Echt zielig dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:17 schreef Mylene het volgende:
Dit is wel ziek: http://www.dailymail.co.u(...)uture-Olympians.html
ik ookquote:
Klein maken. En met 1.36cm is dat niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kun je zo snel draaien met een salto?
Weet ik, maar ik doe het haar niet na. Kan me niet voorstellen dat je het kunt, ook al weet ik dat het mogelijk isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klein maken. En met 1.36cm is dat niet zo moeilijk
Zo hoeft het nietquote:
Ze bakt er niet veel van.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:23 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij komt mevrouw net uit de kroeg.
Naja een knuffel is nooit erg maar daar blijft het dan ook bij voor mijquote:
te weinig tiet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja een knuffel is nooit erg maar daar blijft het dan ook bij voor mijik zou ze niet willen die turnsters.
quote:
Wat dan nog?quote:
Ze zijn ten eerste al te jong, ik vind ze niet knap/aantrekkelijk, hebben geen leuke kont, geen tieten, zeg maar gewoon geen vormen.. waarschijnlijk hebben ze een six packquote:
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn ten eerste al te jong, ik vind ze niet knap/aantrekkelijk, hebben geen leuke kont, geen tieten, zeg maar gewoon geen vormen.. waarschijnlijk hebben ze een six pack
Heb eens een turnster als vriendin gehad. Daar werd je bang van hoe sterk ze wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn ten eerste al te jong, ik vind ze niet knap/aantrekkelijk, hebben geen leuke kont, geen tieten, zeg maar gewoon geen vormen.. waarschijnlijk hebben ze een six pack
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, net als die judoka vrouwkes.. al zijn ze 50kilo ofso.. wed maar dat die mij pijn laten lijdenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb eens een turnster als vriendin gehad. Daar werd je bang van hoe sterk ze was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |