Serious. Ik heb me ook wel in die scene begeven. Daar zijn hele goede muzikanten/componisten uit voortgekomen terwijl dat wat ze toen deden niet om aan te horen was.quote:
Ik ken genoeg goeie muzikanten die dat helemaal nooit nodig hebben gehad.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Serious. Ik heb me ook wel in die scene begeven. Daar zijn hele goede muzikanten/componisten uit voortgekomen terwijl dat wat ze toen deden niet om aan te horen was.
Er zijn inderdaad een heleboel goede muzikanten die niet de behoefte hebben vernieuwend te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken genoeg goeie muzikanten die dat helemaal nooit nodig hebben gehad.
Heerlijk juist, ik vind het mooie rustige gesprekken opleveren.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef agentstarling het volgende:
wholey fuck is hij 40? Hij ljkt echt niet ouder dan 30. Beetje gezapige aflevering wederom hoor Jan is niet hinderlijk maar ook niet echt een toevoeging
Ik vind het ook wel relaxed. Met die eerdere presentator (god hoe heet hij nou, met die nate traanogen... ) die ging voor mijn gevoel steeds de confrontatie aan... Terwijl ik denk het gaat er om dat die gast zijn meningen laat zien, niet dat je over die meningen gaat discussiėren.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heerlijk juist, ik vind het mooie rustige gesprekken opleveren.
Dit bedoel ik dus met dat elitaire gelul, alsof je jazz nodig hebt om vernieuwend te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad een heleboel goede muzikanten die niet de behoefte hebben vernieuwend te zijn.
deze vrouwquote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel relaxed. Met die eerdere presentator (god hoe heet hij nou, met die nate traanogen... ) die ging voor mijn gevoel steeds de confrontatie aan... Terwijl ik denk het gaat er om dat die gast zijn meningen laat zien, niet dat je over die meningen gaat discussiėren.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met dat elitaire gelul, alsof je jazz nodig hebt om vernieuwend te zijn.
En dan kan je een 7/8e met een 11/8e afwisselen bijvoorbeeld, en dan?
Muziek is geen wiskunde.
Beter zou je ook spreken over geļmproviseerde muziek.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met dat elitaire gelul, alsof je jazz nodig hebt om vernieuwend te zijn.
Dat is dus ook precies waar het om gaat, die structuren los te laten.quote:En dan kan je een 7/8e met een 11/8e afwisselen bijvoorbeeld, en dan?
Muziek is geen wiskunde.
Dan moet je de structuren eerst snappen, en werk je alsnog uit een kader.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is dus ook precies waar het om gaat, die structuren los te laten.
"Ja. Nee. Natuurlijk..."quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Grunsfan het volgende:
Arme Micha, hij probeert het wel maar praat imho echt tegen een muur. Jan snapt zijn grapjes niet, laat enorme stiltes vallen, pakt duidelijke gesprekswendingen niet op en Micha kijkt af en toe met grote ogen zo van 'hallo, bent u daar nog??". Jammer!
Ik zeg toch ook dat het een fase is?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je de structuren eerst snappen, en werk je alsnog uit een kader.
Dit was Jan zijn eerste en laatste seizoen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Grunsfan het volgende:
Arme Micha, hij probeert het wel maar praat imho echt tegen een muur. Jan snapt zijn grapjes niet, laat enorme stiltes vallen, pakt duidelijke gesprekswendingen niet op en Micha kijkt af en toe met grote ogen zo van 'hallo, bent u daar nog??". Jammer!
Mannenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:36 schreef tong80 het volgende:
'Mag ik in je mond klaarkomen ?'
'Tuurlijk.'
'Hoer.'
Theo en Thea en het tenenkaas mysteriequote:Op zondag 29 juli 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Free Jazz, daarbij staan dan pijprokende mannen met hun hoofd te knikken.
Mij ook.quote:
Dat, maar ik kijk wel gewoon weer DWDD volgend seizoenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alweer zooo ontzettend met hem eens!!
Uiteraard.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat, maar ik kijk wel gewoon weer DWDD volgend seizoen.
Nee, ik niet, ik kan het echt niet aanzien. Juist om wat hij nu zegt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee.quote:
Tuurlijk, we gaan ons weer heerlijk ergeren.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
This American Life.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Toad het volgende:
Die cartoon die Micha in het begin liet zien, van wie was die en wat is de titel? Ik viel net binnen. Staat volgens mij (nog) niets over op de zg-site.
Kun je op het tweede scherm zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Toad het volgende:
Die cartoon die Micha in het begin liet zien, van wie was die en wat is de titel? Ik viel net binnen.
En wederom kon er nog geen glimlachje af bij Jan.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef zakstront het volgende:
'waarmee ik niet wil zeggen dat De Wereld Draait Door net zo erg is als het doodschieten van een kippenboer'.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat zei die over DWDD? Was even overgeschakeld naar NED1
Idem hier, maar dat is ook de ijdelheid van Van Nieuwkerk zelf.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, ik niet, ik kan het echt niet aanzien. Juist om wat hij nu zegt.
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef zakstront het volgende:
'waarmee ik niet wil zeggen dat De Wereld Draait Door net zo erg is als het doodschieten van een kippenboer'.
Ja, maar wat zei die precies over DWDD?quote:
Jeetje Mathijs, spoel anders even terug.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Ja, maar wat zei die precies over DWDD?
Briljante overgang. Van een kip naar een ei.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:48 schreef Pietepietje het volgende:
Als je zegt "een heel natuurlijke overgang", dan is de overgang niet zo natuurlijk meer.
Viola Holt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef tong80 het volgende:
Wie is volgende week de Zomergast ? Kan deze reeks nog worden gered ?
Laat hem dan maar snel teruggaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef Specularium het volgende:
Die Belg is relaxed bij 'Dagelijkse Kost' op Canvas.
Ik vind dit toch wel een vermakelijke aflevering.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef tong80 het volgende:
Check, prima aflevering ditquote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een vermakelijke aflevering.
Dit is een prima uitzending. 1 van de betere in jaren. Mooie fragmenten en een boeiende interactie tussen de presentator en de gast.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef tong80 het volgende:
Je voelt een klik hč?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje Micha zegt heel veel dingen waarvan ik denk OOOOOO EEEEM GEEEEE ZOOOOOOOOOOH WAAAAAAAAAAAAAAAAHR
Ik vind er geen reet aan. Sorry.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Dit is een prima uitzending. 1 van de betere in jaren. Mooie fragmenten en een boeiende interactie tussen de presentator en de gast.
Jaquote:
Zap en dan en ga weg uit dit topic.quote:
Pardonquote:
Vind ik niet, lijkt denk ik zo door de wat onderkoelde manier van interviewen van Leyens.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nog steeds ongemakkelijk tussen die twee.
Waar slaat dat nou op. Ik mag toch wel een afwijkende mening hebben ? Val ik hier iemand aan ofzo ?quote:
Ja, ik hink toch steeds op 2 gedachte hierover. Gaat van relaxed naar ongemakkelijk...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind ik niet, lijkt denk ik zo door de wat onderkoelde manier van interviewen van Leyens.
Tina Fey moet dood. Sarah is grappig.quote:
Ik geef je een optie.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op. Ik mag toch wel een afwijkende mening hebben ? Val ik hier iemand aan ofzo ?
Lisa Lampanelli is grappig.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik vind de meeste vrouwelijke stand-ups niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |