Hier gooien ze magnesiumbommen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:13 schreef Bruce117 het volgende:
Bij voetbal was nu het stadion afgebroken.
Wat is hier gebeurd dan? Ik kom net van de schermrelquote:
Japan niet eens met score. Toegekend, Japan van 4 naar 2. UK zakt naar brons.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat is hier gebeurd dan? Ik kom net van de schermrel
Laatste Jappaner op de bok viel. Maar zijn routine was af.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:14 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb het gemist, maar wat is de aanleiding?
Japan had een protest ingediend over de oefening van Uchimura (waarover weet ik niet precies) en daardoor werd score 0.7 punt hoger en steeg Japan van de 4e naar de 2e plaats ten koste van de medaille van Oekrainë, hierdoor zakte GB van zilver naar brons.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat is hier gebeurd dan? Ik kom net van de schermrel
Nog een seconde te gaan, gelijke stand. Spel werd drie keer hervat, maar die seconde bleef steeds staan. Kan niet, maar de Duitse scoorde. Volgens de klok binnen de tijd, maar praktisch onmogelijk. Duitse wint, Koreaanse jankt, coach door het lint. Nu gezeik.quote:
Kan gebeuren bij zo'n onbelangrijke wedstrijd natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Schermrel heeft te maken met tijd die niet goed liep.
Nouja misschien kun je dat beter in het schermtopic vragen. Er is iemand genaaid waarschijnlijk.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja misschien kun je dat beter in het schermtopic vragen. Er is iemand genaaid waarschijnlijk.
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog een seconde te gaan, gelijke stand. Spel werd drie keer hervat, maar die seconde bleef steeds staan. Kan niet, maar de Duitse scoorde. Volgens de klok binnen de tijd, maar praktisch onmogelijk. Duitse wint, Koreaanse jankt, coach door het lint. Nu gezeik.
verkeerde topicquote:Op maandag 30 juli 2012 20:29 schreef Koudewinter het volgende:
officiele klacht van Koreaans schermmeisje! Er gaat een beslissing genomen worden, maar kan even duren!
dat de japanse mannen hun okselhaar niet scheren.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat was nou het verhaal bij het turnen? Waartegen werd er protest ingediend?
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat was nou het verhaal bij het turnen? Waartegen werd er protest ingediend?
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat de japanse mannen hun okselhaar niet scheren.
Precies. Hier is ook gewoon goed gehandeld. Klacht behandeld en goede beslissing genomen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef wimderon het volgende:
Dit is toch iets minder een rel dan bij het schermen, gebeurt wel vaker.
48 bij vrouwenturnen is wel ziek hoog.quote:
Op één toestel waren de eerste drie toch Amerikanen waardoor de titelverdedigster niet de finale in mocht?quote:
Ze ging toen huilen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Op één toestel waren de eerste drie toch Amerikanen waardoor de titelverdedigster niet de finale in mocht?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:49 schreef BlaZ het volgende:
Wel handig dat ik door het dagelijks werken met Russen zo aan de naam kan zien uit welke regio ze komen. Maar je hebt er niks aan
True, volgens mij hadden de mannen ook zoietsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
48 bij vrouwenturnen is wel ziek hoog.
Dat was bij de allroundquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Op één toestel waren de eerste drie toch Amerikanen waardoor de titelverdedigster niet de finale in mocht?
Om ze op te vangen als ze vallen.quote:
je wordt slimmerquote:
Rusland hopelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef BlaZ het volgende:
Wie is eigenlijk favoriet in deze finale? De USA of toch gewoon China?
Ja dat vind ik ook wel, maar ik snap het wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ziet er een stuk minder goed uit.
USA.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef BlaZ het volgende:
Wie is eigenlijk favoriet in deze finale? De USA of toch gewoon China?
Vaak ouders volgensmijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:57 schreef byah het volgende:
Die coaches zijn ook allemaal mannen, kan nooit helemaal kosjer zijn
Is al 10 minuten bezig.quote:
Allemaal een lekker lichaam maar een gemaakt hoofdje. Op foto's ziet het er vaak beter uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:56 schreef mrstylo het volgende:
OS moet echt 17+ worden. Niet goed voor ons mannen.
Ja das wel weer waar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal een lekker lichaam maar een gemaakt hoofdje. Op foto's ziet het er vaak beter uit.
Sprong kan je altijd de meeste punten op halen. Die heeft USA nu al gehad. Kan nog alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:00 schreef mrstylo het volgende:
Dus China kan USA nooit meer inhalen? Vind verschil nu echt te groot.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal een lekker lichaam maar een gemaakt hoofdje. Op foto's ziet het er vaak beter uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wel knap.★★★
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Dat zeg ik, op foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wel knap.
Met topknotje en makeup ziet er vaak minder uit. Uitzonderingen daargelaten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
zag bij de Chinezen net een vrouw toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:57 schreef byah het volgende:
Die coaches zijn ook allemaal mannen, kan nooit helemaal kosjer zijn
Is natuurlijk mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:05 schreef Awesome_ het volgende:
Eerlijk zeggen, wie kijkt er voor iets anders dan de kontjes?
Ik. Ik vind sport zelf ook best mooi uit zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:05 schreef Awesome_ het volgende:
Eerlijk zeggen, wie kijkt er voor iets anders dan de kontjes?
Van haar ja.quote:
Denk ik stiekem nog steeds.quote:
Heb ik bij alles. Alleen zwemmen kijk ik soms ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:12 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Wat kan turnen toch fantastisch zijn. Tijdens de OS altijd zo'n sport waar je een hele avond voor kan blijven zitten en buiten de OS nooit kijkt.
Wat was dr naam?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:12 schreef DeLuna het volgende:
136cm? Da's een fout of is ze echt zo klein?
Veel punten is goed, weinig punten is slecht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik snap helemaal niks van de puntentelling, wat is nou goed en wat slecht?
Wat is echt veel, 16.000? Wat is weinig 12.000?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel punten is goed, weinig punten is slecht.
Goede zitplaats.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is echt veel, 16.000? Wat is weinig 12.000?
Op sprong is 16.000 veel, op overige onderdelen is 12.000 weinig. Sprong is gemiddeld een puntje meer waard dan overige onderdelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is echt veel, 16.000? Wat is weinig 12.000?
Ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:14 schreef henkde_j het volgende:
Ze is dus echt 136cm![]()
http://www.london2012.com/athlete/teramoto-asuka-1018066/
Echt zielig dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:17 schreef Mylene het volgende:
Dit is wel ziek: http://www.dailymail.co.u(...)uture-Olympians.html
ik ookquote:
Klein maken. En met 1.36cm is dat niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kun je zo snel draaien met een salto?
Weet ik, maar ik doe het haar niet na. Kan me niet voorstellen dat je het kunt, ook al weet ik dat het mogelijk isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klein maken. En met 1.36cm is dat niet zo moeilijk
Zo hoeft het nietquote:
Ze bakt er niet veel van.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:23 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij komt mevrouw net uit de kroeg.
Naja een knuffel is nooit erg maar daar blijft het dan ook bij voor mijquote:
te weinig tiet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja een knuffel is nooit erg maar daar blijft het dan ook bij voor mijik zou ze niet willen die turnsters.
quote:
Wat dan nog?quote:
Ze zijn ten eerste al te jong, ik vind ze niet knap/aantrekkelijk, hebben geen leuke kont, geen tieten, zeg maar gewoon geen vormen.. waarschijnlijk hebben ze een six packquote:
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn ten eerste al te jong, ik vind ze niet knap/aantrekkelijk, hebben geen leuke kont, geen tieten, zeg maar gewoon geen vormen.. waarschijnlijk hebben ze een six pack
Heb eens een turnster als vriendin gehad. Daar werd je bang van hoe sterk ze wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn ten eerste al te jong, ik vind ze niet knap/aantrekkelijk, hebben geen leuke kont, geen tieten, zeg maar gewoon geen vormen.. waarschijnlijk hebben ze een six pack
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, net als die judoka vrouwkes.. al zijn ze 50kilo ofso.. wed maar dat die mij pijn laten lijdenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb eens een turnster als vriendin gehad. Daar werd je bang van hoe sterk ze was
Ik ben geen 40 manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Maar dan zijn ze te jong voor jou ja.
40!?Ik dacht serieus 18 ofzo
![]()
Dan is stoeien niet leuk meer inderdaad. Als man zijnde wil je toch wat overwicht hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, net als die judoka vrouwkes.. al zijn ze 50kilo ofso.. wed maar dat die mij pijn laten lijden
Stel je aan man, zitten 19 jarigen bij. Dat kan gewoon.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen 40 mandat zat ik te trollen in de SC ik ben 23
maar alsnog te jong voor mij.
Ponor is volgens mij al 24/25quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stel je aan man, zitten 19 jarigen bij. Dat kan gewoon.
Ik houd een 3 jaar verschil regel aanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stel je aan man, zitten 19 jarigen bij. Dat kan gewoon.
Soms hoop ik dat wel dat ze die kei hard tegen dat paard aan knallen.. of hun salto niet afmaken en dan vol met hun face op de mat komenquote:
Concurrentie is groot.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik houd een 3 jaar verschil regel aanmaargoed uitzonderingen zijn er altijd. Maar die zitten daar niet bij. En dan nog, alsof ik die kan krijgen
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms hoop ik dat wel dat ze die kei hard tegen dat paard aan knallen.. of hun salto niet afmaken en dan vol met hun face op de mat komen
Gast.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms hoop ik dat wel dat ze die kei hard tegen dat paard aan knallen.. of hun salto niet afmaken en dan vol met hun face op de mat komen
Wat?quote:
Je vindt het zeker ook leuk als iemand tegen een hond aan fietst of z'n arm uit de kom draait bij gewichtheffen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pfff.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:33 schreef Mry het volgende:
Volgende mannen wedstrijd ga ik er ook een vleeskeuring van maken
Alsof mannen daar mee zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:33 schreef Mry het volgende:
Volgende mannen wedstrijd ga ik er ook een vleeskeuring van maken
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat?
Is toch mooi man, komen ook wel eens bij funniest home videos. Het is niet alsof ik hoop dat ze hun nek breken en dood neer vallen
Ja maar niet bij OS. Ze werken hier 4 jaar naar en is dan minder leuk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat?
Is toch mooi man, komen ook wel eens bij funniest home videos. Het is niet alsof ik hoop dat ze hun nek breken en dood neer vallen
Gebeurt ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:33 schreef Mry het volgende:
Volgende mannenwedstrijd ga ik er ook een vleeskeuring van maken
Waarom zou iemand tegen een hond aan fietsen bij de Olympische spelen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vindt het zeker ook leuk als iemand tegen een hond aan fietst of z'n arm uit de kom draait bij gewichtheffen?
Doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:33 schreef Mry het volgende:
Volgende mannenwedstrijd ga ik er ook een vleeskeuring van maken
Ja vind ik ook. Ze is echt veel beter dan alle andere.quote:
pedo!!!!!1quote:
Ja, walgelijk. Kan echt niet zeg.quote:
Bij de wegwedstrijd stak vlak voor het peleton een hond over dus het had zomaar gekund.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou iemand tegen een hond aan fietsen bij de Olympische spelen?Maar dat heb ik zelf wel een keer gedaan/gehad
dat was schrikken..
Maar ja ik vind dat wel grappig/leuk om te zien.
Ja maar die mensen moeten ook gewoon neer geknuppeld wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bij de wegwedstrijd stak vlak voor het peleton een hond over dus het had zomaar gekund.
Niet bij jongens van 15quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Vrouwen moeten nu niet schijnheilig doen, jullie soppen ook van de bank af bij het turnen of zwemmen van de herenen er worden ook 'lekkere OS'sers' gepost in zo'n topic.
Niet dat ik ontken dat 'wij' mannen simpele wezens zijn die vaak maar aan 1 ding denken..
je hebt ook wat te klagenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Vrouwen moeten nu niet schijnheilig doen, jullie soppen ook van de bank af bij het turnen of zwemmen van de herenen er worden ook 'lekkere OS'sers' gepost in zo'n topic.
Niet dat ik ontken dat 'wij' mannen simpele wezens zijn die vaak maar aan 1 ding denken..
quote:
Ik gun het je allang hoor.quote:
Heeft te maken met groeiquote:
quote:
Bij de mannen dan..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:38 schreef Mylene het volgende:
Ik ga echt niet soppen bij jongens onder de 16 jaar.
Ook niet bij JB toen hij nog 15 was?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:38 schreef Mylene het volgende:
Waar doen we dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:38 schreef Mylene het volgende:
Jij bent ook 30 ofzo toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:38 schreef Mylene het volgende:
De gemiddelde leeftijd is volgens mij een jaar of 18. Daarnaast zijn de mannen gemiddeld toch al ouder.quote:
Laat Yuri het niet horen!quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Turnmeisjes hebben ook 0 voorgevel, dus daarop geilen is sowieso al bedenkelijk.
Turnmeisjes hebben ook 0 vrouwelijke vorm, dus daarop geilen is sowieso al bedenkelijk.
Turnmeisjes hebben ook 0 vrouwelijke vorm, dus daarop geilen is sowieso al bedenkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |