Fixed, terug naar school jij.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef Jachtgeweer het volgende:
Gelukkig is er eindelijk een moderator met verstand, de rest is maar een stel droeftoeters zonder gevoel voor humor en ze hebben meer clearasil verbruikt dan Bill Gates of Steve Jobs.
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:40 schreef Geelman het volgende:
Hij heeft net m'n beste topic ooit gesloten...![]()
Je kunt vast beter.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:40 schreef Geelman het volgende:
Dát was je beste topic?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:40 schreef Geelman het volgende:
Zeker, maar ik heb al een half blik Grolsch Kanon gedronken...quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef Loppe het volgende:
[..]
The fear of the lord is the beginning of wisdom
Leg eens uitquote:Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef Loppe het volgende:
[..]
The fear of the lord is the beginning of wisdom
English is very difficult nowadays!quote:
Goh meid, gaat het?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb al een half blik Grolsch Kanon gedronken...
Ik begin de uitwerking van de kanon al enigszins te voelen!quote:
Oh zo nou snap ik hem, dacht dat hij bedoelde dat het fout gespeld was, dankjewelquote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef Loppe het volgende:
[..]
Volgens mij wou kingtoppie stellen dat ie al héél wijs is.
You're welcomequote:Op maandag 30 juli 2012 16:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh zo nou snap ik hem, dacht dat hij bedoelde dat het fout gespeld was, dankjewel
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef Loppe het volgende:
[..]
Volgens mij wou kingtoppie stellen dat ie al héél wijs is.
Brave hond,* kingtoppie geeft koekjequote:
Dat is een teken dat je meer moet drinken.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik begin de uitwerking van de kanon al enigszins te voelen!
Het is pas 5 voor 5. Ik heb ook nog een blik Atlas gekocht. Helemaal in de stijl van haan33.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:54 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je meer moet drinken.
Laat me raden, die van die lang uit liggende vrouw op dat strand zeker.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:54 schreef PietPossum het volgende:
Kan Frank ook zorgen dat het plaatje bovenaan het Fok Forum ook blijft staan als het herfst wordt? Alleen bij KLB is goed genoeg
Moet je nog "productief" zijn vanavond dan ? zo niet, lekker belangrijk hoe laat het isquote:Op maandag 30 juli 2012 16:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het is pas 5 voor 5. Ik heb ook nog een blik Atlas gekocht. Helemaal in de stijl van haan33.
Niet.quote:
Ik vind trouwens dat het Grolsch Kanon blik er mooi uitziet met die letters in reliëf. Zonde om weg te gooien, zo'n fraai blik. Aan de andere kant kan ik er verder ook niet veel meer mee.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:58 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Moet je nog "productief" zijn vanavond dan ? zo niet, lekker belangrijk hoe laat het is
Decoratie. Neem een lege vitrine kast en zet hem volquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat het Grolsch Kanon blik er mooi uitziet met die letters in reliëf. Zonde om weg te gooien, zo'n fraai blik. Aan de andere kant kan ik er verder ook niet veel meer mee.
Ik heb er een modern kunstwerk van gemaakt. Het bier is hier een bindmiddel tussen taal en religie.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Decoratie. Neem een lege vitrine kast en zet hem vol
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb er een modern kunstwerk van gemaakt. Het bier is hier een bindmiddel tussen taal en religie.
[ afbeelding ]
Bier in mijn naamtopic. Goede zet Geelmanquote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb er een modern kunstwerk van gemaakt. Het bier is hier een bindmiddel tussen taal en religie.
[ afbeelding ]
Een Haan33 foto?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, haan is anti-religie. En misschien ook wel anti-taal.quote:
Maar geen anti-bier.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, haan is anti-religie. En misschien ook wel anti-taal.
Dat klopt, maar zonder de Bijbel en het Groene Boekje is mijn kunstwerk niets meer dan een blikje bier dat je overal in de supermarkten kan kopen...quote:
Maak er een reeks van bij wijze van eerbetoon voor F_Dquote:Op maandag 30 juli 2012 17:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zonder de Bijbel en het Groene Boekje is mijn kunstwerk niets meer dan een blikje bier dat je overal in de supermarkten kan kopen...
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:24 schreef Geelman het volgende:
Kijk aan, het paleis voor onze nieuwe mods! Gemaakt van bier en literatuur, figuurlijk dan.
[ afbeelding ]
Doe die lamp 's wat hoger, zet 'm aan en probeer van de lamp alleen de kap op de foto te zetten met dezelfde opzet als je nu hebt gedaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:24 schreef Geelman het volgende:
Kijk aan, het paleis voor onze nieuwe mods! Gemaakt van bier en literatuur, figuurlijk dan.
[ afbeelding ]
Krieken kunnen een bindmiddel zijn tussen spiritualiteit en wetenschap, zie maar:quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een onzin post, ik zou er bijna een klacht over maken.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Moet je eens wat minder in ONZ zitten en wat meer in KLB.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:15 schreef sinepedraap het volgende:
Frank was altijd al mod. Het gezag en de respect en wijsheden spatte er vanaf. Ongeacht de blauwe kleur.
Slecht.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef Zolder het volgende:
[..]
Wat een onzin post, ik zou er bijna een klacht over maken.
Fraai. Dat straalt klasse uit!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:29 schreef squatt3r het volgende:
Wat mij raakt is hoe bij het grolsch-blik zichtbaar is dat het geopend is, dat straalt liefde uit.
Misschien bij wijze van bescheiden onderkomen in zijn vakantie met wisselende samenstelling, deze keer quasi-historisch:
[ afbeelding ]
Ik bespeur hier enige vorm van jaloezie?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:08 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
wat een verrassing en hij maar doen alsof hij dat niet wildeje ouders zullen vast trots zijn dat je het zo ver hebt geschopt
Kan het niet mooier verwoorden.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:54 schreef Michielos het volgende:
Eindelijk een goede mod, een user die ik zelf erg hoog heb zitten getuige zijn waardevolle bijdrage aan een subforum voor daadwerkelijke nietsnutten, namelijk KLB.
Congrats Frank_Drebin 33 1/3de
Nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
Daar heb je t al.. Heb een zinnig topic gemaakt dat frank verdiende komt die zure peer hgs t verbieden.
Heeft hij dan echt geen leven?
Nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
Daar heb je t al.. Heb een zinnig topic gemaakt dat frank verdiende komt die zure peer hgs t verbieden.
Dat is wel aandoenlijk en gelukkig biedt fok jou de mogelijkheid om toch nog wat te doen achter de geraniums. Toch vind ik het nog fijner dat fok koningen als frank mod maaktquote:
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dat is wel aandoenlijk en gelukkig biedt fok jou de mogelijkheid om toch nog wat te doen achter de geraniums. Toch vind ik het nog fijner dat fok koningen als frank mod maakt
ja echt welquote:Op maandag 30 juli 2012 18:58 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik bespeur hier enige vorm van jaloezie?
Ik dacht dat het een grapje was, maar wel leuk dit!quote:
Je topic is gewoon dubbel. Onterecht gezeik dit.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ja toch ..... Is toch ook een klb zeurpietquote:Op maandag 30 juli 2012 23:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je topic is gewoon dubbel. Onterecht gezeik dit.
Als dat je beste topic was..quote:Op maandag 30 juli 2012 16:40 schreef Geelman het volgende:
HGS is gewoon jaloers dat hij geen faam krijg zoals Frank. Daarbuiten is het ook gewoon een zielig mannetje.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik vind het wel grappig!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
HGS is gewoon jaloers dat hij geen faam krijg zoals Frank. Daarbuiten is het ook gewoon een zielig mannetje.
Democratische herverkiezingen voor de plek van HSG! Er worden politieke KLB-partijen opgericht met een eigen verkiezingsprogramma en lijsttrekkers.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:30 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wilde HSG zijn plek
Samen met Frank het kwaad bestrijden
Niet zo zeuren. Dat jij iemand niet mag wil niet zeggen dat het geen prima mod is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja toch ..... Is toch ook een klb zeurpiet
Ik denk niet dat dat mogelijk isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Democratische herverkiezingen voor de plek van HSG! Er worden politieke KLB-partijen opgericht met een eigen verkiezingsprogramma en lijsttrekkers.
Ik zou de conservatieve KLB-partij oprichten, de Staatskundig Beklaagde FOK!-partij! Op zondag mag er alleen over God gepraat worden!quote:
Zondagse religiebashtopicsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik zou de conservatieve KLB-partij oprichten, de Staatskundig Beklaagde FOK!-partij! Op zondag mag er alleen over God gepraat worden!
Mooie topics!quote:
Geindoctrineerde drone.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet zo zeuren. Dat jij iemand niet mag wil niet zeggen dat het geen prima mod is.
Nee hoor. Vergelijk het met de strenge leraar van vroeger. Niet iedereen mocht de strenge leraar altijd maar vaak deed dat niets af aan zijn kwaliteit van lesgeven. Dat iemand wat strenger is wil niet zeggen dat iemand slecht is of een zeurpiet is. In tegendeel.quote:
Waarvan aktequote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee hoor. Vergelijk het met de strenge leraar van vroeger. Niet iedereen mocht de strenge leraar altijd maar vaak deed dat niets af aan zijn kwaliteit van lesgeven. Dat iemand wat strenger is wil niet zeggen dat iemand slecht is of een zeurpiet is. Integendeel.
In dit topic zie je al mensen klagen dat er genoeg topics hierover zijn, dus die 'zeurpiet' is lang niet de enige die hier over denkt. Dat slotje was terecht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja toch ..... Is toch ook een klb zeurpiet
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Democratische herverkiezingen voor de plek van HSG! Er worden politieke KLB-partijen opgericht met een eigen verkiezingsprogramma en lijsttrekkers.
Het wordt een familie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:48 schreef Tijn het volgende:
Zie ik het nou goed? Heeft dit forum serieus 6 moderators?![]()
![]()
![]()
Nodig? Vanwaar die haat tegen christenen?quote:
Huh wat? Wie dan xd? Wie is het in dit geval met hsg eens dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
In dit topic zie je al mensen klagen dat er genoeg topics hierover zijn, dus die 'zeurpiet' is lang niet de enige die hier over denkt. Dat slotje was terecht.
[..]![]()
Die gast is 2 dagen mod man.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:00 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nodig? Vanwaar die haat tegen christenen?
Snap nooit waarom mods daar niks tegen doen.
En als ik dan een topic open om franj zn verdiende adoratietopic te geven word het gesloten.
Wellicht moeten die mods ff hun taken doorlezen.
En hsg bomber moet stoppen, want degene die zon werkloze nietsnut waardeert moet nog geboren worden.
De beste man vind elk topic slecht.
En waar komt ie zelf mee? Een topic dat er een meisje met stilettohakken op zijn bal heeft gestaan.
Kom op man plzzz...
Mwah, ik zet er meestal de reden van het sluiten in.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef rosepetals het volgende:
Ik ga zo eens even wat gesloten topics lezen om te kijken of je ze wel leuk sluit Frank.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Huh wat? Wie dan xd? Wie is het in dit geval met hsg eens dan?
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:42 schreef Awesome_ het volgende:
Hee Frank, ook zelfverheerlijking mag je gewoon sluiten hoor. Het is hier Klaagbaak, geen lofbaak.
Verder, als het topic onterecht gesloten is, dan kan je gerust naar KLB FB gaan. Kans is groot dat iedere KLB mod met hsg-bomber eens is. Ik had m ook gesloten.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:12 schreef Marie30 het volgende:
Er was al een verwelkom de nieuwe mods topic...
Klopt. Er is blijkbar een verschil tussen users en mods terwijl dat niet hoort.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verder, als het topic onterecht gesloten is, dan kan je gerust naar KLB FB gaan. Kans is groot dat iedere KLB mod met hsg-bomber eens is. Ik had m ook gesloten.
Die is echt zijn hele leven grijs geweest volgens mij. Nee, ik ben blond.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:06 schreef Lithia het volgende:
Frank, die gast in je UI hè. Hij ziet de afgelopen 20/30 jaar hetzelfde uit. Ben jij ook zo?
Het ging over je topic. Waar heb je het nu over?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:08 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Klopt. Er is blijkbar een verschil tussen users en mods terwijl dat niet hoort.
Jij en hsg moeten dst voorkomen maar gebeurd niet.
Maarja drom is er ook niet zon topic als deze voor jou terwijlnje er non stop achter zit en genoeg tijd hebt jezelf te profileren. Maaar goed dit topic is voor frankiej heeeuj
Haarkleur?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is echt zijn hele leven grijs geweest volgens mij. Nee, ik ben blond.
Ow, op die manier. Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Haarkleur?
Ik heb het over zijn uiterlijk. Zoals het gezicht...
Ach, zo lang jij mij niet in donkere steegjes als vrouw tegenkomt ben ik helemaal niet zo eng hoor, dat valt reuze mee.quote:
Jij als vrouw?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, zo lang jij mij niet in donkere steegjes als vrouw tegenkomt ben ik helemaal niet zo eng hoor, dat valt reuze mee.
Ik laat je vrolijk verder fantaseren zonder al te veel de tip van sluier op te lichten, de ervaring leert dat de werkelijkheid vaak vies tegenvalt in vergelijking met de fantasiequote:
Je hebt gelijk...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik laat je vrolijk verder fantaseren zonder al te veel de tip van sluier op te lichten, de ervaring leert dat de werkelijkheid vaak vies tegenvalt in vergelijking met de fantasie
Dat jij en hsg niks toevoegen terwijl je de hele dag on bentquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het ging over je topic. Waar heb je het nu over?
Je deed erg verontwaardigd en zeikt hsg af, omdat hij een topic sloot. Geef ik redenen waarom het dicht is en opties wat je kan doen, zit je alleen door te zeuren en dingen bijhalen die er niets mee te maken heeft. Waarom klagen over iets als je zelf niet inhoudelijk kan reageren? Ik ben oprecht benieuwd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:57 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dat jij en hsg niks toevoegen terwijl je de hele dag on bent
quote:
Oh, ik ook wel, maar dat doen ze wel vaker op Fok, beetje stokenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je deed erg verontwaardigd en zeikt hsg af, omdat hij een topic sloot. Geef ik redenen waarom het dicht is en opties wat je kan doen, zit je alleen door te zeuren en dingen bijhalen die er niets mee te maken heeft. Waarom klagen over iets als je zelf niet inhoudelijk kan reageren? Ik ben oprecht benieuwd.
quote:
Ben het gewend hoor. Ik vond het hypocriet van hem, vandaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, ik ook wel, maar dat doen ze wel vaker op Fok, beetje stoken
Ik ken jou wel. Jij bent die gast die toen op maandag moest werken en zijn vriendin en schoonmoeder altijd laat poetsenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:17 schreef valek het volgende:
S6 Frank. Ik ken je niet, maar dat zal wel komen als je topics van me gaat sluiten.
Haha. Dat klopt, alleen is het mijn moeder, niet schoonmoeder. Ik moet het eigenlijk niet vertellen, maar gisteren hebben mijn moeder en vriendin in de tuin gewerkt. En ik euhm, niet. Eigenlijk niets gedaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ken jou wel. Jij bent die gast die toen op maandag moest werken en zijn vriendin en schoonmoeder altijd laat poetsen
Heet irriteert me gwn kk erg. Ik wilde frank ff nog un topic geven want hij is een baasje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je deed erg verontwaardigd en zeikt hsg af, omdat hij een topic sloot. Geef ik redenen waarom het dicht is en opties wat je kan doen, zit je alleen door te zeuren en dingen bijhalen die er niets mee te maken heeft. Waarom klagen over iets als je zelf niet inhoudelijk kan reageren? Ik ben oprecht benieuwd.
Het is wel lief van je, dat weer wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Heet irriteert me gwn kk erg. Ik wilde frank ff nog un topic geven want hij is een baasje.
Gaan ze zeiken
Heb je nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:08 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb hem een keer de hand geschudt, ja je mag me aanraken.
Echt waar!quote:
KLB meet oid?quote:
Ok, ik loogquote:
Ik zou me hand nooit meer wassenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:08 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb hem een keer de hand geschudt, ja je mag me aanraken.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik zou me hand nooit meer wassen
hoequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:59 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Niemand verplicht je dan ook om in KLB te posten.
Dit jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:11 schreef sinepedraap het volgende:
Jullie zijn wel snel met z'n allen. Al 3 kuttopics waar ik net in wilde reageren werden voor m'n oog gesloten.
En eerst wel sorry zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ja die hsg en liia zitten hele dag op dit forum t te verpesten.
En kritiek word verboden: zie mijn geopende topics.
De levenloze ratten
Post gewoon normaal, of niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
De levenloze ratten
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
De levenloze ratten
Ik kan ze wel waarderen. Meer dan jij iig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
De levenloze ratten
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
De levenloze ratten
Klaar met het gezeik nu hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:17 schreef Lithia het volgende:
Ga voortaan naar KLB FB als je te klagen hebt over de moderatie in KLB.
[KLB] Feedback
Maar kom dan wel met argumenten, niet alleen roepen, voetstampen en huilen.
Klopt, maar omdat hem persoonlijk werd gevraagd om te solliciteren heeft hij het toch maar gedaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:20 schreef Piye het volgende:
Ik dacht dat Frank had gezegd dat hij geen mod wilde worden.
Aha ze dachten eindelijk een goeie user in KLB beter maken we die meteen mod.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat hem persoonlijk werd gevraagd om te solliciteren heeft hij het toch maar gedaan.
Hier ben ik schuldig aan. Vooral bij de solliciteer topic in KLB. Heb een handvol users proberen te overtuigen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat hem persoonlijk werd gevraagd om te solliciteren heeft hij het toch maar gedaan.
3 punten graagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Kutkick maar je hebt een punt.
Jij bent een prolurk.quote:
Moderatorbash banaanvraagquote:Op maandag 30 juli 2012 16:25 schreef Coca_Cola het volgende:
Alleen al vanwege de vele keren dat Frank_Drebin daadwerkelijk iets toevoegt met zijn posts in een topic. Dat doen vele andere moderators hem niet na.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |