Niet bij jongens van 15quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Vrouwen moeten nu niet schijnheilig doen, jullie soppen ook van de bank af bij het turnen of zwemmen van de herenen er worden ook 'lekkere OS'sers' gepost in zo'n topic.
Niet dat ik ontken dat 'wij' mannen simpele wezens zijn die vaak maar aan 1 ding denken..
je hebt ook wat te klagenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Vrouwen moeten nu niet schijnheilig doen, jullie soppen ook van de bank af bij het turnen of zwemmen van de herenen er worden ook 'lekkere OS'sers' gepost in zo'n topic.
Niet dat ik ontken dat 'wij' mannen simpele wezens zijn die vaak maar aan 1 ding denken..
quote:
Ik gun het je allang hoor.quote:
Heeft te maken met groeiquote:
quote:
Bij de mannen dan..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:38 schreef Mylene het volgende:
Ik ga echt niet soppen bij jongens onder de 16 jaar.
Ook niet bij JB toen hij nog 15 was?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:38 schreef Mylene het volgende:
Waar doen we dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:38 schreef Mylene het volgende:
Jij bent ook 30 ofzo toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:38 schreef Mylene het volgende:
De gemiddelde leeftijd is volgens mij een jaar of 18. Daarnaast zijn de mannen gemiddeld toch al ouder.quote:
Laat Yuri het niet horen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |