Doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:33 schreef Mry het volgende:
Volgende mannenwedstrijd ga ik er ook een vleeskeuring van maken
Ja vind ik ook. Ze is echt veel beter dan alle andere.quote:
pedo!!!!!1quote:
Ja, walgelijk. Kan echt niet zeg.quote:
Bij de wegwedstrijd stak vlak voor het peleton een hond over dus het had zomaar gekund.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou iemand tegen een hond aan fietsen bij de Olympische spelen?Maar dat heb ik zelf wel een keer gedaan/gehad
dat was schrikken..
Maar ja ik vind dat wel grappig/leuk om te zien.
Ja maar die mensen moeten ook gewoon neer geknuppeld wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bij de wegwedstrijd stak vlak voor het peleton een hond over dus het had zomaar gekund.
Niet bij jongens van 15quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Vrouwen moeten nu niet schijnheilig doen, jullie soppen ook van de bank af bij het turnen of zwemmen van de herenen er worden ook 'lekkere OS'sers' gepost in zo'n topic.
Niet dat ik ontken dat 'wij' mannen simpele wezens zijn die vaak maar aan 1 ding denken..
je hebt ook wat te klagenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Vrouwen moeten nu niet schijnheilig doen, jullie soppen ook van de bank af bij het turnen of zwemmen van de herenen er worden ook 'lekkere OS'sers' gepost in zo'n topic.
Niet dat ik ontken dat 'wij' mannen simpele wezens zijn die vaak maar aan 1 ding denken..
quote:
Ik gun het je allang hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |