Die PSV falers hebben hun kans gehadquote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
Selectie vol met joden zekers godverdomme
In plaats van boeren.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
2 bier en 1 cola.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:32 schreef Maver24 het volgende:
wat zeggen ze in het publiek allemaal op de achtergrond ?
Dat ze die colombiaanse willen prikken.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:32 schreef Maver24 het volgende:
wat zeggen ze in het publiek allemaal op de achtergrond ?
Noem eens wat alternatieven danquote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
Net zoals Martquote:Op zondag 29 juli 2012 23:32 schreef Malahide het volgende:
Zit dat gepeupel achter Lowieke hem nou gewoon uit te lachen?
Verliezen misschien niet eens, alhoewel dat toontje is wel steeds hetzelfde ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze verliest het wel qua manier van praten. Ik denk dat haar Spaans beter klinkt.
Die sloot aan tering spelers van PSV hoeven zich niet meer te melden.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
ja.quote:
Eens.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die sloot aan tering spelers van PSV hoeven zich niet meer te melden.
Weinig alternatieven... of je moet naar Jan Kooijemans willen luisteren.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:33 schreef Tornadovis het volgende:
Ik ben die Mart ook zoooo zat. De avondetappe ging nog.. maar dit... pfff
Ik vind hem nog steeds goed te pruimen hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:33 schreef Tornadovis het volgende:
Ik ben die Mart ook zoooo zat. De avondetappe ging nog.. maar dit... pfff
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:34 schreef alors het volgende:
Morgen graag weer Ada, die kan Mart tenminste nog onder de tafel lullen.
Wieke doet ook van alles onder de tafel hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:34 schreef alors het volgende:
Morgen graag weer Ada, die kan Mart tenminste nog onder de tafel lullen.
Nadat die al 300 meter moest lopen naar Wimbledonquote:Op zondag 29 juli 2012 23:34 schreef Malahide het volgende:
Moet Louis met zijn rollator helemaal naar die bel schuifelen.
Zijn neus komt de volgende keer.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef reddevil1408 het volgende:
Is louis onlangs ook aan zijn kaak geopereerd?
Het is de waarheid. Ze moet ze wel halen, Louis leek het idee te hebben dat dat al gelukt was.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef Redefine het volgende:
Nou Mart dat is wel erg zuur, dat ze de finales nog wel moet halen.
nep-nederlandersquote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef tralalala het volgende:
Kromowidjojo![]()
Samen met Vos en misschien Zonderland de enige met een echte winnaarsmentaliteit
Ja, omdat ze winnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef tralalala het volgende:
Kromowidjojo![]()
Samen met Vos en misschien Zonderland de enige met een echte winnaarsmentaliteit
Klopt. Van Gaal is briljant. Smeets moet zich diepschamen voor zijn egoshows altijd.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n verkeerde gast is Louis ook weer niet
Die laatste faalde dan wel weer op het afgelopen WKquote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef tralalala het volgende:
Kromowidjojo![]()
Je vergeet Anky. maar oke: paardensportquote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef tralalala het volgende:
Kromowidjojo![]()
Vergeet de hockeysters nietquote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef tralalala het volgende:
Kromowidjojo![]()
300 METERquote:Op zondag 29 juli 2012 23:37 schreef kilon het volgende:
Dat verhaal van Louis maakte toch de uitzending.
En toen ging ik naar de trein, en toen moest ik overstappen, en toen 300 meter lopen, en toen zag het stadion er veel kleiner uit dan op TV.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:37 schreef kilon het volgende:
Vooral dat "eh eh eh eh eh"quote:Op zondag 29 juli 2012 23:37 schreef kilon het volgende:
Vergeet de zeilers niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef tralalala het volgende:
Kromowidjojo![]()
Ik ben ook op Wimbledon geweest... ik moet hem gelijk geven dat het veel kleiner overkomt dan op TVquote:Op zondag 29 juli 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
En toen ging ik naar de trein, en toen moest ik overstappen, en toen 300 meter lopen, en toen zag het stadion er veel kleiner uit dan op TV.
Leek wel een kind van 8
Dat is natuurlijk ook veel makkelijker dan Taaramae uitspreken.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:37 schreef Zipportal het volgende:
Mart spreekt de achternaam van Ranomi Kromowidjojo, nog beter uit als de ouders zelf.
Zijn genoeg Nederlanders met een winnaarsmentaliteit. Dat ze niet allemaal winnen, is wat anders natuurlijk..quote:
Gewoon Boer Harm. Wat ik je brom.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook veel makkelijker dan Taaramae uitspreken.
Tja, al die VI-fanboys zullen nu ook wel afgehaakt zijn nu Niemann het programma presenteert.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze hebben veel meer kijkcijfers dan bij RTL4 DeMart
En dan Engels.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:37 schreef Zipportal het volgende:
Mart spreekt de achternaam van Ranomi Kromowidjojo, nog beter uit als de ouders zelf.
Ik vrees dat er woensdag weer een mooi gedicht komt....quote:Op zondag 29 juli 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
En toen ging ik naar de trein, en toen moest ik overstappen, en toen 300 meter lopen, en toen zag het stadion er veel kleiner uit dan op TV.
Leek wel een kind van 8
Ja. Nou.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:48 schreef knep het volgende:
Godver wat een geniale uitzending.
Mart's samenvattingen.
Vos en haar team.
Wieke.
Louis & Mart.
Dat klopt helemaal!quote:Op zondag 29 juli 2012 23:42 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Tja, al die VI-fanboys zullen nu ook wel afgehaakt zijn nu Niemann het programma presenteert.
Dat is ze al. Maar dan bij Mart op de kamerquote:Op maandag 30 juli 2012 00:32 schreef Chiappucci het volgende:
Kan Wieke geen vaste tafeldame worden? Zou genieten zijn
Nee, dat ligt niet aan jou. Maar ik betwijfel of hij echt milder is geworden of dat het te maken heeft dat de Olympische omgeving minder vijandig is, zoals hij het zelf genoemd heeft.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of komt Van Gaal minder arrogant over dan in het verleden?
Dit dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:32 schreef Chiappucci het volgende:
Kan Wieke geen vaste tafeldame worden? Zou genieten zijn
Wie is Wieke ? En is het 't kijken naar de herhaling waard ?quote:Op maandag 30 juli 2012 02:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dit dus.
Wat een lekker wijf zeg (bedoel ik niet oneerbiedig) en wat een stem.
Ja, hoor. Wieke is Wieke Dijkstra, oud-hockeyster, erg mooie mevrouw.quote:Op maandag 30 juli 2012 07:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is Wieke ? En is het 't kijken naar de herhaling waard ?
De naam zegt me weinig. Is dat vreemd ? Mooi in de zin van knap ? En heeft ze wel iets te melden ?quote:Op maandag 30 juli 2012 07:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, hoor. Wieke is Wieke Dijkstra, oud-hockeyster, erg mooie mevrouw.
Ze won goud in Peking en was jaren international. Ja, knap. En nee, niet veel bijzonders. Maar Louis zit er ook, dat is al genoeg om terug te kijken.quote:Op maandag 30 juli 2012 07:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
De naam zegt me weinig. Is dat vreemd ? Mooi in de zin van knap ? En heeft ze wel iets te melden ?
Oh ja, was ik vergeten. Leuk.quote:Op maandag 30 juli 2012 07:46 schreef Ambrosius het volgende:
Maar Louis zit er ook, dat is al genoeg om terug te kijken.
quote:Op maandag 30 juli 2012 07:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, was ik vergeten. Leuk.
Zal als sportleraar best een brede sport-interesse hebben.
Zeg dan niks.quote:
Geile stem. Iets meer dan doorsnee uiterlijk. Word er niet warm van.quote:Op maandag 30 juli 2012 02:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dit dus.
Wat een lekker wijf zeg (bedoel ik niet oneerbiedig) en wat een stem.
Ik zit nu te kijken. Dat ie weet wat de NBA is, weet dat het een favoriete sport van Smeets is, en weet dat Mart zelf heeft gebasketbald, brengt ie alsof hij de enige is die dat weet.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:42 schreef tompsv18 het volgende:
Louis was weer lekker vol van zichzelf, zoals we gewend zijn.
Precies, of iemand een winnaarsmentaliteit heeft kun je niet alleen aan de resultaten aflezen en zeker niet als je sporters alleen een beetje van tv kent. Denk sowieso dat je als Nederlander zonder mentaliteit de spelen niet eens haalt.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn genoeg Nederlanders met een winnaarsmentaliteit. Dat ze niet allemaal winnen, is wat anders natuurlijk..
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:15 schreef Remzz het volgende:
God wat een verschrikkelijk wijf die Wieke. Alle stereotypen kloppen bij haar. Die hese standaard hockey bierstem, het carriere maken in een of andere non functie bij Randstad, en dat verhaal over het aanmoedigen van haar 'meiden'
Maar ze is niet echt knap.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:13 schreef VeX- het volgende:
Maar ze is enigzins geefbaar en haar stem is
Wie zijn er vanavond ?quote:
God wat een verschrikkelijk wijf die Wieke. Alle stereotypen kloppen bij haar. Die hese standaard hockey bierstem, het carriere maken in een of andere non functie bij Randstad, en dat verhaal over het aanmoedigen van haar 'meiden'
12 minuten reclame is altijd mogelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Hmm, volgens mij zijn ze toch eerder, op TT staat nog 22.46.
Bij de NOS wel, is ook logisch als commerciële zender.quote:
Kijkt daar nog iemand naar? Ik kon het hele topic niet eens meer vindenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
Leuke gasten weer. Vele malen beter dan RTL4.
Jaren 50?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Stephan van den BergBen benieuwd of hij nog steeds zo leuk is als vroeger.
Ik niet meer iig. Hele dag sport, dan nog Mart. Heb ik wel genoeg gezienquote:Op maandag 30 juli 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijkt daar nog iemand naar? Ik kon het hele topic niet eens meer vinden
Denk dat de meesten vd Berg idd niet kennen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
Gelijk weer zo'n "Die kunt u niet-opening".
De een is blij en de ander heeft er de ziekte in.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Twee 5e plaatsen maar toch een heel ander gevoel denk ik
[naam], Wie!? [naam + CV]quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
Gelijk weer zo'n "Die kunt u niet-opening".
Hockeyquote:Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Kijkt niemand belgie/duitsland? Leuke hockey wedstrijd hoor.
Geweldig jaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef marcodej het volgende:
Kirsten, de sympathieke van de twee.
Als iemand dat interview van na hun gouden race nog zou kunnen vinden.
Jammer dat hij de prammen van Prem's dochter aanraaktquote:
Ja idd, sneu he, Mart is aan pensioen toe.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[naam], Wie!? [naam + CV]
Elke dag weer
Hilarisch was dat en het was al een herhaling van 2004 toen ze elkaar bijna het vlot af en in het water duwden om maar voor de ander in beeld te komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef marcodej het volgende:
God nou... dat was wel een briljant duo samen...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef marcodej het volgende:
Staat hier op de achtergrond aan.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Kijkt niemand belgie/duitsland? Leuke hockey wedstrijd hoor.
Ik vond hem ook erg leukquote:Op maandag 30 juli 2012 22:41 schreef Felixa het volgende:
Alle meiden uit onze klas waren vroeger verliefd op Stephan vd Berg.![]()
Hij woonde ook vlakbij onze school en we waren door het dolle heen toen ie won.
Ik wil wel zijn buitenvrouw zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat hij de prammen van Prem's dochter aanraakt
Echt he, die vragen somsquote:Op maandag 30 juli 2012 22:41 schreef kilon het volgende:
"Vind je dat dramatisch?"
Nee ik vond het hartstikke fijn dat ik niks heb gewonnen..
Inderdaad. Waarom gaat zo'n sporter nooit ouwehoeren. Die domme vragen moeten toch eens afgestraft worden.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:41 schreef kilon het volgende:
Al die aandacht die je krijgt met zo'n medaille, dat wil je toch niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:41 schreef kilon het volgende:
http://nos.nl/audio/9955-van-eupenvan-der-kolk-na-goud.htmlquote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef marcodej het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
http://nos.nl/audio/9955-van-eupenvan-der-kolk-na-goud.html
Top, maar ik bedoelde het tv interview.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
http://nos.nl/audio/9955-van-eupenvan-der-kolk-na-goud.html
?
Helemaal nietquote:
Ja. Maarten Arends.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef henkde_j het volgende:
Was die coach ook niet eens Olympisch judoka?
Klopt, zuur voor hem dat die Fransman nu brons heeft.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:44 schreef Redefine het volgende:
De verlenging in de kwartfinale heeft hem een medaille gekost, denk ik.
Waren geen Nederlanders bij betrokken, dus dan hoeft de focus er ook niet op te liggenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Ze vermijden wel mooi alle controversies. Die houdgreep bij judo, en ik gok dat turnen en schermen (schandalig) ook niet aan bod komt.
Het is bijna de Sjekshow.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Ze vermijden wel mooi alle controversies. Die houdgreep bij judo, en ik gok dat turnen en schermen (schandalig) ook niet aan bod komt.
Henkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch raar dat hij onder de 73 kg blijft met zoveel spieren
Dat is bij judo bijna altijd dat de verliezend halve finalist met lege handen komt te staan.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, zuur voor hem dat die Fransman nu brons heeft.
Kleine sportjes, kent niemand, wie is dat, zenden we niet uit, niet belangrijk! [/mart]quote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Schermen was dermate controversieel dat er best wel even aandacht mag worden besteed.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waren geen Nederlanders bij betrokken, dus dan hoeft de focus er ook niet op te liggen
En dan honkbal en Amerika belangrijk vinden.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Kleine sportjes, kent niemand, wie is dat, zenden we niet uit, niet belangrijk! [/mart]
Nee, dan herinneren we zijn glorieuze gouden medaille in Rio.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:47 schreef Syntix het volgende:
Jawel. We zijn je idd over 5 jaar vergeten
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:47 schreef Syntix het volgende:
Jawel. We zijn je idd over 5 jaar vergeten. Dat weet jij ook Mart
Ja dat vind ik zelf ook, maar dit was een NOS antwoord hequote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Schermen was dermate controversieel dat er best wel even aandacht mag worden besteed.
Fokkers komen niet buiten.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Welke FoK!user was er aan het schreeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2012 22:49:09 ]
Zijn broer moet dan judo'en.quote:
Er zijn toch Fokkers die in Londen wonen? Die schreeuwen daar gewoon vanuit hun huis dat daarnaast staat.quote:
Dat zou idd prima zijn. Ik doelde meer op vandaag.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee, dan herinneren we zijn glorieuze gouden medaille in Rio.
Kirsten valt nog wel mee, die andere was nogal apart jaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:49 schreef henkde_j het volgende:
Ik moest even zoeken naar die Kirsten.
Wat een verschrikkelijke wijven waren dat. Kan mij nog een tenenkrommend interview in DWDD herinneren.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben hem over 5 dagen alweer vergeten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Mart zijn teksten.
Nee dat is in het HHH zaalgedeelte ernaast.quote:
Ik vind het zo'n ontzettende eigenheimer, vieze zelffappert.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef JC14 het volgende:
Smeets vind ik, gevoelsmatig, iets verbeterd in zijn praat naar anderen toe. Soms wat tussenpauzes die hij in eerdere uitzendingen niet of minder heeft.
Hebben jullie ook dit idee?
Met Kirsten is niet veel mis.. die Marit beet je kop eraf als je al naar d'r keekquote:Op maandag 30 juli 2012 22:49 schreef henkde_j het volgende:
Ik moest even zoeken naar die Kirsten.
Wat een verschrikkelijke wijven waren dat. Kan mij nog een tenenkrommend interview in DWDD herinneren.
[ afbeelding ]
Hij was vroeger (jaren terug) stukken beter. Nu is hij volgens mij gewoon pissed dat hij met pensioen moet en wil hij zijn gelijk er nog even doorheen drammen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef JC14 het volgende:
Smeets vind ik, gevoelsmatig, iets verbeterd in zijn praat naar anderen toe. Soms wat tussenpauzes die hij in eerdere uitzendingen niet of minder heeft.
Typischquote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zelf ook, maar dit was een NOS antwoord he
Soort Lamon dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n ontzettende eigenheimer, vieze zelffappert.
Ik vind hem elk jaar erger wordenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef JC14 het volgende:
Vrouwtje accuzuur inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met Kirsten is niet veel mis.. die Marit beet je kop eraf als je al naar d'r keek
Komt door dat stomme wijf uit Tiel, daardoor wordt alles versimpeldquote:Op maandag 30 juli 2012 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Mart behandeld iedereen als een kind, alsof Mart degene is die alles weet.
Zo irriterend.
Ja ok, maar toch. Nu itt gisteren of eergisteren bedoel ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef kilon het volgende:
[..]
Hij was vroeger (jaren terug) stukken beter. Nu is hij volgens mij gewoon pissed dat hij met pensioen moet en wil hij zijn gelijk er nog even doorheen drammen.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:54 schreef knep het volgende:
Wat een baas die Dex.
Verder natuurlijk raar dat traject naar brons.
Niks over alle dubieuze dingen vandaag. Schoothondjes van de OS-organisatiequote:
Nou ik dacht ook hij kan wel beter krijgen, mooiboy dat ie is. Maar ze is ongetwijfeld heel leuk en slimquote:
Zou gek zijn om op je 28e idd niet aan de volgende spelen te denken.quote:
Opgevers zijn geen helden.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:54 schreef knep het volgende:
Wat een baas die Dex.
Verder natuurlijk raar dat traject naar brons.
Baasquote:Op maandag 30 juli 2012 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Naast zijn sport studeert hij ook nog eens medicijnen aan de VU las ik vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En schreeuwen als Premquote:Op maandag 30 juli 2012 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik dacht ook hij kan wel beter krijgen, mooiboy dat ie is. Maar ze is ongetwijfeld heel leuk en slim
Net als Epkequote:Op maandag 30 juli 2012 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Naast zijn sport studeert hij ook nog eens medicijnen aan de VU las ik vandaag
Zo'n vrouwtjes-spin die het mannetje opvreet na de daadquote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met Kirsten is niet veel mis.. die Marit beet je kop eraf als je al naar d'r keek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |