebroordse wel echt vond Judoën. Lekker aanvallend, zoals altijd. Bij de rest was het toch meer verdedigen.
Moet zeggen dat ik Veldhuis ook niet met veel plezier zou doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arme Inge, die valt al overal buiten
Daardoor verloor ze juist ook. Doet me denken aan Grol vier jaar geleden.quote:
Precies!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:39 schreef Redefine het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Willebroordse wel echt vond Judoën. Lekker aanvallend, zoals altijd. Bij de rest was het toch meer verdedigen.
HAHAHA.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oftewel Haase heeft gezegd dat hij die 4 dames wel in een apartmentje zou willen hebben, de rest kun je zelf wel invullen. (Met uitzondering van de zus van Ozil)
Hij is gewend in oppermachtige positie bovenop vrouwen te zitten dus wat dat betreft heeft ie ervaring.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Smeets die uit gaat leggen hoe ze moet judoen
Veldhuis en Dekker mogen buiten spelen. Heemskerk mag blijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Veldhuis ook niet met veel plezier zou doen.
True, maar Heemskerkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Inge Dekker.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die giechelt als je je broek uittrekt... niet om wat ze dan ziet (want ze giechelt altijd)... maar wel een enorme turn-offquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veldhuis en Dekker mogen buiten spelen. Heemskerk mag blijven.
En na afloop weet ze niet wat er fout ging en gaat ze maar schaapachtig lachen en huilen. Daar sta je dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die giechelt als je je broek uittrekt... niet om wat ze dan ziet (want ze giechelt altijd)... maar wel een enorme turn-off
Denk dat Willy meer van de kadetjes isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
Mart denkt al aan potje worstelen in hotelkamer
Tot morgenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik trek kutSmeets niet meer -> Ik ben weg
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En na afloop weet ze niet wat er fout ging en gaat ze maar schaapachtig lachen en huilen. Daar sta je dan.
Als ze er niks van bakt noemen we haar vanaf zondag Cromaquote:
Ja en Dekker heeft faalangst, dus gaat dat niet goed komen.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze er niks van bakt noemen we haar vanaf zondag Croma
Ik moest 'm twee keer lezen en toen maakte ik hardop een heel gek geluid naar m'n laptop.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helaas voor hem is Pauw al jarenlang de Champ.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is gewend in oppermachtige positie bovenop vrouwen te zitten dus wat dat betreft heeft ie ervaring.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoi Dionequote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:44 schreef Bonobo11 het volgende:
Willeboordse had al nooit op de spelen mogen zijn
Gaap.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:44 schreef Bonobo11 het volgende:
Willeboordse had al nooit op de spelen mogen zijn
Het was niet eens een worp...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:45 schreef Redefine het volgende:
Dat was echt een bizarre 'worp' van die Japanse.
Een tackle.quote:
Inderdaad. Het was een wanhoopspoging om niet in die GS te komen, want daar zou ze het op fitheid gewoon gaan afleggen tegen Elizabeth.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:47 schreef TUFKAL het volgende:
Mart is HET moment in DE wedstrijd aangewezen door de redactie
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:47 schreef Eenskijken het volgende:
wat een trut en zeikwijf is dat zeg... opbokken
Morgen weer toernooitjes spelen.quote:
Die heeft een peeskamertje geboekt met vier dames.quote:
Dan had Elizabeth daar maar niet moeten intrappen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was een wanhoopspoging om niet in die GS te komen, want daar zou ze het op fitheid gewoon gaan afleggen tegen Elizabeth.
Dat ja... maar idd Heemskerkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die giechelt als je je broek uittrekt... niet om wat ze dan ziet (want ze giechelt altijd)... maar wel een enorme turn-off
Die journalist?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat ja... maar idd Heemskerk, doet Jeroen Stekelenburg het daar niet mee?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haase en Kromo's 'geheime' nachtelijke omzwervingen worden weer duidelijk besproken.
Over een week heeft de NOS de primeur.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haase en Kromo's 'geheime' nachtelijke omzwervingen worden weer duidelijk besproken.
Hehe, traMquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:31 schreef Redefine het volgende:
Als je Mart omdraait krijg je ook een ander perspectief.
Omdat die nog moeten presteren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:51 schreef Maver24 het volgende:
waarom zijn er geen beelden van de huldiging van Marianne Vos en de vrouwen 4 bij het zwemmen deze O.S vanuit het HH
Nee die zwemmer met faalangst.quote:
Zijn nog niet gehuldigd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:51 schreef Maver24 het volgende:
waarom zijn er geen beelden van de huldiging van Marianne Vos en de vrouwen 4 bij het zwemmen deze O.S vanuit het HH
Omdat die huldiging er niet is geweest?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:51 schreef Maver24 het volgende:
Nog niet geweest denk ik, omdat ze nog in actie kwamen daarna.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:51 schreef Maver24 het volgende:
Wat denk jezelf. Zij traint in Marseille met halfgoden en hij woont in NL...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat ja... maar idd Heemskerk, doet Jeroen Stekelenburg het daar niet mee?
Ja, dat is die kalequote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Dat enge spook met rood haar.. is dat die judoka?
Als ik Kromo was zou ik gewoon een tweet sturen met "Ga eens tennissen man".quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]Moet nog komen. Haase opnaaien kan niet moeilijk zijn toch?
Sponsor belangen. Denk dat het wel op RTL is geweestquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:51 schreef Maver24 het volgende:
Hey Rooooowbin, heb je nog een game gepakt tegen Gasquet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik Kromo was zou ik gewoon een tweet sturen met "Ga eens tennissen man".
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:53 schreef henkde_j het volgende:
Er zijn wel meer dan 5 kerels die 'nee' tegen haar zeggen
Rooowwbin, Rooowbin, Rooowbin, ga lekker buiten spelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik Kromo was zou ik gewoon een tweet sturen met "Ga eens tennissen man".
Ik wilde d'r reserveren voor Socios.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, succes ermee.. ik pak der niet van je af
Nee, heeft het niets mee te maken. Zijn geen huldigingen nog geweest, omdat zowel Vos als de 4x100 dames nog in actie moeten komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Sponsor belangen. Denk dat het wel op RTL is geweest
quote:
Houdt ze ook van treinen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde d'r reserveren voor Socios.
Vier jaar terug nog vier.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:54 schreef Redefine het volgende:
Er moet weleens een medaille gewonnen bij het judo.
Edith en Grolquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:54 schreef Redefine het volgende:
Grol gaat er wel voor vechtenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:54 schreef Redefine het volgende:
Wordt wel eens tijd ja!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:54 schreef Redefine het volgende:
Daarom juist ook.quote:
Eens, maar ik vatte het op als "judo wint nooit medailles".quote:
Tennis heeft ook niks te zoeken op de olympische spelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Die tennissers zitten er echt voor niks.
Hadden ze maar moeten winnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon een beetje mooiboys uithangenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ze hadden zelf ook niks met de Spelen dus wel terechtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Geloof me, dat was het zeker niet wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eens, maar ik vatte het op als "judo wint nooit medailles".
Wie dan? Bosch heeft een goede kans maar is ook geen zekerheidje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
jongens we hebben pas twee dagen niks... morgen komt er gewoon minimaal een plak bij.....
Alles lag open voor Willeboordse stiekem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
D'r zijn inderdaad onwijs veel verrassingen in het judo.
Holland 8quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie dan? Bosch heeft een goede kans maar is ook geen zekerheidje.
Niks is een zekerheidje. Maar Bosch heeft een goede kans, Verwijlen ook. De Holland Acht en Verschuren zijn outsiders.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie dan? Bosch heeft een goede kans maar is ook geen zekerheidje.
Robin moet toch wachten op Ranomi, dus kan hij net zo goed daar gaan zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Echt hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef kilon het volgende:
Marokkanen kunnen ook aan topsport doen.
Plaatsvervangende schaamte hier.
Vos ook outsider.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niks is een zekerheidje. Maar Bosch heeft een goede kans, Verwijlen ook. De Holland Acht en Verschuren zijn outsiders.
Zometeen alle remmen los. Mart heeft een gele slip.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alles lag open voor Willeboordse stiekem.
Ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef kilon het volgende:
Marokkanen kunnen ook aan topsport doen.
Plaatsvervangende schaamte hier.
De surferquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Holland 8
Verwijlen
Bosch
Vos
Verschuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |