en hij start als laatste tegen agnel en sunquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef Neroje het volgende:
Wel irritant om zo'n ceremonie te hebben als je een kwartier daarna weer moet zwemmen...
ja een beetjequote:
En toch heb ik het idee dat het Phelps allemaal niet zo heel veel kan schelen. Hij is wat zuur mss, maar echt pissed-off niet of zoquote:
Hij heeft nog 2 kansen op de 3 dubbel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat het Phelps allemaal niet zo heel veel kan schelen. Hij is wat zuur mss, maar echt pissed-off niet of zo
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is dan wel weer een interessant item.
Nkosi sikelele Afrika in het begin. Maar dat laatste deel heeft ineens een andere maat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht er een stuk van de Marseillaise in te herkennen.
Daddy Le Closquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:41 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Die eigen beelden van de BBC zijn geniaal.
Fokautisten huilen nooitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:43 schreef Keauning het volgende:
Waarom haten op huilen?![]()
Wat is er mis met deze emotie?
in de kleedkamer: fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Ik stoor me gewoon aan haar strikkettinkje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Wat een naar mens is die Inge de Bruijn toch. Brrrrrrrrrr. Die vent is wel echt tof
Nou ja, niemand die het ziet. Dus is het natuurlijk vooral zeggen dat je nooit huilt op je zolderkamertje als Fokker.quote:
Hey niet zo he? Ze is een Barendrechtsequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Wat een naar mens is die Inge de Bruijn toch. Brrrrrrrrrr. Die vent is wel echt tof
quote:
En aan haar hoofd, en aan haar stem, en aan wat ze zegt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stoor me gewoon aan haar strikkettinkje.
Le Clos liet de TT van het vorige topic zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in de kleedkamer: fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Voor Schipper geld dat toch niet hoor. Die heeft haar beste periode gewoon gehad van 2004 tot 2008. In 2009 nog wel een goed WK in lijn met eerdere OS en WK's, maar daarna is het gewoon langzaam minder geworden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij Schipper begon het verhaal juist. Die noemde ik als eerste, waarop iemand anders vroeg wie dan nog meer
Dat is zo, maar ik weet niet, je wilt gewoon elke finale winnen lijkt me. Ik kan me voorstellen dat dat gold voor Phelps 4 jaar terug en dat dat het verschil is met toen. Als het enig doel is om de 3 dubbel te halen vind ik dat wat magertjes. Nou ja, hopelijk heb ik ongelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij heeft nog 2 kansen op de 3 dubbel.
In welk opzicht dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:46 schreef thettes het volgende:
Phelps is gewoon eigenlijk een on-amerikaanse sporter, net als Tyson Gay bv.
Waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:46 schreef thettes het volgende:
Phelps is gewoon eigenlijk een on-amerikaanse sporter, net als Tyson Gay bv.
Ook mannen mogen soms huilen. Ook als ze geen olympisch kampioen zijn gewordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:46 schreef Bonobo11 het volgende:
"Men dont cry, but it's okay when you've won Olympic Gold and you've beaten your hero "
Ian Thorpe
Als je een type Armstrong als 'de amerikaanse sporter' ziet bedoel ik. En vrij generaliserend, ik weet het.quote:
Die wordt ook oudquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Coventry zwom vroeger ook 34 disciplines maar die heeft ook wat gas terug genomen geloof ik...
Ian Thorpe.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef chufi het volgende:
Die Aussie tijdgenoot van VdH op de bank bij de BBC is ook een supernicht (kom ff niet op zn naam )
thorpequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef chufi het volgende:
Die Aussie tijdgenoot van VdH op de bank bij de BBC is ook een supernicht (kom ff niet op zn naam )
Thorpequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef chufi het volgende:
Ik jank de hele dag, zeker tijdens de Spelen. Een keer iedere vier jaar weet ik dat een hele karrenvracht aan tissues moet inslaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook mannen mogen soms huilen. Ook als ze geen olympisch kampioen zijn geworden
Hahaha inderdaad! Die stond drie dagen later ook op de driemeterplank.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Coventry zwom vroeger ook 34 disciplines maar die heeft ook wat gas terug genomen geloof ik...
Die kan de volgende olympiade dan ook het bejaardentehuis in.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Dat laatste heb ik bij het beach-volleybalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik jank de hele dag, zeker tijdens de Spelen. Een keer iedere vier jaar weet ik dat een hele karrenvracht aan tissues moet inslaan.
Precies hetzelfde hier. Heerlijk. Moest al janken bij de openingceremonie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik jank de hele dag, zeker tijdens de Spelen. Een keer iedere vier jaar weet ik dat een hele karrenvracht aan tissues moet inslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |