Niet.quote:
Ik vind trouwens dat het Grolsch Kanon blik er mooi uitziet met die letters in reliëf. Zonde om weg te gooien, zo'n fraai blik. Aan de andere kant kan ik er verder ook niet veel meer mee.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:58 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Moet je nog "productief" zijn vanavond dan ? zo niet, lekker belangrijk hoe laat het is
Decoratie. Neem een lege vitrine kast en zet hem volquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat het Grolsch Kanon blik er mooi uitziet met die letters in reliëf. Zonde om weg te gooien, zo'n fraai blik. Aan de andere kant kan ik er verder ook niet veel meer mee.
Ik heb er een modern kunstwerk van gemaakt. Het bier is hier een bindmiddel tussen taal en religie.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Decoratie. Neem een lege vitrine kast en zet hem vol
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb er een modern kunstwerk van gemaakt. Het bier is hier een bindmiddel tussen taal en religie.
[ afbeelding ]
Bier in mijn naamtopic. Goede zet Geelmanquote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb er een modern kunstwerk van gemaakt. Het bier is hier een bindmiddel tussen taal en religie.
[ afbeelding ]
Een Haan33 foto?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, haan is anti-religie. En misschien ook wel anti-taal.quote:
Maar geen anti-bier.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, haan is anti-religie. En misschien ook wel anti-taal.
Dat klopt, maar zonder de Bijbel en het Groene Boekje is mijn kunstwerk niets meer dan een blikje bier dat je overal in de supermarkten kan kopen...quote:
Maak er een reeks van bij wijze van eerbetoon voor F_Dquote:Op maandag 30 juli 2012 17:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zonder de Bijbel en het Groene Boekje is mijn kunstwerk niets meer dan een blikje bier dat je overal in de supermarkten kan kopen...
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:24 schreef Geelman het volgende:
Kijk aan, het paleis voor onze nieuwe mods! Gemaakt van bier en literatuur, figuurlijk dan.
[ afbeelding ]
Doe die lamp 's wat hoger, zet 'm aan en probeer van de lamp alleen de kap op de foto te zetten met dezelfde opzet als je nu hebt gedaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:24 schreef Geelman het volgende:
Kijk aan, het paleis voor onze nieuwe mods! Gemaakt van bier en literatuur, figuurlijk dan.
[ afbeelding ]
Krieken kunnen een bindmiddel zijn tussen spiritualiteit en wetenschap, zie maar:quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een onzin post, ik zou er bijna een klacht over maken.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Moet je eens wat minder in ONZ zitten en wat meer in KLB.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:15 schreef sinepedraap het volgende:
Frank was altijd al mod. Het gezag en de respect en wijsheden spatte er vanaf. Ongeacht de blauwe kleur.
Slecht.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef Zolder het volgende:
[..]
Wat een onzin post, ik zou er bijna een klacht over maken.
Fraai. Dat straalt klasse uit!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:29 schreef squatt3r het volgende:
Wat mij raakt is hoe bij het grolsch-blik zichtbaar is dat het geopend is, dat straalt liefde uit.
Misschien bij wijze van bescheiden onderkomen in zijn vakantie met wisselende samenstelling, deze keer quasi-historisch:
[ afbeelding ]
Ik bespeur hier enige vorm van jaloezie?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:08 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
wat een verrassing en hij maar doen alsof hij dat niet wildeje ouders zullen vast trots zijn dat je het zo ver hebt geschopt
Kan het niet mooier verwoorden.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:54 schreef Michielos het volgende:
Eindelijk een goede mod, een user die ik zelf erg hoog heb zitten getuige zijn waardevolle bijdrage aan een subforum voor daadwerkelijke nietsnutten, namelijk KLB.
Congrats Frank_Drebin 33 1/3de
Nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
Daar heb je t al.. Heb een zinnig topic gemaakt dat frank verdiende komt die zure peer hgs t verbieden.
Heeft hij dan echt geen leven?
Nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
Daar heb je t al.. Heb een zinnig topic gemaakt dat frank verdiende komt die zure peer hgs t verbieden.
Heeft hij dan echt geen leven?
Dat is wel aandoenlijk en gelukkig biedt fok jou de mogelijkheid om toch nog wat te doen achter de geraniums. Toch vind ik het nog fijner dat fok koningen als frank mod maaktquote:
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dat is wel aandoenlijk en gelukkig biedt fok jou de mogelijkheid om toch nog wat te doen achter de geraniums. Toch vind ik het nog fijner dat fok koningen als frank mod maakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |