Post gewoon normaal, of niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ja die hsg en liia zitten hele dag op dit forum t te verpesten.
En kritiek word verboden: zie mijn geopende topics.
De levenloze ratten
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
De levenloze ratten
Ik kan ze wel waarderen. Meer dan jij iig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
De levenloze ratten
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
De levenloze ratten
Klaar met het gezeik nu hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:17 schreef Lithia het volgende:
Ga voortaan naar KLB FB als je te klagen hebt over de moderatie in KLB.
[KLB] Feedback
Maar kom dan wel met argumenten, niet alleen roepen, voetstampen en huilen.
Klopt, maar omdat hem persoonlijk werd gevraagd om te solliciteren heeft hij het toch maar gedaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:20 schreef Piye het volgende:
Ik dacht dat Frank had gezegd dat hij geen mod wilde worden.
Aha ze dachten eindelijk een goeie user in KLB beter maken we die meteen mod.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat hem persoonlijk werd gevraagd om te solliciteren heeft hij het toch maar gedaan.
Hier ben ik schuldig aan. Vooral bij de solliciteer topic in KLB. Heb een handvol users proberen te overtuigen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat hem persoonlijk werd gevraagd om te solliciteren heeft hij het toch maar gedaan.
3 punten graagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Kutkick maar je hebt een punt.
Jij bent een prolurk.quote:
Moderatorbash banaanvraagquote:Op maandag 30 juli 2012 16:25 schreef Coca_Cola het volgende:
Alleen al vanwege de vele keren dat Frank_Drebin daadwerkelijk iets toevoegt met zijn posts in een topic. Dat doen vele andere moderators hem niet na.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |