Die PSV falers hebben hun kans gehadquote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
Selectie vol met joden zekers godverdomme
In plaats van boeren.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
2 bier en 1 cola.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:32 schreef Maver24 het volgende:
wat zeggen ze in het publiek allemaal op de achtergrond ?
Dat ze die colombiaanse willen prikken.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:32 schreef Maver24 het volgende:
wat zeggen ze in het publiek allemaal op de achtergrond ?
Noem eens wat alternatieven danquote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
Net zoals Martquote:Op zondag 29 juli 2012 23:32 schreef Malahide het volgende:
Zit dat gepeupel achter Lowieke hem nou gewoon uit te lachen?
Verliezen misschien niet eens, alhoewel dat toontje is wel steeds hetzelfde ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze verliest het wel qua manier van praten. Ik denk dat haar Spaans beter klinkt.
Die sloot aan tering spelers van PSV hoeven zich niet meer te melden.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
ja.quote:
Eens.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die sloot aan tering spelers van PSV hoeven zich niet meer te melden.
Weinig alternatieven... of je moet naar Jan Kooijemans willen luisteren.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:33 schreef Tornadovis het volgende:
Ik ben die Mart ook zoooo zat. De avondetappe ging nog.. maar dit... pfff
Ik vind hem nog steeds goed te pruimen hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:33 schreef Tornadovis het volgende:
Ik ben die Mart ook zoooo zat. De avondetappe ging nog.. maar dit... pfff
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:34 schreef alors het volgende:
Morgen graag weer Ada, die kan Mart tenminste nog onder de tafel lullen.
Wieke doet ook van alles onder de tafel hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:34 schreef alors het volgende:
Morgen graag weer Ada, die kan Mart tenminste nog onder de tafel lullen.
Nadat die al 300 meter moest lopen naar Wimbledonquote:Op zondag 29 juli 2012 23:34 schreef Malahide het volgende:
Moet Louis met zijn rollator helemaal naar die bel schuifelen.
Zijn neus komt de volgende keer.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef reddevil1408 het volgende:
Is louis onlangs ook aan zijn kaak geopereerd?
Het is de waarheid. Ze moet ze wel halen, Louis leek het idee te hebben dat dat al gelukt was.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef Redefine het volgende:
Nou Mart dat is wel erg zuur, dat ze de finales nog wel moet halen.
nep-nederlandersquote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef tralalala het volgende:
Kromowidjojo![]()
Samen met Vos en misschien Zonderland de enige met een echte winnaarsmentaliteit
Ja, omdat ze winnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef tralalala het volgende:
Kromowidjojo![]()
Samen met Vos en misschien Zonderland de enige met een echte winnaarsmentaliteit
Klopt. Van Gaal is briljant. Smeets moet zich diepschamen voor zijn egoshows altijd.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n verkeerde gast is Louis ook weer niet
Die laatste faalde dan wel weer op het afgelopen WKquote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef tralalala het volgende:
Kromowidjojo![]()
Je vergeet Anky. maar oke: paardensportquote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef tralalala het volgende:
Kromowidjojo![]()
Vergeet de hockeysters nietquote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef tralalala het volgende:
Kromowidjojo![]()
300 METERquote:Op zondag 29 juli 2012 23:37 schreef kilon het volgende:
Dat verhaal van Louis maakte toch de uitzending.
En toen ging ik naar de trein, en toen moest ik overstappen, en toen 300 meter lopen, en toen zag het stadion er veel kleiner uit dan op TV.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:37 schreef kilon het volgende:
Vooral dat "eh eh eh eh eh"quote:Op zondag 29 juli 2012 23:37 schreef kilon het volgende:
Vergeet de zeilers niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef tralalala het volgende:
Kromowidjojo![]()
Ik ben ook op Wimbledon geweest... ik moet hem gelijk geven dat het veel kleiner overkomt dan op TVquote:Op zondag 29 juli 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
En toen ging ik naar de trein, en toen moest ik overstappen, en toen 300 meter lopen, en toen zag het stadion er veel kleiner uit dan op TV.
Leek wel een kind van 8
Dat is natuurlijk ook veel makkelijker dan Taaramae uitspreken.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:37 schreef Zipportal het volgende:
Mart spreekt de achternaam van Ranomi Kromowidjojo, nog beter uit als de ouders zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |