quote:Op zondag 29 juli 2012 17:17 schreef 8Mile het volgende:
Verdomme zeg van een gouden plak naar restaurant de boswachter
Elegante foto.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:19 schreef kilon het volgende:
[..]
1 augustus. Eerst de vrouwen en later op de middag de mannen.
Mooi, dan hoef ik pas om 18:00 te werkenquote:
quote:
quote:
ik zou haar doenquote:
Daarom, SBS6quote:Op zondag 29 juli 2012 17:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij RTL krijg je het buurtcafé tijdens de huldiging.
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
rustig hier, ik denk dat driekwart net zelfmoord heeft gepleegd omdat het interviewtje vastliep
quote:
jij valt op zwarte mannenquote:
Die voelt nu de koude klik van een AIVD MP5 in z'n nek.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Die journalist tutoyeert onze prinsesjes
quote:
wat een onzinquote:Op zondag 29 juli 2012 17:25 schreef tralalala het volgende:
Sporza is 100 meter voor de finish overgeschakeld naar judo.
Jaloers
Oh dat zou kunnen, die wonen toch ook in Londen. Ik heb niet zo intensief gekeken...quote:Op zondag 29 juli 2012 17:28 schreef Caland het volgende:
Maar dat vierde kind is dus echt het dochtertje van Friso?
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:27 schreef marcodej het volgende:
Nu zijn die kutkinderen stil. Dat hadden ze tijdens het hockey moeten doen.
Oh dat wist ik niet, op Belgische fora was iedereen boos omdat er opeens overgeschakeld werd.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
wat een onzinNatuurlijk gaan ze naar de medaille kansen. Wij gaan toch ook niet naar zeilen kijken als we een medaille kunnen pakken bij Judo.
Door hun aanmoedigingen hebben we wel gewonnenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:28 schreef IbeBen het volgende:
[..]zo idd, wat een gegil steeds tijdens het hockey!
ik denk dat W-A hem niet meer te woord gaat staan deze spelen...quote:Op zondag 29 juli 2012 17:30 schreef marcodej het volgende:
Han Cock krijgt straks een standje van de RVD en de Troonrede is vanaf volgend jaar bij RTL te zien.
Users die denken dat dit buiten de afspraak wasquote:Op zondag 29 juli 2012 17:30 schreef marcodej het volgende:
Han Cock krijgt straks een standje van de RVD en de Troonrede is vanaf volgend jaar bij RTL te zien.
Ze zeuren om alles.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:33 schreef Paxcon het volgende:
Wat zeuren jullie over dat interview? Niks mis mee toch?
WA vond het duidelijk ongemakkelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Users die denken dat dit buiten de afspraak was
Zo zag het er wel uitquote:Op zondag 29 juli 2012 17:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Users die denken dat dit buiten de afspraak was
zo is hetquote:Op zondag 29 juli 2012 17:33 schreef Paxcon het volgende:
Wat zeuren jullie over dat interview? Niks mis mee toch?
Ze is ook een veldrijdster hé.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
Ik denk trouwens wel dat het voor Marianne Vos fijn was dat het regende. Dat Nederlandse weer is toch in haar voordeel.
Dat zag je terug in de bochten.quote:
Hadden ze wel gelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze vallen wel onder de ministeriële verantwoordelijkheid. Als de prinsesjes hadden geroepen dat we Griekenland uit de EU moet flikkeren, dan hadden WA en Rutte een probleem gehad.
foto van je vriendinquote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat is die Vos lelijk hè? Ik zou liever 4 lekkere wijven afvaardigen die niet kunnen winnen dan op deze manier goud pakken.
Wat dat betreft vind ik dat onze beachvolleybalsters het beter doen.
Daar zijn ze nog een beetje jong voor. Aan de andere kant Wilders zou meteen van republikein in Monarchist veranderen waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze vallen wel onder de ministeriële verantwoordelijkheid. Als de prinsesjes hadden geroepen dat we Griekenland uit de EU moet flikkeren, dan hadden WA en Rutte een probleem gehad.
Ik zie liever een sympathieke lillekerd winnen dan een arrogante lekkere.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat is die Vos lelijk hè? Ik zou liever 4 lekkere wijven afvaardigen die niet kunnen winnen dan op deze manier goud pakken.
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Lekker boeiend hoe ze eruit zien, als ze maar winnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Werd afgekapt voor nieuws.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:38 schreef Blistering het volgende:
Wat gebeurde er net bij dat interview? Ik was ff eten
En de persoon die achter het account van Hoppahoppa zit trekt wel volle zalen ?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Durft hij niet te posten.quote:
Je denkt toch niet serieus dat een fok!er een partner heeft hequote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ja, voor die Britse was het flink wennen al die regen.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
Ik denk trouwens wel dat het voor Marianne Vos fijn was dat het regende. Dat Nederlandse weer is toch in haar voordeel.
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, voor die Britse was het flink wennen al die regen.
DAT DIT KAN !!!!! Hij laat zij kinderen ZOMAAR ALLEENquote:
Nice troll.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
In Peking was ze 14e. Bij het WK 10e. Dus geen favoriet.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd wat alleskunner Vos in de tijdrit kan!
Mwah, 14 en 10 vind ik toch een prestatie van formaat.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:51 schreef kilon het volgende:
[..]
In Peking was ze 14e. Bij het WK 10e. Dus geen favoriet.
Won wel (een korte) tijdrit in de Giro een paar weken geleden, maar zeker geen favoriet idd.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:51 schreef kilon het volgende:
[..]
In Peking was ze 14e. Bij het WK 10e. Dus geen favoriet.
Idd, en toch juichen als ze wintquote:Op zondag 29 juli 2012 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
Typisch weer, dat gezeik over haar uiterlijk._
Wat een gezeur. Die meisjes worden toch zelf op de voorgrond gezet. Vos is amper van de fiets af en ze moet de hoofdrol alweer delen met de kleine prinsesjes.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prinsesjes werden ook geïnterviewd en WA vond dat duidelijk niet leuk.
Ja echt, waar slaat het op?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen denkt het, ik denk, laat ik het eens zeggen, Het is gewoon een constatering. Ik zag bv liever een Overgaag fietsen qua looks. Het blijft een fantastische prestatie natuurlijk!quote:Op zondag 29 juli 2012 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
Een echte pionier die Samson.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Iedereen denkt het, ik denk, laat ik het eens zeggen, Het is gewoon een constatering. Ik zag bv liever een Overgaag fietsen qua looks. Het blijft een fantastische prestatie natuurlijk!
Nee hoor. Ik denk hooguit "das geen lekker wijf"quote:Op zondag 29 juli 2012 18:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Iedereen denkt het, ik denk, laat ik het eens zeggen, Het is gewoon een constatering. Ik zag bv liever een Overgaag fietsen qua looks. Het blijft een fantastische prestatie natuurlijk!
Vooral omdat het eigenlijk gewoon een heel typisch Hollands uiterlijk is. Enfin, een geweldige prestatie van Vos, denk dat voor haar zilver wel echt als verliezen had gevoeld.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
Voldoet niet aan de minimumeis van Fok!kers, die willen minimaal een Olympisch kampioene én fotomodel!quote:Op zondag 29 juli 2012 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
Een typisch Hollands uiterlijk is minstens 20kg erbij......quote:Op zondag 29 juli 2012 18:44 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Vooral omdat het eigenlijk gewoon een heel typisch Hollands uiterlijk is. Enfin, een geweldige prestatie van Vos, denk dat voor haar zilver wel echt als verliezen had gevoeld.
Joh!quote:Op zondag 29 juli 2012 18:44 schreef dakpan90 het volgende:
denk dat voor haar zilver wel echt als verliezen had gevoeld.
Haha, laat ik het zo stellen: zij was de enige in het deelnemersveld waarvoor zilver eigenlijk te mager was geweestquote:
Nee, niet eigenlijk, gewoon zeker weten. Heel zeker weten dat zilver 100% verlies zou zijn geweest.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:56 schreef dakpan90 het volgende:
Haha, laat ik het zo stellen: zij was de enige in het deelnemersveld waarvoor zilver eigenlijk te mager was geweest
Omdat je mensen moet motiveren? Waarom zou je mee doen met een wedstrijd waarbij absoluut niets valt te winnen tenzij je eerste bent?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:54 schreef Samson het volgende:
Waarom is er uberhaupt zilver en brons bij olympische spelen als degenen die dat uiteindelijk winnen er toch niet blij mee zijn? Je wordt olympisch kampioen of niet, dus dan hebben die andere medailles toch helemaal geen zin?
Die Russische was hartstikke blij met haar bronzen plakquote:Op zondag 29 juli 2012 18:54 schreef Samson het volgende:
Waarom is er uberhaupt zilver en brons bij olympische spelen als degenen die dat uiteindelijk winnen er toch niet blij mee zijn? Je wordt olympisch kampioen of niet, dus dan hebben die andere medailles toch helemaal geen zin?
Omdat ik denk dat de meesten die meedoen aan de spelen gaan met het doel om olympisch kampioen te worden. Als je dan als 2e of 3e op het podium naast de plek van de echte winnaars staat lijkt me dat idd dus niet een overwinningsgevoel. Dit kun je niet echt vergelijken met een normale wedstrijd vind ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je mensen moet motiveren? Waarom zou je mee doen met een wedstrijd waarbij absoluut niets valt te winnen tenzij je eerste bent?
Ze wint niet een of andere kermiskoers.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Sommigen overdrijven wel. Mensen bij Radio1Sportzomer : ''Tranen in mijn ogen''.
Ik moest ook een traantje weg pinken...quote:Op zondag 29 juli 2012 19:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze wint niet een of andere kermiskoers.
Gaan mensen emotie bij een Olympische titel weer bagatelliseren, het is ook echt nooit goed zeg.
Mja, emotie bij de sporter zelf en diens entourage is normaal. Bij de "occasionele" kijker of commentator begrijp ik het minder. Niet dat ik het veroordeel of stom vind, ik kan er gewoon minder inkomen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze wint niet een of andere kermiskoers.
Gaan mensen emotie bij een Olympische titel weer bagatelliseren, het is ook echt nooit goed zeg.
Zo bekijk ik het ook eigenlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mja, emotie bij de sporter zelf en diens entourage is normaal. Bij de "occasionele" kijker of commentator begrijp ik het minder. Niet dat ik het veroordeel of stom vind, ik kan er gewoon minder inkomen.
Oververmoeid blijkbaarquote:Op zondag 29 juli 2012 19:41 schreef marcodej het volgende:
Evans trekt zich terug voor tijdrit van woensdag.
Opmerkelijk...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:27 schreef Marcoss het volgende:
Geen vervanger trouwens voor Evans, omdat de andere Australiërs geen tijdrijders zijn. Had Evans beter gisteren z'n plaats in de wegrit aan Porte kunnen geven.
Nou, ze heeft ook wel iets van Sablikova. Wel een knappe versie van Sablikova, maar goed, als je 'je bent net de knappe tweelingzus van Sablikova' als openingszin gebruikt dan denk ik dat je niet elke uitgaansavond succes zal boeken.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:44 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Vooral omdat het eigenlijk gewoon een heel typisch Hollands uiterlijk is.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:36 schreef marcodej het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)-twitter-bbc-cycling
Twitter was dus de schuldige voor het niet kunnen doorgeven van tijden.
kan je toch rogers sturen?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:27 schreef Marcoss het volgende:
Geen vervanger trouwens voor Evans, omdat de andere Australiërs geen tijdrijders zijn. Had Evans beter gisteren z'n plaats in de wegrit aan Porte kunnen geven.
Lijkt me oneerlijk, dan zou die twee keer mogen starten.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
kan je toch rogers sturen?
hij is daar nu toch
Dat die het 2 keer rijdt?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
kan je toch rogers sturen?
hij is daar nu toch
Ja dat is nieuw. Net zoals bij het schaatsen de 500 meter. Ze starten een keer in de binnen en de buitenbaan.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:27 schreef Deetch het volgende:
Zijn er ook ergens online beelden van de finish van marianne te vinden? Ik vind ze te mooi om maar een paar keer te zien, ik wil ze elke dag van de week kunnen zien.
http://nos.nl/os2012/vide(...)-goud-in-londen.htmlquote:Op maandag 30 juli 2012 13:27 schreef Deetch het volgende:
Zijn er ook ergens online beelden van de finish van marianne te vinden? Ik vind ze te mooi om maar een paar keer te zien, ik wil ze elke dag van de week kunnen zien.
quote:Daily Mail: Vos is een 'bitch'
Van onze Telesportredactie
LONDEN - Bij de Engelse tabloid Daily Mail zat het missen van het eerste Britse goud op de Olympisch Spelen hoog. Verslaggeefster Jan Moir noemt Marianne Vos, die het goud pakte voor de Britse Elizabeth Armitstead, een 'Bitch uit Holland'.
Marianne Vos wordt in de Daily Mail een 'bitch' genoemd.
"We hebben onze eerste medaille binnen met het zilver van Armitstead", schrijft Moir in haar commentaar in de Daily Mail. "Wat een heldin. Ze fietste dapper door de plensende regen, om tweede te worden achter een bitch uit Holland."
Vos is niet de enige die het moest ontgelden. Ook zwemster Sharron Davies wordt bekritiseerd door Moir. "Volgens mij zwemt ze tegenwoordig alleen nog in botox". En BBC-presentatrice Sue Barker zag er volgens Moir uit alsof ze zich had uitgeleefd in het thema 'Halloween'.
Echt zeg, wat een kinnesinnequote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef roos85 het volgende:
Wat zijn het toch sportieve verliezers:
[..]
De dailymail wordt toch op wc-papier gedrukt omdat gerecycled papier nog te goed is voor die "journalistieke" diarree?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
She is self one bitch, what think she well not?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
So is it but justquote:Op maandag 30 juli 2012 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
She is self one bitch, what think she well not?
Wat een figuren daar in Engeland zegquote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
"Jan Moir is just some bitch from the Daily Mail and I bet she couldn’t ride a bike. And if she tries, I hope she falls off and breaks her face..."quote:Op maandag 30 juli 2012 14:22 schreef Guard het volgende:
http://www.dailyshame.co.(...)-bitch-from-holland/
The Sun heeft in ieder geval nog schijtlolligheden en geestige koppen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:11 schreef Sautor het volgende:
Daily Mail is ook dezelfde krant die Vinokourov een nobody noemde. Wat een kwaliteitskrant zeg
Mooi, maar hij mag wel wat aan zijn Engels gaan doen:quote:
twitter:f_cancellara twitterde op zondag 29-07-2012 om 13:49:18The dutch supporters and en littel music orchestra are cherringfor #marianneVos...!!! http://t.co/I1SEnBKa reageer retweet
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooi, maar hij mag wel wat aan zijn Engels gaan doen:twitter:f_cancellara twitterde op zondag 29-07-2012 om 13:49:18The dutch supporters and en littel music orchestra are cherringfor #marianneVos...!!! http://t.co/I1SEnBKa reageer retweet
Ben vooral ook benieuwd naar Martin... Kan ie al goed aan zijn stuur rukken, itt die eerste CLM in de Tour?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:05 schreef komrad het volgende:
Ben benieuwd hoe fit Fabian is, moet ik voor de prono ook nog maar eens over nadenken
Ik ben ook benieuwd naar Phinney en LL.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:02 schreef Arcee het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Froome. Die zat niet heel ver achter Wiggins in de Tour op de tijdritten en ik denk dat Froome meer over heeft nog dan Wiggins.
Hij is bij de verkenning van de wegwedstrijd ook nog weer een keer gevallen met schaafwonden als gevolg, dus helemaal zeker zal hij niet op z'n fiets zitten morgen. Als hij zijn vorm van najaar 2011 terug kan vinden, is hij topfavoriet, maar dat lukt hem het hele jaar nog niet. Hij heeft 2 lange tijdritten gewonnen dit seizoen, maar dat was met Barredo en Grabsch als belangrijkste concurrenten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben vooral ook benieuwd naar Martin... Kan ie al goed aan zijn stuur rukken, itt die eerste CLM in de Tour?
Zonder pech wint ie waarschijnlijk ook de proloog in de Tour, overstekende hond kost hem tijdritwinst in de Algarve enja voor de rest was het allemaal iets minder dit jaar ja. Maar dus zeer veel pech gekend welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij is bij de verkenning van de wegwedstrijd ook nog weer een keer gevallen met schaafwonden als gevolg, dus helemaal zeker zal hij niet op z'n fiets zitten morgen. Als hij zijn vorm van najaar 2011 terug kan vinden, is hij topfavoriet, maar dat lukt hem het hele jaar nog niet. Hij heeft 2 lange tijdritten gewonnen dit seizoen, maar dat was met Barredo en Grabsch als belangrijkste concurrenten.
Ik verwacht eigenlijk dat Wiggo iedereen wegfietst en daarna een maand vakantie neemt..
Zo lang is dit parcours toch ook niet geloof ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:59 schreef Marcoss het volgende:
Geen idee, maar Vos pakt normaal geen medaille bij een langere tijdrit. Korte tijdritten kan ze wel perfect (die won ze nog in de Giro bijvoorbeeld), maar langere tijdritten niet. Van Dijk maakt meer kans, denk ik, hoewel die wel heel wisselvallig is.
29 km, is voor de vrouwen vrij lang. Die afstand rijden ze eigenlijk alleen bij nationale kampioenschappen en WK's.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo lang is dit parcours toch ook niet geloof ik
Vos is nationaal tijdrit kampioene 2010 en 2011.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
29 km, is voor de vrouwen vrij lang. Die afstand rijden ze eigenlijk alleen bij nationale kampioenschappen en WK's.
Concurrentie in Nederland is dan ook niet super op dat onderdeel, maar Vos kan het natuurlijk wel, ik denk alleen dat ze kansloos is voor een medaille morgen, ook in de vorm waarin ze nu steekt. Vorig jaar ook 10de op het WK met een behoorlijke achterstand op Arndt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Vos is nationaal tijdrit kampioene 2010 en 2011.
Martin was volgens OQPS ook met rasse schreden aan het terugkomen op Chavanel tot aan dat tussenpunt, Martin is geen proloogspecialist moet dus steeds een beetje onder stoom komen. Ik ben ervan overtuigd dat hij heeeel dicht zoniet beter was geweest. Maja als, als, als. Als mijn tante wieltjes had was het een karretje/Vanieuwkerkequote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:08 schreef Marcoss het volgende:
Proloog had hij niet gewonnen, denk ik, toen was Cancellara in deel 2 toch wel echt superieur. Maar dat zullen we nooit weten natuurlijk.
twitter:stevendalebout twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 19:42:28Starttijden olympische tijdrit: 12.51 Van Dijk, 13.01.30 Vos, 14.31.30 Boom, 14.51 Westra. #os2012 #r1sportzomer reageer retweet
+1 uur? Begint om 13:30 Nederlandse tijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:44 schreef borisz het volgende:
twitter:stevendalebout twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 19:42:28Starttijden olympische tijdrit: 12.51 Van Dijk, 13.01.30 Vos, 14.31.30 Boom, 14.51 Westra. #os2012 #r1sportzomer reageer retweet
Denk het dan wel jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:58 schreef Nober het volgende:
[..]
+1 uur? Begint om 13:30 Nederlandse tijd.
Op wat is die starttijd gebaseerd. Want alle favorieten aan het eindequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:01 schreef Marcoss het volgende:
Startlijst + starttijden
http://www.cyclingweekly.(...)en_tt_start_list.pdf
Favorieten starten altijd aan het eind in een tijdrit (bij grote rondes altijd de toppers in het klassement als laatste).quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:02 schreef sausagin het volgende:
[..]
Op wat is die starttijd gebaseerd. Want alle favorieten aan het einde
Zit er nu maar 1,5 minuut per start tussen? Er worden sowieso mensen ingehaald dan
Eerst de vrouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:01 schreef Marcoss het volgende:
Startlijst + starttijden
Maar wie bepaald wie de favorieten zijn. Is toch volledig subjectief?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Favorieten starten altijd aan het eind in een tijdrit (bij grote rondes altijd de toppers in het klassement als laatste).
1,5 minuut is inderdaad wel weinig, bij de Tour was het 3 minuten bij de toppers.
Startlijst + tijden bij de vrouwen (+1 uur voor Nederlandse tijd)
vrouwen zijn dan allang binnen hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Starten vrouwen en mannen door elkaar misschien, want die 2 overlappen elkaar??
Idioot idd...bij verschillende bookmakers staat ze als nummer 5 en schatten ze haar kansen op een medaille op circa 40%. Dat lijkt me een stuk realistischer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:41 schreef Steven184 het volgende:
Vos wordt door verschillende media alweer als topfavoriet afgeschilderd. Staat morgen zeker in de krant dat ze teleurstelde?
Pff.
Idd, in een tijdrit kan ze op het podium eindigen, maar ze kan ook zomaar 7e worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idioot idd...bij verschillende bookmakers staat ze als nummer 5 en schatten ze haar kansen op een medaille op circa 40%. Dat lijkt me een stuk realistischer.
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idioot idd...bij verschillende bookmakers staat ze als nummer 5 en schatten ze haar kansen op een medaille op circa 40%. Dat lijkt me een stuk realistischer.
Vos kan niet meer kapot, houd in haar eentje heel Nederland hoog.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:41 schreef Steven184 het volgende:
Vos wordt door verschillende media alweer als topfavoriet afgeschilderd. Staat morgen zeker in de krant dat ze teleurstelde?
Pff.
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet ik vos de vrouwelijke Merckx noemen? of niet?
Zo is dat. Ze heeft goud gehaald, dus ongenaakbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:00 schreef sorcees het volgende:
[..]
Vos kan niet meer kapot, houd in haar eentje heel Nederland hoog.
Zonder fratsen, een echte sportvrouw!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo is dat. Ze heeft goud gehaald, dus ongenaakbaar.
Houdt in haar eentje heel Nederland hoogquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:00 schreef sorcees het volgende:
[..]
Vos kan niet meer kapot, houd in haar eentje heel Nederland hoog.
Nee maar er wordt avond na avond oeverloos gepraat over de prestaties die "tegenvallen", misschien zijn de verwachtingen gewoon te hoog.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Houdt in haar eentje heel Nederland hoogDe Spelen zijn bij wijzen van spreken nog maar net begonnen. De helft van de Nederlandse selectie is nog niet eens in actie geweest en konden dat dus nog nooit doen.
Nou nee, want er zijn nog amper echt prestaties geweest die tegenvielen. De prestaties die dan tegenvielen, worden dan ook nog eens gigantisch uitvergroot. Willeboordse was een tegenvallertje, maar het was zeker niet alsof ze bij voorbaat bijna 100% zeker was van een medaille, helemaal niet zelfs. Dex Elmont was zeker op een medaille gerekend, maar daar was hij ook verdomd dichtbij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:18 schreef sorcees het volgende:
[..]
Nee maar er wordt avond na avond oeverloos gepraat over de prestaties die "tegenvallen", misschien zijn de verwachtingen gewoon te hoog.
Maar Marianne heeft gedaan wat ze wilde (moest) doen, niet meer, niet minder, maar wel met overtuiging, geheel op eigen kracht en zonder fratsen, RESPECT !!!
Mijn reaktie was licht cynisch bedoeld, vandaar ook de "" tekens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nee, want er zijn nog amper echt prestaties geweest die tegenvielen. De prestaties die dan tegenvielen, worden dan ook nog eens gigantisch uitvergroot. Willeboordse was een tegenvallertje, maar het was zeker niet alsof ze bij voorbaat bijna 100% zeker was van een medaille, helemaal niet zelfs. Dex Elmont was zeker op een medaille gerekend, maar daar was hij ook verdomd dichtbij.
De verwachtingen zijn niet te hoog. Het probleem is dat iedereen die geen medaille haalt waarbij dat wel tot de mogelijkheden behoorde (en dat zijn er in de Nederlandse equipe vreselijk veel, die potentieel medaillekandidaat zijn), die worden vreselijk uitvergroot. Maar je kan als land nooit zonder tegenvallers door de Spelen gaan, want anders zouden we zo 30 tot 35 medailles pakken. Lichte tegenvallers krijgt elk land te verwerken.
Komt ook omdat degene die ernaast vielen tot nu toe absoluut niet de zogeheten 'zekerheidjes' waren. Pak je een medaille met een zekerheidje dan wordt er totaal anders gepraat. En wij hebben als Nederland gewoon altijd wat mazzeltjes nodig, gezien ons potentieel aan medaillekandidaten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nee, want er zijn nog amper echt prestaties geweest die tegenvielen. De prestaties die dan tegenvielen, worden dan ook nog eens gigantisch uitvergroot. Willeboordse was een tegenvallertje, maar het was zeker niet alsof ze bij voorbaat bijna 100% zeker was van een medaille, helemaal niet zelfs. Dex Elmont was zeker op een medaille gerekend, maar daar was hij ook verdomd dichtbij.
De verwachtingen zijn niet te hoog. Het probleem is dat iedereen die geen medaille haalt waarbij dat wel tot de mogelijkheden behoorde (en dat zijn er in de Nederlandse equipe vreselijk veel, die potentieel medaillekandidaat zijn), die worden vreselijk uitvergroot. Maar je kan als land nooit zonder tegenvallers door de Spelen gaan, want anders zouden we zo 30 tot 35 medailles pakken. Lichte tegenvallers krijgt elk land te verwerken.
Dat mag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet ik vos de vrouwelijke Merckx noemen? of niet?
Wie weet zorgt ze voor een verrassing, zou ook wel leuk zijn jegens die journaliste die haar bitch noemde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:06 schreef Leatherface het volgende:
Vos heeft wel de vorm en het moreel, maar ik zie haar niet als topfavoriete. Judith Arndt, Emma Pooley (hoewel zij misschien meer baat heeft bij een heuvelachtige tijdrit), Linda Villumsen, Tara Whitten. Dat zullen wel belangrijke kandidaten zijn.
Medaille is zeker niet uitgesloten. Het is een beetje zoals TheArt zegt, het kan vriezen en dooien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie weet zorgt ze voor een verrassing, zou ook wel leuk zijn jegens die journaliste die haar bitch noemde.
Moeilijk te zeggen. Vergeet ook Tony Martin, Chris Froome, Taylor Phinney, LL Sanchez en nog wat anderen (Larsson, Grabsch, Rogers) niet te noemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:43 schreef Godshand het volgende:
Wie gaat de tijdrit winnen bij de mannen? Cancellara of Wiggins?
Doet toch mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:46 schreef Goverman het volgende:
Cancellara deed toch niet meer mee na zijn val zondag?
Ook twee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:51 schreef Godshand het volgende:
Maar 2 NL mannen in de tijdrit ,hoeveel NL vrouwen?
Dat is goed voor Vos, want door haar veldrijachtergrond kan ze goed sturen en dus goed door de bochten!quote:
Hoe lang loopt zijn contract nog door?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef marcodej het volgende:
Onze bondscoach is alvast scherp.
[ afbeelding ]
Morgen om kwart voor driequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja ok, hoe laat? Daar gaat het om.
Ik denk 't nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:46 schreef flyguy het volgende:
Wordt de tijdrit ook nog ergens op tv uitgezonden (heren/dames)?
Tussen nu en vier ofzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja ok, hoe laat? Daar gaat het om.
Wel een NOS streampjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:46 schreef flyguy het volgende:
Wordt de tijdrit ook nog ergens op tv uitgezonden (heren/dames)?
Ik zit hier gewoon zelf commentaar te geven op NOS-stream, kijken of ik het beter doen dan Martquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook gewoon op BBC3 zoals ik net ook al postte.
Speciaal ontwikkeld in samenspraak met Larson, na zijn zilveren medaille in Pekingquote:
Enige kans op een medaille, maar niet superwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef Cara het volgende:
zal vast eens gevraagd zijn maar als vrouwen wielrennen leek, heeft Vos nog enige kans in de tijdrit?
Outsider, niet meer dan dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef Cara het volgende:
zal vast eens gevraagd zijn maar als vrouwen wielrennen leek, heeft Vos nog enige kans in de tijdrit?
Hij werkt waarschijnlijk ook wel, maar dat ding ziet er niet uitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Speciaal ontwikkeld in samenspraak met Larson, na zijn zilveren medaille in Peking
Kan vast wel ergensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:56 schreef sausagin het volgende:
Vos pakt goud , durf ik geld op inzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |