neequote:Op zondag 29 juli 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er geen sterke man die met je mee kan lopen?
Ik keek wel naar de flitsquote:Op zondag 29 juli 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit verandert mijn beeld van jou wel significant.
Haha verstandigquote:Op zondag 29 juli 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neeof nou ja... vast wel, maar ga toch echt niet bij mn buurman aanbellen ghehe
Je mag wel bij sheldon onder het bed komen zitten hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neeof nou ja... vast wel, maar ga toch echt niet bij mn buurman aanbellen ghehe
ghehe zitten nog welquote:Op zondag 29 juli 2012 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag wel bij sheldon onder het bed komen zitten hoor
Teleurstelling alom.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit verandert mijn beeld van jou wel significant.
Maak daar maar totaal niks van.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:50 schreef kree het volgende:
trouwens een sterke man helpt ook niet echt als je getroffen wordt door een bliksem van 100000000xxxxx miljoen volt
Wel als hij getroffen wordquote:Op zondag 29 juli 2012 21:50 schreef kree het volgende:
trouwens een sterke man helpt ook niet echt als je getroffen wordt door een bliksem van 100000000xxxxx miljoen volt
Liggen dan, ik ben niet zo moeilijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe zitten nog welzal goed voor mn rug zijn ond er t bed haha
Ja inderdaadquote:
Daar zit jij samen met hem en Charlie uit te huilen?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag wel bij sheldon onder het bed komen zitten hoor
quote:
Nee, sheldon is nog boos op mequote:Op zondag 29 juli 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zit jij samen met hem en Charlie uit te huilen?
Wat gaan je morgen doen?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:54 schreef Faxie het volgende:
Douchen en spulletjes inpakken voor morgen....
Terecht welquote:
Wie is Jammer?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:54 schreef kree het volgende:
het onweer trekt hier trouwens net langs, leiden krijgt nog wel wat
Jammer vindt het wel lekker verfrissend altijd zo'n stevige onweersbui
Charlie iets minder maar die is ook niet boos op jouquote:
Een bliksemschicht onttrekt enkel stroom aan een object.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:50 schreef kree het volgende:
Nee was vrijdag begonnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow dacht dat dat al afgelopen was.Maar veel plezier iig!
Charlie krijgt genoeg hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Charlie iets minder maar die is ook niet boos op jou
weet ik, maar leek me niet echt nuttig omdat erbij te zettenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een bliksemschicht onttrekt enkel stroom aan een object.
Want jij hebt geen weerstand? Hoe werkt dit?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een bliksemschicht onttrekt enkel stroom aan een object.
Echt niet!!quote:
De katten van Roy heten Charlie en Sheldonquote:
Zag foto's op facebook van een kennis van me die daar al jaren in de organisatie zit. Vind het er toch altijd maar een beetje kansloos uitzien, de helft van de mensen daar vooral.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee was vrijdag begonnen.
't Is niet dat ik veel naar LAN parties ga zeg maar. Zeg maar 1 keer per 10 jaar. Maar zal wel plezier hebben hoor
De helft?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zag foto's op facebook van een kennis van me die daar al jaren in de organisatie zit. Vind het er toch altijd maar een beetje kansloos uitzien, de helft van de mensen daar vooral.
Klopt het niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Want jij hebt geen weerstand? Hoe werkt dit?
Ik heb schijt aan die gastenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zag foto's op facebook van een kennis van me die daar al jaren in de organisatie zit. Vind het er toch altijd maar een beetje kansloos uitzien, de helft van de mensen daar vooral.
Hij bedoeld in feite dat bij de hoofdontlading van de bliksem de stroom van aarde richting wolk loopt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Want jij hebt geen weerstand? Hoe werkt dit?
Stroom onttrekken vind ik allemaal prima, maar als dat door jou heengaat en jij bent zeg maar 100kOhm gaat er gewoon een spanningsverschil staan hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt het niet?
Ik wet het niet zo goed meer, zou het op moeten zoeken
leg het eens uit zoals je het aan een klein kind zou uitleggen?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stroom onttrekken vind ik allemaal prima, maar als dat door jou heengaat en jij bent zeg maar 100kOhm gaat er gewoon een spanningsverschil staan hoor.
En wat zou dit uitmaken? De elektronen lopen dan weer van de wolk richting aarde, mocht je daar belang aan hechten.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
Hij bedoeld in feite dat bij de hoofdontlading van de bliksem de stroom van aarde richting wolk loopt.
Althans zo is mij het ooit verteld.
Fapfapfapquote:Op zondag 29 juli 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
Er loopt wel een leuk meisje rond Faxie, hossel der.
[ afbeelding ]
owh die is best leukquote:Op zondag 29 juli 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het potentiaalverschil (... volt dus) gelijk staat aan de stroom maal de weerstand. Als jij zegt dat een bliksem "alleen maar stroom trekt" dan komt de spanning vanzelf wel, mits je elektrische weerstand biedt. Aangezien je geen supergeleider bent is dit typisch het geval.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
leg het eens uit zoals je het aan een klein kind zou uitleggen?
Neem nooit kinderen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat het potentiaalverschil (... volt dus) gelijk staat aan de stroom maal de weerstand. Als jij zegt dat een bliksem "alleen maar stroom trekt" dan komt de spanning vanzelf wel, mits je elektrische weerstand biedt. Aangezien je geen supergeleider bent is dit typisch het geval.
Wel zo'n 9-volt blok dan zeker? Dat voelt zo lekker.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kinderen zou ik een batterij op hun tong laten leggen.
Ik snap je maarja doe elektro natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat het potentiaalverschil (... volt dus) gelijk staat aan de stroom maal de weerstand. Als jij zegt dat een bliksem "alleen maar stroom trekt" dan komt de spanning vanzelf wel, mits je elektrische weerstand biedt. Aangezien je geen supergeleider bent is dit typisch het geval.
Soms voel ik met zweterige pootjes ook als ik mezelf aan een 1mA stroombronnetje hang (clipt op ~30 V ofzo).quote:Op zondag 29 juli 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Wel zo'n 9-volt blok dan zeker? Dat voelt zo lekker.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik de afgelopen paar weken het geluk heb gehad om af en toe in het gezelschap te zijn van een kind van 3, en die zou na zo'n uitleg niet verder komen dan "En wat zegt de stroom dan?"quote:
Ik ken der niet, staat op de FB van campzone.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie's dat? Kan je iets regelen voor me?
Ow ik hoorde van m'n maat dat ik de auto op het terrein mag rijden om m'n spullen uit te laden hihihi
Een glaasje wijn. De rest volgt straks.quote:
3 ja, ik dacht in het algemeen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik de afgelopen paar weken het geluk heb gehad om af en toe in het gezelschap te zijn van een kind van 3, en die zou na zo'n uitleg niet verder komen dan "En wat zegt de stroom dan?"
Owquote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken der niet, staat op de FB van campzone.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik de afgelopen paar weken het geluk heb gehad om af en toe in het gezelschap te zijn van een kind van 3, en die zou na zo'n uitleg niet verder komen dan "En wat zegt de stroom dan?"
Waar het trouwens op neer komt is dat je flink de sigaar bent als je door bliksem wordt geraaktquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijker gaat het niet worden.
Neen, ik dacht eerder dat myreala liever had dat alleen domme mensen zich mogen voortplanten en dat baarde me zorgenquote:
Dat weet een kind van 3.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Waar het trouwens op neer komt is dat je flink de sigaar bent als je door bliksem wordt geraakt
owh das wel een leuke, die hadden ze vroeger op de lts moeten gebruiken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijker gaat het niet worden.
Het gaat voor alles op. Ikzelf leg het aan anderen uit met water. Maar het kan ook met magnetische kracht, of warmte of ventilatoren.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
owh das wel een leuke, die hadden ze vroeger op de lts moeten gebruiken.
Had ik het mss iets eerder begrepen allemaal.
Dat spanning en stroom verhaal is lastig als je het voor het eerst hoort.
Burn!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
aha vandaar dat je nog steeds op zoek bent
Klopt dat met water en druk verhaal ken ik ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het gaat voor alles op. Ikzelf leg het aan anderen uit met water. Maar het kan ook met magnetische kracht, of warmte of ventilatoren.
En ik me maar afvragen waarom je nog vrijgezel bent. Raadsel opgelost.quote:
Nee joh, bij elektro zitten allemaal vage types. En met mazzel één lelijke vrouw.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt dat met water en druk verhaal ken ik ook.
En jij doet ook elektro ofzo?
Dacht hetzelfde, ik zie gewoon een leuk meisje op die fotoquote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom je nog vrijgezel bent. Raadsel opgelost.
Ohnee.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen, ik dacht eerder dat myreala liever had dat alleen domme mensen zich mogen voortplanten en dat baarde me zorgen
Ja das wel kut ja, heb altijd met gasten in de klas gezeten.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee joh, bij elektro zitten allemaal vage types. En met mazzel één lelijke vrouw.
Jep, en waarschijnlijk genoeg baankansen met verzorging.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja das wel kut ja, heb altijd met gasten in de klas gezeten.
Had beter verzorging kunnen doen op LTS dan had ik nu vast wel al een vriendinnetje.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
aha vandaar dat je nog steeds op zoek bent
Godsamme, ik wilde gewoon even een snelle makkelijke grap maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom je nog vrijgezel bent. Raadsel opgelost.
He Myr. Ik had vandaag een nieuw vrouwelijk collegatje. Ze was best cute.quote:
Ook niet dan dachten ze dat je van de herenliefde wasquote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja das wel kut ja, heb altijd met gasten in de klas gezeten.
Had beter verzorging kunnen doen op LTS dan had ik nu vast wel al een vriendinnetje.
JA kaneel dat weet je als je dat hier doetquote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Godsamme, ik wilde gewoon even een snelle makkelijke grap maken.
[..]
Werken jullie soms in geile pakjes? Want jij gaat wel snel door de collegaatjes heen zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Godsamme, ik wilde gewoon even een snelle makkelijke grap maken.
[..]
He Myr. Ik had vandaag een nieuw vrouwelijk collegatje. Ze was best cute.
Zij kan wel opgeschaald worden van leuk meisje naar enorm lekker ding door gebruik van make up. De fundamenten zijn goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat meisje niet heel bijzonder, maar ze heeft gewoon wel een leuke blik. Moedervlekken in het gezicht zou ik overigens ook wel moeite mee hebben, maar als je iemand eenmaal leuk vind maakt het geen flikker meer uit.
welnee, of iets medisch, in het ziekenhuis lopen gewoon echt alleen maar lekkere meiden.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet dan dachten ze dat je van de herenliefde was
Bijna iedereen in mijn omgeving heeft me ook altijd verzekerd dat ik nooit leraar mag worden omdat ik dingen altijd onbegrijpelijk maak.quote:
Moedervlekken in het gezicht zouden mij waarschijnlijk pas na weken opvallen tenzij ze echt heel opvallend zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat meisje niet heel bijzonder, maar ze heeft gewoon wel een leuke blik. Moedervlekken in het gezicht zou ik overigens ook wel moeite mee hebben, maar als je iemand eenmaal leuk vind maakt het geen flikker meer uit.
Ik vind d'r ook niks aanquote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:
Is toch ook wel eens leuk voor een keertje.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..] en 2 ouwe slettebakken van de administratie
Ach ja zo is er altijd watquote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
welnee, of iets medisch, in het ziekenhuis lopen gewoon echt alleen maar lekkere meiden.
Kweet niet waarom dat zo is trouwens.
Haha en ik morgen maar weer aan het werk tussen stinkende gasten en 2 ouwe slettebakken van de administratie
Dan is de teleurstellling 's ochtends zo groot.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zij kan wel opgeschaald worden van leuk meisje naar enorm lekker ding door gebruik van make up. De fundamenten zijn goed.
Ik vind de lekkere meiden in het ziekenhuis best meevallen hoor. Misschien de hogere beroepen, maar zeker in de verzorging valt het zwaar tegen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
welnee, of iets medisch, in het ziekenhuis lopen gewoon echt alleen maar lekkere meiden.
Kweet niet waarom dat zo is trouwens.
Haha en ik morgen maar weer aan het werk tussen stinkende gasten en 2 ouwe slettebakken van de administratie
Best bizar ja. Best een hoog percentage collega's die ik wel leuk vind.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werken jullie soms in geile pakjes? Want jij gaat wel snel door de collegaatjes heen zo.
Oneens, hier in het ziekenhuis loopt best leuk spul rondquote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de lekkere meiden in het ziekenhuis best meevallen hoor. Misschien de hogere beroepen, maar zeker in de verzorging valt het zwaar tegen.
Als je bij leuke meisjes wil zitten moet je iets economisch doen.
Of iets van communicatie ofzo natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de lekkere meiden in het ziekenhuis best meevallen hoor. Misschien de hogere beroepen, maar zeker in de verzorging valt het zwaar tegen.
Als je bij leuke meisjes wil zitten moet je iets economisch rechten doen.
Denk dat dat een beetje komt omdat jij teveel van dingen weet en dat ook graag wilt vertellen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bijna iedereen in mijn omgeving heeft me ook altijd verzekerd dat ik nooit leraar mag worden omdat ik dingen altijd onbegrijpelijk maak.
Verzorgende zijn meestal wat dikker dan andere meisjes is mijn ervaringquote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen fascineren is toch het mooiste dat er is!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje komt omdat jij teveel van dingen weet en dat ook graag wilt vertellen.
Iets met management en communicatie doet het ook altijd wel goed, geloof ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of misschien is het gewoon een goede werksfeer?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best bizar ja. Best een hoog percentage collega's die ik wel leuk vind.
Misschien werken er veel leuke meiden hier. Of misschien zakt mijn grens steeds meer.
Nee hoor, ik vind jouw uitleg altijd geweldigquote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen fascineren is toch het mooiste dat er is!
Helaas ben ik meestal de enige.
Of kaneel heeft een lage drempelquote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of misschien is het gewoon een goede werksfeer?
Bij mij zat zo'n LV-popjequote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me altijd wat meer aangetrokken tot jongensachtigere meisjes ofzo
Die zitten meer bij de beta-opleidingen.
Dat sowieso.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef kree het volgende:
Ik heb gewoon helemaal het verkeerde vak gekozen, zie het alweer
Ben jij mij?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me altijd wat meer aangetrokken tot jongensachtigere meisjes ofzo
Die zitten meer bij de beta-opleidingen.
Dat zeker. Altijd zeer gezellig. Zoveel leuke meiden, maar allemaal bezet.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of misschien is het gewoon een goede werksfeer?
Myr weet.quote:
Loka weet ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik vind hem vrij kieskeurig
Ik hoop altijd nog wat in de muziek te kunnen doen.quote:
Wat doe je dan precies in de elektro?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hoop altijd nog wat in de muziek te kunnen doen.
Maarja kom maar niet uit het amateur wereldje.
Onderhand verdien ik mn geld ook wel met elektro.
Tis niet dat ik het haat, maar zie het eigenlijk me zelf ook niet mn hele leven doen wat ik nu doe in de elektro.
Iedereen weet toch dat ik dat diegene ben met de lage drempelquote:
Goede manager zoekenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hoop altijd nog wat in de muziek te kunnen doen.
Maarja kom maar niet uit het amateur wereldje.
Onderhand verdien ik mn geld ook wel met elektro.
Tis niet dat ik het haat, maar zie het eigenlijk me zelf ook niet mn hele leven doen wat ik nu doe in de elektro.
Dat is zo jaquote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ik dat diegene ben met de lage drempel
Jij bent geschikt voor rolstoelenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op het moment besturingskasten maken voor machines die gebruikt worden in de visverwerkende industrie. (neem die boot bijvoorbeeld die laast in het nieuws was die greenpeace vast ketende)quote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies in de elektro?
Jij naait alles met of zonder hartslagquote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geeft niet. Het enige wat je dient te weten is dat ik keilief ben.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
Tjah kaneel, ik ken je nog niet zo goed. Nieuwe SC enzo
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ik dat diegene ben met de lage zonder drempel
Misschien kun je een move maken naar de offshore industrie bij een afdeling waar ze met de intrumentatie werken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
Op het moment besturingskasten maken voor machines die gebruikt worden in de visverwerkende industrie. (neem die boot bijvoorbeeld die laast in het nieuws was die greenpeace vast ketende)
Daar staan spullen op die bij ons gemaakt zijn.
Het is best leuk, beetje kasten bouwen, machines bekabelen, fotocelletje hier en daar aansluiten en dan testen enzo.
Maar het wordt beetje eentonig omdat het vaak dezelfde machines zijn, uitzonderingen daar gelaten.
Dat dan weer welquote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zo ja
Maar verder ben je hartstikke tof.
Oke tot dusver heb ik veeleisend en keiliefquote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geeft niet. Het enige wat je dient te weten is dat ik keilief ben.
Heb ik wel eens aan zitten denken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien kun je een move maken naar de offshore industrie bij een afdeling waar ze met de intrumentatie werken.
En toch zou ik jou nooit gevenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij naait alles met of zonder hartslag
Bij Damen zoeken ze ook regelmatig mensen, is denk ik wel een sfeer die bij jou past.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik wel eens aan zitten denken.
Heerema ofzo, heb toch geen vriendin en boeie lekker in het buitenland enzo.
Damen is voornamelijk droogdok werk dacht ik..quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij Damen zoeken ze ook regelmatig mensen, is denk ik wel een sfeer die bij jou past.
Ik ben niet zo heel veeleisend.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke tot dusver heb ik veeleisend en keilief.
Baasquote:Op zondag 29 juli 2012 22:28 schreef twi het volgende:
Een halve watermeloen in grote stukken eten en je gezicht aan je shirtje afvegen
Die kan de was inquote:Op zondag 29 juli 2012 22:28 schreef twi het volgende:
Een halve watermeloen in grote stukken eten en je gezicht aan je shirtje afvegen
Die van mij is korter: rechten en een mooie neus.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel veeleisend.![]()
Blond, fotomodel, zwemster, nerd en mastergraad.
Lekker hequote:Op zondag 29 juli 2012 22:28 schreef twi het volgende:
Mijn ex?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van mij is korter: rechten en een mooie neus.
Ik vind het meer een Jack van Gelder na een dubbele zomerstop.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind dat Heloef zich kaal moet scheren en bloemetjes shirts moet gaan dragen. Vervolgens krijgt hij zijn eigen kookprogramma.
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damen is voornamelijk droogdok werk dacht ik..
Ik was al bang dat ik de enige was die dat dacht.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het meer een Jack van Gelder na een dubbele zomerstop.
Je neus snuiten en een een scheet laten.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:28 schreef twi het volgende:
Al met MLIG gesproken over de meet?quote:
Waarom rechten?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die van mij is korter: rechten en een mooie neus.
Mijn rum, op mijn beeldscherm nu. Lul.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het meer een Jack van Gelder na een dubbele zomerstop.
eens ff kijken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij Damen zoeken ze ook regelmatig mensen, is denk ik wel een sfeer die bij jou past.
Oh mannnn ik val dus helemaal afquote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel veeleisend.![]()
Blond, fotomodel, zwemster, nerd en mastergraad.
Hahahaha, dat heb ik ook vaak.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je neus snuiten en een een scheet laten.
Als je dat wilt kun je beter de sales in gaan of zorgen dat je application engineer of iets dergelijks wordt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
eens ff kijken.
beetje werk met buiteland tripjes lijkt me heel leuk.
ben nu iig 1 keer naar mauretanie geweest.
super in het vliegtuig stappen en geen idee wat je tegemoed gaat komen.
3x heen en weer geweest
Moet nog even bellen of DM sturen, ik had het vandaag druk met gamenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al met MLIG gesproken over de meet?
Maar jij bent lief en schattig en je hebt voetbalplaatjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Voor de spelletjes meet?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
Over meets gesproken.Ik wil meer aanmeldingen.
Ik komquote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
kwam daar in het hotel gasten tegen die iets in de telecom deden.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je dat wilt kun je beter de sales in gaan of zorgen dat je application engineer of iets dergelijks wordt.
ik heb mss gezegdquote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ja ik weet niet op een of andere manier komen die vaak patent over.quote:
Ik vanmiddag al.quote:
Wie mis je nog dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
That's my girl.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet nog even bellen of DM sturen, ik had het vandaag druk met gamen
Nee, een week later is er nog 1.quote:
quote:
Gewoon komen Kree. Als je tijd hebt is het echt de moeite waard, altijd een leuke groep mensen.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij bent lief en schattig en je hebt voetbalplaatjes.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het lijkt me ook best gezellig eigenlijk, maar is weer eindje weg ook wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, een week later is er nog 1.
[..]
[..]
Gewoon komen Kree. Als je tijd hebt is het echt de moeite waard, altijd een leuke groep mensen.
Maar je durft het dus weer aan bij je thuis?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewoon komen Kree. Als je tijd hebt is het echt de moeite waard, altijd een leuke groep mensen.
Ik zal morgen proberen niet te vergeten m'n vrije weekend om te laten gooienquote:Op zondag 29 juli 2012 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog kei veel die niet gereageerd hebben, een hoop op misschien en een aantal waarvan ik geen FB heb.quote:
Nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je durft het dus weer aan bij je thuis?
Ach Kree, we eten je niet op hoor, niet meteen iig..quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook best gezellig eigenlijk, maar is weer eindje weg ook wel.
Kweet niet ben beetje bang, nog nooit op een meet geweest
mss kan ik wel samen met twi mee reizen?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog kei veel die niet gereageerd hebben, een hoop op misschien en een aantal waarvan ik geen FB heb.
Gewoon duidelijk zijn, en iedereen laten helpen met opruimen dit keer!quote:
tja denk dat het wel mee zal vallen, ben denk minder lomp als jullie van me denken zo via forum.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach Kree, we eten je niet op hoor, niet meteen iig..
Je hoeft nergens bang voor te zijn, ik heb nog nooit gezien dat iemand helemaal alleen stond ofzo. Er zijn altijd wel mensen die staan te praten. Simpele BBQ en wat drank.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook best gezellig eigenlijk, maar is weer eindje weg ook wel.
Kweet niet ben beetje bang, nog nooit op een meet geweest
Die komt niet veel in Katwijk als mn ouders 3 weken weg zijn hoor.quote:
Ja, Loka, reageer eens!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog kei veel die niet gereageerd hebben, een hoop op misschien en een aantal waarvan ik geen FB heb.
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahaNee? Wat zijn de eisen dan wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oh, facebook, daar heb ik al 2 maanden niet op gekekenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Loka, reageer eens!
C_M is dan dacht ik in Curacau, maar weet niet zeker.
haha ok hmmss jammer wil twi ook wel eens een keer in het echt spreken eigenlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft nergens bang voor te zijn, ik heb nog nooit gezien dat iemand helemaal alleen stond ofzo. Er zijn altijd wel mensen die staan te praten. Simpele BBQ en wat drank.
[..]
Die komt niet veel in Katwijk als mn ouders 3 weken weg zijn hoor.
Curawat?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, Loka, reageer eens!
C_M is dan dacht ik in Curacau, maar weet niet zeker.
Inderdaad. kree en twiquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok hmmss jammer wil twi ook wel eens een keer in het echt spreken eigenlijk.
Wel leuk fok koppeltje weer erbij
Gewoon komen joh, sommige hier zijn best gezelligquote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
tja denk dat het wel mee zal vallen, ben denk minder lomp als jullie van me denken zo via forum.
Hahaha maar ok ik neem het serieus in overweging
Ik miste al de naaktfoto update.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, facebook, daar heb ik al 2 maanden niet op gekeken
Curaçao.quote:
Trein kost je een tientje man, je kan bij mij wel slapen. Echt waar, makkelijker als dit gaat een meet niet worden.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok hmmss jammer wil twi ook wel eens een keer in het echt spreken eigenlijk.
Wel leuk fok koppeltje weer erbij
niet echtquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. kree en twi
Of bedoelde je dat niet?
Jij kunt dat?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, facebook, daar heb ik al 2 maanden niet op gekeken
Ik hoor twi zijn hartje vanaf hier breken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt
Maar je begreep vast wel wat ik bedoelde
Je lijkt me wel een aardige gast trouwens.
Maar helaas ik val toch op meiden
Ook al niet je type dusquote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt
Maar je begreep vast wel wat ik bedoelde
Je lijkt me wel een aardige gast trouwens.
Maar helaas ik val toch op meiden
haha definieer *niet* sommige danquote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon komen joh, sommige hier zijn best gezellig
Er is weer een mogelijkheid om te slapen?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trein kost je een tientje man, je kan bij mij wel slapen. Echt waar, makkelijker als dit gaat een meet niet worden.
Ik vergeet meestal dat het bestaat enzo. En als mensen beginnen te schelden omdat ik niet reageer kijk ik na een week gezeur meestal wel even.quote:
nou ok ben bijna overtuigd.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trein kost je een tientje man, je kan bij mij wel slapen. Echt waar, makkelijker als dit gaat een meet niet worden.
Whehe, Zodra ik achter de pc zit, of eigenlijk als hij aanstaat staan er altijd een tab met fb open en tab met fokquote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vergeet meestal dat het bestaat enzo. En als mensen beginnen te schelden omdat ik niet reageer kijk ik na een week gezeur meestal wel even.
Ik ga het deze keer iets minder vaak roepen dan de vorige keer, maar als mensen luchtbedjes meenemen is het wel mogelijk. Verder heb ik nog 2 banken en dat 2pers bed waar ze de vorige keer met 4en ofzo in hebben gelegen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is weer een mogelijkheid om te slapen?
Ik deed niks twi begon me te versierenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef Myraela het volgende:
twi is van mij godverdomme, houd je vieze vis-vingers van hem af. Katwijker.
Just kidding, ik heb eigenlijk nog geen mensen hier ontmoet die ik niet aardig vind.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
haha definieer *niet* sommige dan
Dat is juist waar ik bang voor ben hahaha
Over het al gemeen kan ik wel met iedereen goed omgaan of het moeten hele lompe personen zijn.
Maar die hoef ik niet eens te spreken want dat merk/voel ik gelijk wel aan
Klinkt goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga het deze keer iets minder vaak roepen dan de vorige keer, maar als mensen luchtbedjes meenemen is het wel mogelijk. Verder heb ik nog 2 banken en dat 2pers bed waar ze de vorige keer met 4en ofzo in hebben gelegen.
Echt, de meeste zijn best ok in t echt hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou ok ben bijna overtuigd.
Vindt het trouwens aardig dat je me wel uitnodigt ervoor.
Dat is mooiquote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga het deze keer iets minder vaak roepen dan de vorige keer, maar als mensen luchtbedjes meenemen is het wel mogelijk. Verder heb ik nog 2 banken en dat 2pers bed waar ze de vorige keer met 4en ofzo in hebben gelegen.
ja lijkt mij ook wel eigenlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Just kidding, ik heb eigenlijk nog geen mensen hier ontmoet die ik niet aardig vind.
Sommige zijn op het eerste oog een beetje vreemd, maar wel ok
Wie niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt, de meeste zijn best ok in t echt hoor
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Just kidding, ik heb eigenlijk nog geen mensen hier ontmoet die ik niet aardig vind.
Sommige zijn op het eerste oog een beetje vreemd, maar wel ok
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef Myraela het volgende:
Ik heb op meetings gestaan met mensen waarvan ik letterlijk walg, je hoeft niet iedereen te mogen. Maar iedereen doet toch altijd wel normaal tegen elkaar.
Internetheld hè? In het echt ben ik keilief.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij niet, tenminste, dat dacht ik in het begin
Jij was heel leuk, toen je niet aan het neuken was tenminste.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen ik, maar toen bedacht ik me dat ik jofu nog nooit gezien heb
Ik hou niet zo van het kijken naar mensen die een leven hebbenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, Zodra ik achter de pc zit, of eigenlijk als hij aanstaat staan er altijd een tab met fb open en tab met fok
Mijn enige kans daarvoor in 14 dagen, vergeef mequote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Jij was heel leuk, toen je niet aan het neuken was tenminste.
Ik voel je pijn, ik word nu na 2 dagen ook al helemaal gek.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn enige kans daarvoor in 14 dagen, vergeef me
haha nou jij vond mij ergquote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef Myraela het volgende:
Ik heb op meetings gestaan met mensen waarvan ik letterlijk walg, je hoeft niet iedereen te mogen. Maar iedereen doet toch altijd wel normaal tegen elkaar.
Whaha, is het bij jou zo erg dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van het kijken naar mensen die een leven hebben
Jullie zijn allemaal leuker met alcohol in mijn mikquote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben leuker met alcohol in mijn mik aldus MohMi
Je bent vergeven. Misschien ben je ook wel heel leuk bij het neuken, maar daar was ik niet bij.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn enige kans daarvoor in 14 dagen, vergeef me
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal leuker met alcohol in mijn mik
Gewoon komen dan merk je het vanzelf. Anders troost twi je wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou jij vond mij erg
Maar kweet dat je iedereen kans geeft in het echt. Want dat heb je verteld.
Ik weet niet misschien doe ik soms te lomp maar ben best aardig persoon als ik het mag geloven van wat ik zelf hoor dan.
En denk dat jij wel aardig bent ook.
Can't imagine.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar had ik daar voor zo mijn twijfels over
Inderdaad, inclusief het toestaan van het graaien in mijn kruis.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon komen dan merk je het vanzelf. Anders troost twi je wel.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, inclusief het toestaan van het graaien in mijn kruis.
Ik vond je vaak nogal bitchy en betweterig overkomen.quote:
Ditquote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond je vaak nogal bitchy en betweterig overkomen.
Maar onder die harde laag zit toch ook wel een lief meisje met een schattig accent
haha ff kijken zondag is het volgens mij.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon komen dan merk je het vanzelf. Anders troost twi je wel.
Oh.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond je vaak nogal bitchy en betweterig overkomen.
Maar onder die harde laag zit toch ook wel een lief meisje met een schattig accent
Tjah, je kan ook naar buiten gaan en dan over je eigen avonturen buiten posten op fb!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik heb gewoon nooit iets te zeggen daar
Hmm nee, daar ben ik al heel lang over uit dat dat niet aan de orde isquote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey![]()
Verzin je eigen teksten om te slijmen om in samzz broekje te komen
Zoals elk weekend posten dat je moet stoppen met drinken. Of alle bus avontuurtjes.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, je kan ook naar buiten gaan en dan over je eigen avonturen buiten posten op fb!
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, inclusief het toestaan van het graaien in mijn kruis.
Precies!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoals elk weekend posten dat je moet stoppen met drinken. Of alle bus avontuurtjes.
'Ik ben vandaag naar de markt geweest'quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, je kan ook naar buiten gaan en dan over je eigen avonturen buiten posten op fb!
Ja. Zeker.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je bent een liefhebber van bier, dat zijn ook pluspunten he
Kutduivenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Ik ben vandaag naar de markt geweest'
'Vandaag boodschappen gehaald om pasta met broccoli te maken'
'Er heeft vandaag een duif op mijn jas gescheten'
Ik heb vandaag met mijn vriendje seks gehad in een toilet terwijl allemaal semi-vreemden ons hoorden.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Ik ben vandaag naar de markt geweest'
'Vandaag boodschappen gehaald om pasta met broccoli te maken'
'Er heeft vandaag een duif op mijn jas gescheten'
Ik heb mijn moeder op facebookquote:Op zondag 29 juli 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met mijn vriendje seks gehad in een toilet terwijl allemaal semi-vreemden ons hoorden.
kweet niet of je nu in katwijk bent maar volgens mij trof de bliksem net je huis hahahaquote:
Wijn en kanon blijken geen goede combinatie.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb Kanon voor je koud staan, of wil je iets anders?
Hehehehe. Niet dat ik ooit iets op Fb zet.quote:
Ik weet nog niet hoe en wanneer ik ga kree. Maar dat zou best mogelijk zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:01 schreef kree het volgende:
kaneel jij woont in Leiden.
Kunnen we niet samen naar myr gaan?
Lijkt me wel gezellig
Anders moet ik maar alleen.
Momentje, twi is even zoeken naar de inslag. Ik hoor nog niets.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet of je nu in katwijk bent maar volgens mij trof de bliksem net je huis hahaha
nou laten we even contact houden dan daarover als je het niet erg vindtquote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Niet dat ik ooit iets op Fb zet.
[..]
Ik weet nog niet hoe en wanneer ik ga kree. Maar dat zou best mogelijk zijn.
Nou, doe dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
Welke van de 2 wil je?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wijn en kanon blijken geen goede combinatie.
Ik heb al wijn op. En bier na wijn geeft venijn.quote:
Ow kut. Rotterdam natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou laten we even contact houden dan daarover als je het niet erg vindt
Mag wel ov chip ding opladen enzo ben al tijd niet meer met ov geweest
Ik bedoelde op de meet, was niet van plan om het je nu te komen brengenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al wijn op. En bier na wijn geeft venijn.
Ja, in Kattuk is 't nie.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow kut. Rotterdam natuurlijk.
Maar we houden contact, uiteraard.
Ik doel dat gezeur met Rotterdam en verplichtte OV-Chip.quote:
Er kan eventueel, net als de vorige keer, voor vervoer vanaf t station geregeld worden voor een lucky few die eventueel aankomen voordat ik naar Myr zou gaan..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow kut. Rotterdam natuurlijk.
Maar we houden contact, uiteraard.
Ik ben er nog niet echt over uit wat mijn eisen zijn.quote:
dat is overal nu volgens mij?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doel dat gezeur met Rotterdam en verplichtte OV-Chip.
Ongeveer hetzelfde van station naar Myr.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
dat is overal nu volgens mij?
Ik heb nog die student kaart maar is omgezet nu in persoonlijk ding volgens mij?
Kweet niet geen idee ik haat ov eigenlijk, maar wil niet rijden ook.
Tsja is half uur bus naar leiden kleine 20 minuutjes naar rotterdam
En dan myr?
Ik houd het in gedachten Joof.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er kan eventueel, net als de vorige keer, voor vervoer vanaf t station geregeld worden voor een lucky few die eventueel aankomen voordat ik naar Myr zou gaan..
Nee hoor. Ik ga constant met OV.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
dat is overal nu volgens mij?
Ik heb nog die student kaart maar is omgezet nu in persoonlijk ding volgens mij?
Kweet niet geen idee ik haat ov eigenlijk, maar wil niet rijden ook.
Tsja is half uur bus naar leiden kleine 20 minuutjes naar rotterdam
En dan myr?
Ik ben hoger opgeleid. Ik heb humor.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet echt over uit wat mijn eisen zijn.
Stel dat ik eisen zou hebben: (hoger)opgeleid, humor, positief ingesteld en nog wel wat onzin.
2 out of 3, not bad..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet echt over uit wat mijn eisen zijn.
Stel dat ik eisen zou hebben: (hoger)opgeleid, humor, positief ingesteld en nog wel wat onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |