Ik begin de uitwerking van de kanon al enigszins te voelen!quote:
Oh zo nou snap ik hem, dacht dat hij bedoelde dat het fout gespeld was, dankjewelquote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef Loppe het volgende:
[..]
Volgens mij wou kingtoppie stellen dat ie al héél wijs is.
You're welcomequote:Op maandag 30 juli 2012 16:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh zo nou snap ik hem, dacht dat hij bedoelde dat het fout gespeld was, dankjewel
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef Loppe het volgende:
[..]
Volgens mij wou kingtoppie stellen dat ie al héél wijs is.
Brave hond,* kingtoppie geeft koekjequote:
Dat is een teken dat je meer moet drinken.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik begin de uitwerking van de kanon al enigszins te voelen!
Het is pas 5 voor 5. Ik heb ook nog een blik Atlas gekocht. Helemaal in de stijl van haan33.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:54 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je meer moet drinken.
Laat me raden, die van die lang uit liggende vrouw op dat strand zeker.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:54 schreef PietPossum het volgende:
Kan Frank ook zorgen dat het plaatje bovenaan het Fok Forum ook blijft staan als het herfst wordt? Alleen bij KLB is goed genoeg
Moet je nog "productief" zijn vanavond dan ? zo niet, lekker belangrijk hoe laat het isquote:Op maandag 30 juli 2012 16:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het is pas 5 voor 5. Ik heb ook nog een blik Atlas gekocht. Helemaal in de stijl van haan33.
Niet.quote:
Ik vind trouwens dat het Grolsch Kanon blik er mooi uitziet met die letters in reliëf. Zonde om weg te gooien, zo'n fraai blik. Aan de andere kant kan ik er verder ook niet veel meer mee.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:58 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Moet je nog "productief" zijn vanavond dan ? zo niet, lekker belangrijk hoe laat het is
Decoratie. Neem een lege vitrine kast en zet hem volquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat het Grolsch Kanon blik er mooi uitziet met die letters in reliëf. Zonde om weg te gooien, zo'n fraai blik. Aan de andere kant kan ik er verder ook niet veel meer mee.
Ik heb er een modern kunstwerk van gemaakt. Het bier is hier een bindmiddel tussen taal en religie.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Decoratie. Neem een lege vitrine kast en zet hem vol
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb er een modern kunstwerk van gemaakt. Het bier is hier een bindmiddel tussen taal en religie.
[ afbeelding ]
Bier in mijn naamtopic. Goede zet Geelmanquote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb er een modern kunstwerk van gemaakt. Het bier is hier een bindmiddel tussen taal en religie.
[ afbeelding ]
Een Haan33 foto?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, haan is anti-religie. En misschien ook wel anti-taal.quote:
Maar geen anti-bier.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, haan is anti-religie. En misschien ook wel anti-taal.
Dat klopt, maar zonder de Bijbel en het Groene Boekje is mijn kunstwerk niets meer dan een blikje bier dat je overal in de supermarkten kan kopen...quote:
Maak er een reeks van bij wijze van eerbetoon voor F_Dquote:Op maandag 30 juli 2012 17:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zonder de Bijbel en het Groene Boekje is mijn kunstwerk niets meer dan een blikje bier dat je overal in de supermarkten kan kopen...
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:24 schreef Geelman het volgende:
Kijk aan, het paleis voor onze nieuwe mods! Gemaakt van bier en literatuur, figuurlijk dan.
[ afbeelding ]
Doe die lamp 's wat hoger, zet 'm aan en probeer van de lamp alleen de kap op de foto te zetten met dezelfde opzet als je nu hebt gedaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:24 schreef Geelman het volgende:
Kijk aan, het paleis voor onze nieuwe mods! Gemaakt van bier en literatuur, figuurlijk dan.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |