quote:Op zondag 29 juli 2012 17:17 schreef 8Mile het volgende:
Verdomme zeg van een gouden plak naar restaurant de boswachter
Elegante foto.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:19 schreef kilon het volgende:
[..]
1 augustus. Eerst de vrouwen en later op de middag de mannen.
Mooi, dan hoef ik pas om 18:00 te werkenquote:
quote:
quote:
ik zou haar doenquote:
Daarom, SBS6quote:Op zondag 29 juli 2012 17:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij RTL krijg je het buurtcafé tijdens de huldiging.
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
rustig hier, ik denk dat driekwart net zelfmoord heeft gepleegd omdat het interviewtje vastliep
quote:
jij valt op zwarte mannenquote:
Die voelt nu de koude klik van een AIVD MP5 in z'n nek.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Die journalist tutoyeert onze prinsesjes
quote:
wat een onzinquote:Op zondag 29 juli 2012 17:25 schreef tralalala het volgende:
Sporza is 100 meter voor de finish overgeschakeld naar judo.
Jaloers
Oh dat zou kunnen, die wonen toch ook in Londen. Ik heb niet zo intensief gekeken...quote:Op zondag 29 juli 2012 17:28 schreef Caland het volgende:
Maar dat vierde kind is dus echt het dochtertje van Friso?
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:27 schreef marcodej het volgende:
Nu zijn die kutkinderen stil. Dat hadden ze tijdens het hockey moeten doen.
Oh dat wist ik niet, op Belgische fora was iedereen boos omdat er opeens overgeschakeld werd.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
wat een onzinNatuurlijk gaan ze naar de medaille kansen. Wij gaan toch ook niet naar zeilen kijken als we een medaille kunnen pakken bij Judo.
Door hun aanmoedigingen hebben we wel gewonnenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:28 schreef IbeBen het volgende:
[..]zo idd, wat een gegil steeds tijdens het hockey!
ik denk dat W-A hem niet meer te woord gaat staan deze spelen...quote:Op zondag 29 juli 2012 17:30 schreef marcodej het volgende:
Han Cock krijgt straks een standje van de RVD en de Troonrede is vanaf volgend jaar bij RTL te zien.
Users die denken dat dit buiten de afspraak wasquote:Op zondag 29 juli 2012 17:30 schreef marcodej het volgende:
Han Cock krijgt straks een standje van de RVD en de Troonrede is vanaf volgend jaar bij RTL te zien.
Ze zeuren om alles.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:33 schreef Paxcon het volgende:
Wat zeuren jullie over dat interview? Niks mis mee toch?
WA vond het duidelijk ongemakkelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Users die denken dat dit buiten de afspraak was
Zo zag het er wel uitquote:Op zondag 29 juli 2012 17:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Users die denken dat dit buiten de afspraak was
zo is hetquote:Op zondag 29 juli 2012 17:33 schreef Paxcon het volgende:
Wat zeuren jullie over dat interview? Niks mis mee toch?
Ze is ook een veldrijdster hé.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
Ik denk trouwens wel dat het voor Marianne Vos fijn was dat het regende. Dat Nederlandse weer is toch in haar voordeel.
Dat zag je terug in de bochten.quote:
Hadden ze wel gelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze vallen wel onder de ministeriële verantwoordelijkheid. Als de prinsesjes hadden geroepen dat we Griekenland uit de EU moet flikkeren, dan hadden WA en Rutte een probleem gehad.
foto van je vriendinquote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat is die Vos lelijk hè? Ik zou liever 4 lekkere wijven afvaardigen die niet kunnen winnen dan op deze manier goud pakken.
Wat dat betreft vind ik dat onze beachvolleybalsters het beter doen.
Daar zijn ze nog een beetje jong voor. Aan de andere kant Wilders zou meteen van republikein in Monarchist veranderen waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze vallen wel onder de ministeriële verantwoordelijkheid. Als de prinsesjes hadden geroepen dat we Griekenland uit de EU moet flikkeren, dan hadden WA en Rutte een probleem gehad.
Ik zie liever een sympathieke lillekerd winnen dan een arrogante lekkere.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat is die Vos lelijk hè? Ik zou liever 4 lekkere wijven afvaardigen die niet kunnen winnen dan op deze manier goud pakken.
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |