en hij start als laatste tegen agnel en sunquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef Neroje het volgende:
Wel irritant om zo'n ceremonie te hebben als je een kwartier daarna weer moet zwemmen...
ja een beetjequote:
En toch heb ik het idee dat het Phelps allemaal niet zo heel veel kan schelen. Hij is wat zuur mss, maar echt pissed-off niet of zoquote:
Hij heeft nog 2 kansen op de 3 dubbel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat het Phelps allemaal niet zo heel veel kan schelen. Hij is wat zuur mss, maar echt pissed-off niet of zo
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is dan wel weer een interessant item.
Nkosi sikelele Afrika in het begin. Maar dat laatste deel heeft ineens een andere maat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht er een stuk van de Marseillaise in te herkennen.
Daddy Le Closquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:41 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Die eigen beelden van de BBC zijn geniaal.
Fokautisten huilen nooitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:43 schreef Keauning het volgende:
Waarom haten op huilen?![]()
Wat is er mis met deze emotie?
in de kleedkamer: fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Ik stoor me gewoon aan haar strikkettinkje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Wat een naar mens is die Inge de Bruijn toch. Brrrrrrrrrr. Die vent is wel echt tof
Nou ja, niemand die het ziet. Dus is het natuurlijk vooral zeggen dat je nooit huilt op je zolderkamertje als Fokker.quote:
Hey niet zo he? Ze is een Barendrechtsequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Wat een naar mens is die Inge de Bruijn toch. Brrrrrrrrrr. Die vent is wel echt tof
quote:
En aan haar hoofd, en aan haar stem, en aan wat ze zegt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stoor me gewoon aan haar strikkettinkje.
Le Clos liet de TT van het vorige topic zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in de kleedkamer: fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Voor Schipper geld dat toch niet hoor. Die heeft haar beste periode gewoon gehad van 2004 tot 2008. In 2009 nog wel een goed WK in lijn met eerdere OS en WK's, maar daarna is het gewoon langzaam minder geworden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij Schipper begon het verhaal juist. Die noemde ik als eerste, waarop iemand anders vroeg wie dan nog meer
Dat is zo, maar ik weet niet, je wilt gewoon elke finale winnen lijkt me. Ik kan me voorstellen dat dat gold voor Phelps 4 jaar terug en dat dat het verschil is met toen. Als het enig doel is om de 3 dubbel te halen vind ik dat wat magertjes. Nou ja, hopelijk heb ik ongelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij heeft nog 2 kansen op de 3 dubbel.
In welk opzicht dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:46 schreef thettes het volgende:
Phelps is gewoon eigenlijk een on-amerikaanse sporter, net als Tyson Gay bv.
Waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:46 schreef thettes het volgende:
Phelps is gewoon eigenlijk een on-amerikaanse sporter, net als Tyson Gay bv.
Ook mannen mogen soms huilen. Ook als ze geen olympisch kampioen zijn gewordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:46 schreef Bonobo11 het volgende:
"Men dont cry, but it's okay when you've won Olympic Gold and you've beaten your hero "
Ian Thorpe
Als je een type Armstrong als 'de amerikaanse sporter' ziet bedoel ik. En vrij generaliserend, ik weet het.quote:
Die wordt ook oudquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Coventry zwom vroeger ook 34 disciplines maar die heeft ook wat gas terug genomen geloof ik...
Ian Thorpe.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef chufi het volgende:
Die Aussie tijdgenoot van VdH op de bank bij de BBC is ook een supernicht (kom ff niet op zn naam )
thorpequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef chufi het volgende:
Die Aussie tijdgenoot van VdH op de bank bij de BBC is ook een supernicht (kom ff niet op zn naam )
Thorpequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef chufi het volgende:
Ik jank de hele dag, zeker tijdens de Spelen. Een keer iedere vier jaar weet ik dat een hele karrenvracht aan tissues moet inslaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook mannen mogen soms huilen. Ook als ze geen olympisch kampioen zijn geworden
Hahaha inderdaad! Die stond drie dagen later ook op de driemeterplank.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Coventry zwom vroeger ook 34 disciplines maar die heeft ook wat gas terug genomen geloof ik...
Die kan de volgende olympiade dan ook het bejaardentehuis in.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Dat laatste heb ik bij het beach-volleybalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik jank de hele dag, zeker tijdens de Spelen. Een keer iedere vier jaar weet ik dat een hele karrenvracht aan tissues moet inslaan.
Precies hetzelfde hier. Heerlijk. Moest al janken bij de openingceremonie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik jank de hele dag, zeker tijdens de Spelen. Een keer iedere vier jaar weet ik dat een hele karrenvracht aan tissues moet inslaan.
Ligt eraan wanneer jij in bad gaat liggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Pff.. Ik kom net binnen. Hoe laat zwemt Nederland?
Geen flauw idee, maar ik zou de vlinder lekker vooraan laten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom mag je eigenlijk niet zelf de volgorde bepalen bij de wisselslag?
Kwart over twaalf.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Pff.. Ik kom net binnen. Hoe laat zwemt Nederland?
Kom op, wees 's sociaal. Helemaal niet zeker?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer jij in bad gaat liggen.
Dat wisten we toen alquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef chufi het volgende:
Omdat het dan nog onoverzichtelijker wordt denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
Goeie vraagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
quote:
Dit. En ik geloof het ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik vind het gewoon niet leuk als Chinezen winnen. Totaal geen emoties.
Had je net het schermen moeten zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Alleen bij de mannen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik gun het de beste, en dat is zij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Wat is er volgend jaar dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Chinezen gaan komend jaar echt overal in ownen hè?
Zie je! Dan was ik niet de enige die het zagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik zag dat ze een klein Yamaha-tje van 12pk uit haar broekzak pakte, zo kan ik ook wel winnen...
En U zwemt ? 3:10?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef DeLuna het volgende:
Geen WR dus het valt allemaal mee jongens.
Sun wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
ik ook stiekumquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Is weer eens wat anders dan een motertje in de fiets.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik zag dat ze een klein Yamaha-tje van 12pk uit haar broekzak pakte, zo kan ik ook wel winnen...
Best.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wilde komende jaren typen. Mijn excuses, kan je me mijn foutje vergeven?
Vond ik ook nogal vreemd ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:53 schreef Neroje het volgende:
Mensen die doen alsof ze derde in de heat van de clubkampioenschappen zijn geworden als ze net goud hebben gewonnen
quote:
Precies. De laatste tijd zie ik toch wel redelijk wat Chinezen met emotie. Ook op deze spelen.quote:
Hadden ze vroeger een bierbuik?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die zwemsters zijn allemaal zooo plat tegenwoordig
Vind het ook wel jammer voor zo'n jong meisje die dopinginsinuaties, vind het nog knap dat ze alsnog wint. Je zou voor minder wat igetogener doenquote:
Hoeveel hebben ze er nu?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:54 schreef Bastiefcg het volgende:
Ook leuk die Britten. Elke keer weer juichen, en toch weer 8e worden.
Ze gaan de Russen achterna. Dat waren vroeg ook allemaal ijskonijnen, tegenwoordig wel veel emotie. De Chinese mannen hebben het wel al, de vrouwen zullen daar ook wel komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. De laatste tijd zie ik toch wel redelijk wat Chinezen met emotie. Ook op deze spelen.
Ik hoop dat ze snel een plak pakken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:54 schreef Bastiefcg het volgende:
Ook leuk die Britten. Elke keer weer juichen, en toch weer 8e worden.
en zilver dacht ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:55 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze er nu?1 Bronzen oid?
Nee, maar echt van die lange bonenstaken zonder een grammetje vet op de vrouwelijke plaatsenquote:
die chinezen censureren het wel wegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Vind het ook wel jammer voor zo'n jong meisje die dopinginsinuaties, vind het nog knap dat ze alsnog wint. Je zou voor minder wat igetogener doen
omdat 4x200quote:
Dan is het maar te hopen dat ze die medailles goed in de gaten houdenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:55 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze snel een plak pakken.
Blijven er weinig overquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik ben tegen iedereen met een koptelefoon.
Zo worden ze gefokt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, maar echt van die lange bonenstaken zonder een grammetje vet op de vrouwelijke plaatsen
Blijkbaar een succesvolle bouw
Bij de finale van het schermen begon een chinees toch flink te schreeuwenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. De laatste tijd zie ik toch wel redelijk wat Chinezen met emotie. Ook op deze spelen.
Gouden medailles heeft ze wel mogen houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Michelle de Bruijn ja... kennen we die nog... die zwom ook ineens de stenen uit het bad... dat ze met Erik de Bruijn getrouwd was een veeg teken en toen werd ze ook nog echt betrapt
hij gaat weer falen denk ikquote:
Ze moeten met koptelefoon gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Arme Arminquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik doe met je mee, wie zijn er nog over dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:56 schreef Szura het volgende:
Frankrijk: Leveaux, Mallet, Lefert, Agnel
Australie: Fraser-Holmes, Monk, McKendry, Napoleon
Duitsland: Biedermann, Colupaev, Wallburger, Rapp
Groot-Brittannie: Renwick, Lloyd, Bale, Davenport
China: Hao, Li, Jiang, Sun
Zuid-Afrika: Townsend, Rousseau, Le Clos, Basson
Hongarije: Kozma, Cech, Bernik, Kis
VS: Lochte, Dwyer, Berens, Phelps
Is het dus
En dan horen ze in hun oren: 1 2 3, 1 2 3quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ze moeten met koptelefoon gaan zwemmen.
Dat zag ze de andere ook doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij de finale van het schermen begon een chinees toch flink te schreeuwen
dacht het welquote:
Ze heeft ingehouden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef TheArt het volgende:
Vaag, de laatste 50 op de 400 van Ye was een seconde harder dan haar laatste 50 op de 200.
Ze durft niet meerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef TheArt het volgende:
Vaag, de laatste 50 op de 400 van Ye was een seconde harder dan haar laatste 50 op de 200.
Past niet door de brievenbus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil een Olympische zwemmer voor mijn verjaardag
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gouden medailles heeft ze wel mogen houden.
Apart.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef TheArt het volgende:
Heb je baas Galstyan gezien? Wat een ontlading.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze gaan de Russen achterna. Dat waren vroeg ook allemaal ijskonijnen, tegenwoordig wel veel emotie. De Chinese mannen hebben het wel al, de vrouwen zullen daar ook wel komen.
Jaaaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil een Olympische zwemmer voor mijn verjaardag
hij heeft wat goed te makenquote:
Uhu!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:58 schreef Szura het volgende:
Zou vet zijn als er eentje al na 100 meter het water in springt
Ja, nogal. Beter op 50 en 100.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef Leatherface het volgende:
Is 200m niet gewoon net iets te lang voor Levaux?
Jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef Leatherface het volgende:
Is 200m niet gewoon net iets te lang voor Leveaux?
niet te vroeg zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef beantherio het volgende:
Nou dit moeten die Amerikanen toch kunnen winnen
Lijkt me ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef beantherio het volgende:
Nou dit moeten die Amerikanen toch kunnen winnen
BBC FTWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |