Die bijt Mart dan de keel door.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden Marit van Eupen gewoon nog eens uit moeten nodigen na al die jaren
Jij zat toch altijd achterin de boot? Nee Mart ik ZAT VOORIN DE BOOT. Twee seconden later zie je Mart op de grond liggen na een klap van een roeispaan door Van Eupen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan lekker persoonlijke vragen gaan stellen.
Het blijft zieligquote:
Die foto's zijn elke dag mooi ja.quote:
Je weet wel... met jouw Uchimata in mijn Ipponquote:
Neeheee. De diepere laag!quote:
Ja dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Morgen moet er wel minimaal een medaille bij komen hoor
Er bestaat wel zoiets. Dan krijg je de klok ingedrukt, en daarna naar het bord rennen, zet doen, en weer terugrennen om de klok in te drukken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tofEn dan daarna de marathon lopen.
En een gele slip.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet wel... met jouw Uchimata in mijn Ippon
quote:
Maar Verschuren was fantasties vandaag!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:31 schreef marcodej het volgende:
Mart gaat dus de hele avond doen alsof het vandaag alleen maar huilen met de pet op was vandaag. Omdat we een heel onzekere medaille vandaag niet gehaald hebben.
"Hebben we wel een sportcultuur in Nederland?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:31 schreef marcodej het volgende:
Mart gaat dus de hele avond doen alsof het vandaag alleen maar huilen met de pet op was vandaag. Omdat we een heel onzekere medaille vandaag niet gehaald hebben.
Hij heeft Ranomi vanavond gehosseld op twitter. Ranomi haalt geen medaille meer.quote:
'We' hebben al 2 dagen niks gewonnen, inderdaad, vergeleken met de afgelopen 2 grote evenementen is dit een luxeprobleem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:31 schreef marcodej het volgende:
Serieus?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij heeft Ranomi vanavond gehosseld op twitter. Ranomi haalt geen medaille meer.
Erica?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |