ja echt welquote:Op maandag 30 juli 2012 18:58 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik bespeur hier enige vorm van jaloezie?
Ik dacht dat het een grapje was, maar wel leuk dit!quote:
Je topic is gewoon dubbel. Onterecht gezeik dit.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
Daar heb je t al.. Heb een zinnig topic gemaakt dat frank verdiende komt die zure peer hgs t verbieden.
Heeft hij dan echt geen leven?
Ja toch ..... Is toch ook een klb zeurpietquote:Op maandag 30 juli 2012 23:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je topic is gewoon dubbel. Onterecht gezeik dit.
Als dat je beste topic was..quote:Op maandag 30 juli 2012 16:40 schreef Geelman het volgende:
Hij heeft net m'n beste topic ooit gesloten...![]()
HGS is gewoon jaloers dat hij geen faam krijg zoals Frank. Daarbuiten is het ook gewoon een zielig mannetje.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
Daar heb je t al.. Heb een zinnig topic gemaakt dat frank verdiende komt die zure peer hgs t verbieden.
Heeft hij dan echt geen leven?
Ik vind het wel grappig!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
HGS is gewoon jaloers dat hij geen faam krijg zoals Frank. Daarbuiten is het ook gewoon een zielig mannetje.
Democratische herverkiezingen voor de plek van HSG! Er worden politieke KLB-partijen opgericht met een eigen verkiezingsprogramma en lijsttrekkers.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:30 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wilde HSG zijn plek
Samen met Frank het kwaad bestrijden
Niet zo zeuren. Dat jij iemand niet mag wil niet zeggen dat het geen prima mod is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja toch ..... Is toch ook een klb zeurpiet
Ik denk niet dat dat mogelijk isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Democratische herverkiezingen voor de plek van HSG! Er worden politieke KLB-partijen opgericht met een eigen verkiezingsprogramma en lijsttrekkers.
Ik zou de conservatieve KLB-partij oprichten, de Staatskundig Beklaagde FOK!-partij! Op zondag mag er alleen over God gepraat worden!quote:
Zondagse religiebashtopicsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik zou de conservatieve KLB-partij oprichten, de Staatskundig Beklaagde FOK!-partij! Op zondag mag er alleen over God gepraat worden!
Mooie topics!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |