Hier gooien ze magnesiumbommen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:13 schreef Bruce117 het volgende:
Bij voetbal was nu het stadion afgebroken.
Wat is hier gebeurd dan? Ik kom net van de schermrelquote:
Japan niet eens met score. Toegekend, Japan van 4 naar 2. UK zakt naar brons.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat is hier gebeurd dan? Ik kom net van de schermrel
Laatste Jappaner op de bok viel. Maar zijn routine was af.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:14 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb het gemist, maar wat is de aanleiding?
Japan had een protest ingediend over de oefening van Uchimura (waarover weet ik niet precies) en daardoor werd score 0.7 punt hoger en steeg Japan van de 4e naar de 2e plaats ten koste van de medaille van Oekrainë, hierdoor zakte GB van zilver naar brons.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat is hier gebeurd dan? Ik kom net van de schermrel
Nog een seconde te gaan, gelijke stand. Spel werd drie keer hervat, maar die seconde bleef steeds staan. Kan niet, maar de Duitse scoorde. Volgens de klok binnen de tijd, maar praktisch onmogelijk. Duitse wint, Koreaanse jankt, coach door het lint. Nu gezeik.quote:
Kan gebeuren bij zo'n onbelangrijke wedstrijd natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Schermrel heeft te maken met tijd die niet goed liep.
Nouja misschien kun je dat beter in het schermtopic vragen. Er is iemand genaaid waarschijnlijk.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja misschien kun je dat beter in het schermtopic vragen. Er is iemand genaaid waarschijnlijk.
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog een seconde te gaan, gelijke stand. Spel werd drie keer hervat, maar die seconde bleef steeds staan. Kan niet, maar de Duitse scoorde. Volgens de klok binnen de tijd, maar praktisch onmogelijk. Duitse wint, Koreaanse jankt, coach door het lint. Nu gezeik.
verkeerde topicquote:Op maandag 30 juli 2012 20:29 schreef Koudewinter het volgende:
officiele klacht van Koreaans schermmeisje! Er gaat een beslissing genomen worden, maar kan even duren!
dat de japanse mannen hun okselhaar niet scheren.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat was nou het verhaal bij het turnen? Waartegen werd er protest ingediend?
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat was nou het verhaal bij het turnen? Waartegen werd er protest ingediend?
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat de japanse mannen hun okselhaar niet scheren.
Precies. Hier is ook gewoon goed gehandeld. Klacht behandeld en goede beslissing genomen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef wimderon het volgende:
Dit is toch iets minder een rel dan bij het schermen, gebeurt wel vaker.
48 bij vrouwenturnen is wel ziek hoog.quote:
Op één toestel waren de eerste drie toch Amerikanen waardoor de titelverdedigster niet de finale in mocht?quote:
Ze ging toen huilen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Op één toestel waren de eerste drie toch Amerikanen waardoor de titelverdedigster niet de finale in mocht?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:49 schreef BlaZ het volgende:
Wel handig dat ik door het dagelijks werken met Russen zo aan de naam kan zien uit welke regio ze komen. Maar je hebt er niks aan
True, volgens mij hadden de mannen ook zoietsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
48 bij vrouwenturnen is wel ziek hoog.
Dat was bij de allroundquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Op één toestel waren de eerste drie toch Amerikanen waardoor de titelverdedigster niet de finale in mocht?
Om ze op te vangen als ze vallen.quote:
je wordt slimmerquote:
Rusland hopelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef BlaZ het volgende:
Wie is eigenlijk favoriet in deze finale? De USA of toch gewoon China?
Ja dat vind ik ook wel, maar ik snap het wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ziet er een stuk minder goed uit.
USA.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef BlaZ het volgende:
Wie is eigenlijk favoriet in deze finale? De USA of toch gewoon China?
Vaak ouders volgensmijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:57 schreef byah het volgende:
Die coaches zijn ook allemaal mannen, kan nooit helemaal kosjer zijn
Is al 10 minuten bezig.quote:
Allemaal een lekker lichaam maar een gemaakt hoofdje. Op foto's ziet het er vaak beter uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:56 schreef mrstylo het volgende:
OS moet echt 17+ worden. Niet goed voor ons mannen.
Ja das wel weer waar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal een lekker lichaam maar een gemaakt hoofdje. Op foto's ziet het er vaak beter uit.
Sprong kan je altijd de meeste punten op halen. Die heeft USA nu al gehad. Kan nog alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:00 schreef mrstylo het volgende:
Dus China kan USA nooit meer inhalen? Vind verschil nu echt te groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |