Ach, zo lang jij mij niet in donkere steegjes als vrouw tegenkomt ben ik helemaal niet zo eng hoor, dat valt reuze mee.quote:
Jij als vrouw?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, zo lang jij mij niet in donkere steegjes als vrouw tegenkomt ben ik helemaal niet zo eng hoor, dat valt reuze mee.
Ik laat je vrolijk verder fantaseren zonder al te veel de tip van sluier op te lichten, de ervaring leert dat de werkelijkheid vaak vies tegenvalt in vergelijking met de fantasiequote:
Je hebt gelijk...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik laat je vrolijk verder fantaseren zonder al te veel de tip van sluier op te lichten, de ervaring leert dat de werkelijkheid vaak vies tegenvalt in vergelijking met de fantasie
Dat jij en hsg niks toevoegen terwijl je de hele dag on bentquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het ging over je topic. Waar heb je het nu over?
Je deed erg verontwaardigd en zeikt hsg af, omdat hij een topic sloot. Geef ik redenen waarom het dicht is en opties wat je kan doen, zit je alleen door te zeuren en dingen bijhalen die er niets mee te maken heeft. Waarom klagen over iets als je zelf niet inhoudelijk kan reageren? Ik ben oprecht benieuwd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:57 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dat jij en hsg niks toevoegen terwijl je de hele dag on bent
quote:
Oh, ik ook wel, maar dat doen ze wel vaker op Fok, beetje stokenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je deed erg verontwaardigd en zeikt hsg af, omdat hij een topic sloot. Geef ik redenen waarom het dicht is en opties wat je kan doen, zit je alleen door te zeuren en dingen bijhalen die er niets mee te maken heeft. Waarom klagen over iets als je zelf niet inhoudelijk kan reageren? Ik ben oprecht benieuwd.
quote:
Ben het gewend hoor. Ik vond het hypocriet van hem, vandaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, ik ook wel, maar dat doen ze wel vaker op Fok, beetje stoken
Ik ken jou wel. Jij bent die gast die toen op maandag moest werken en zijn vriendin en schoonmoeder altijd laat poetsenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:17 schreef valek het volgende:
S6 Frank. Ik ken je niet, maar dat zal wel komen als je topics van me gaat sluiten.
Haha. Dat klopt, alleen is het mijn moeder, niet schoonmoeder. Ik moet het eigenlijk niet vertellen, maar gisteren hebben mijn moeder en vriendin in de tuin gewerkt. En ik euhm, niet. Eigenlijk niets gedaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ken jou wel. Jij bent die gast die toen op maandag moest werken en zijn vriendin en schoonmoeder altijd laat poetsen
Heet irriteert me gwn kk erg. Ik wilde frank ff nog un topic geven want hij is een baasje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je deed erg verontwaardigd en zeikt hsg af, omdat hij een topic sloot. Geef ik redenen waarom het dicht is en opties wat je kan doen, zit je alleen door te zeuren en dingen bijhalen die er niets mee te maken heeft. Waarom klagen over iets als je zelf niet inhoudelijk kan reageren? Ik ben oprecht benieuwd.
Het is wel lief van je, dat weer wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Heet irriteert me gwn kk erg. Ik wilde frank ff nog un topic geven want hij is een baasje.
Gaan ze zeiken
Heb je nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:08 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb hem een keer de hand geschudt, ja je mag me aanraken.
Echt waar!quote:
KLB meet oid?quote:
Ok, ik loogquote:
Ik zou me hand nooit meer wassenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:08 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb hem een keer de hand geschudt, ja je mag me aanraken.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik zou me hand nooit meer wassen
hoequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:59 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Niemand verplicht je dan ook om in KLB te posten.
Dit jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:11 schreef sinepedraap het volgende:
Jullie zijn wel snel met z'n allen. Al 3 kuttopics waar ik net in wilde reageren werden voor m'n oog gesloten.
En eerst wel sorry zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ja die hsg en liia zitten hele dag op dit forum t te verpesten.
En kritiek word verboden: zie mijn geopende topics.
De levenloze ratten
Post gewoon normaal, of niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
De levenloze ratten
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
De levenloze ratten
Ik kan ze wel waarderen. Meer dan jij iig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
De levenloze ratten
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
De levenloze ratten
Klaar met het gezeik nu hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:17 schreef Lithia het volgende:
Ga voortaan naar KLB FB als je te klagen hebt over de moderatie in KLB.
[KLB] Feedback
Maar kom dan wel met argumenten, niet alleen roepen, voetstampen en huilen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |