Een halve intellectueel en een Penisbaard-vriendje als mod, mi gadoquote:Op zondag 29 juli 2012 14:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Uit 24 sollicitaties hebben we de twee nieuwe KLB mods gekozen!
Welkom in blauw, Frank_Drebin en HSG-BOMBER
Veel plezier en succes op KLB.
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ja ik wilde deze net openen man.
EIJKING EIJKING EIJKING.
Dat zou wel raar zijn jaquote:Op zondag 29 juli 2012 14:48 schreef Chai het volgende:
Ik zag jou als TS en was even bang dat jij er een van zou zijn.
Notes worden niet zo makkelijk gegeven hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Mother.. waarom Frank?![]()
Nu kan ik nooit meer ongestoord een dik-dun discussie met hem houden want geeft ie gewoon een note
Nee hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Mother.. waarom Frank?![]()
Nu kan ik nooit meer ongestoord een dik-dun discussie met hem houden want geeft ie gewoon een note
Wel als ik het ben.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Notes worden niet zo makkelijk gegeven hoor.
Dit is redelijk serieus, ja.quote:
Ik zal jouw noten eens.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik nog mod was zou ik je voor alles noten.
Jij zou jezelf notes gaan geven.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik nog mod was zou ik je voor alles noten.
Wat is uw kijk op de groeiende aantal trolls op KLB, dhr. Drebin?quote:
KLB heeft een luchtig element en sommige grapjes worden als troll gezien. Het hoeft niet altijd serieus maar er mag wel wat serieuze discussie plaats vinden.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat is uw kijk op de groeiende aantal trolls op KLB, dhr. Drebin?
Ik kreeg anders wel makkelijk een note voor iets onzinnigs.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Notes worden niet zo makkelijk gegeven hoor.
Jank niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kreeg anders wel makkelijk een note voor iets onzinnigs.
Succes kerel, jij lijkt mij een goeie.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
KLB heeft een luchtig element en sommige grapjes worden als troll gezien. Het hoeft niet altijd serieus maar er mag wel wat serieuze discussie plaats vinden.
Mensen die janken om notesquote:Op zondag 29 juli 2012 14:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kreeg anders wel makkelijk een note voor iets onzinnigs.
Die heb ik allang niet meer.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:03 schreef Dimens het volgende:
HSG waar is je ondertitel? Onaardig doch rechtvaardig?
Waarom zo onaardig.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoop dat je toetsenbord stuk gaat door al jouw tranen.
Verbazingwekkend inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:05 schreef HSG het volgende:
[..]
En nog steeds zijn er mensen die zich vergissen in ons.
En hoeveel notes heb jij?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
KLB heeft een luchtig element en sommige grapjes worden als troll gezien. Het hoeft niet altijd serieus maar er mag wel wat serieuze discussie plaats vinden.
Notities. Cursus Engels wellicht een idee?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:10 schreef Piethur het volgende:
[..]
Heel achterlijk misschien maar wat zijn notes?
Alles beter dan swarma en bowa.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Ach ja, in het land der blinden is eenoog koning he. Dat ze dan deze 2 als eenogigen aanduiden is welwat de neuk heeft er nog meer gesolliciteerd, nog grotere bagger blijkbaar.
Hoezo denk je dat?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:12 schreef rosepetals het volgende:
Frank![]()
HSG![]()
![]()
Frank & Id do her was een betere keuze geweest.
Ik vind jou een opvallend onaardige user.quote:
Hij post vaak gewoon de harde waarheid.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind jou een opvallend onaardige user.
Er zijn maar zoveel blauwe condooms, we moeten ze soms afstaan zodat anderen ze kunnen dragen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hebben ze jouw mod-status afgepakt?Jammer hè, tijdelijke subfora.
Wat gek joh, ik ben juist helemaal niet onaardig.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind jou een opvallend onaardige user.
Dank jequote:Op zondag 29 juli 2012 15:18 schreef rosepetals het volgende:
Maar blauw staat jou wel verdomd goed Frank
Sowieso is hij te makkelijk beïnvloedbaar door vrouwen, gewoon je tieten dmen en je mag alles.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:18 schreef Piethur het volgende:
[..]
Id_do_her zou denk ik alle foto"s van vrouwen met grote borsten door de vingers zien
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso is hij te makkelijk beïnvloedbaar door vrouwen, gewoon je tieten dmen en je mag alles.
Ik kan ook wel uitzonderingen maken hoor. Mits goede tieten.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso is hij te makkelijk beïnvloedbaar door vrouwen, gewoon je tieten dmen en je mag alles.
Geen machtspositie. Ik probeer gewoon wat aan KLB bij te dragen. Macht allerminst.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:20 schreef Loppe het volgende:
Ik begrijp je niet goed Frank. Waarom heb je een machtspositie nodig?
In feite moet ik niet aan jou twijfelen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen machtspositie. Ik probeer gewoon wat aan KLB bij te dragen. Macht allerminst.
Niet zo zeuren, prima user verder.quote:
Live is toch altijd het mooist natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 15:24 schreef rosepetals het volgende:
OMG ik zag Frank net live een topic sluiten.
HSG is niks geen goeie user, is net als mij, baggert als de tering, en heeft overal commentaar op alles en iedereenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, prima user verder.
[..]
Maar ik ben wel een goede moderator.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:26 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
HSG is niks geen goeie user, is net als mij, baggert als de tering, en heeft overal commentaar op alles en iedereen
ik wordt niet goed...quote:Op zondag 29 juli 2012 15:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een goede moderator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede vergelijking wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:26 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
HSG is niks geen goeie user, is net als mij, baggert als de tering, en heeft overal commentaar op alles en iedereen
dat ben je niet HSG, teminnste dat vind ik, je bent een ongelovelijke kut baggeraar net als ik, maar een goeie moderator , nee niet voor mij, maar ja, yvonne en opa zullen wel hun andere gedachten hebben, dus ik heb er helaas maar mee te levenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een goede moderator.
Je kunt beter gewoon in ONZ blijven.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:28 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
dat ben je niet HSG, teminnste dat vind ik, je bent een ongelovelijke kut baggeraar net als ik, maar een goeie moderator , nee niet voor mij, maar ja, yvonne en opa zullen wel hun andere gedachten hebben, dus ik heb er helaas maar mee te leven
Gewoon een verse tietenpic sturen dus en HSG is zo mak als een lammetje.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef rosepetals het volgende:
Maar wat nou als ik weer een keer word lastig gevallen door iemand en ik heb hulp nodig van een mod, en alleen HSG is aanwezig, dan moet ik hem om hulp vragen en dat wil ik echt niet
ik ga en sta waar ik wilquote:Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon in ONZ blijven.
Wie ben jij?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:26 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Hmpff.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gewoon een verse tietenpic sturen dus en HSG is zo mak als een lammetje.
maakt het uit?quote:
Ja ben jij nieuw?quote:
nehquote:
Het zit nog diep, he.quote:
Ja, we hebben z'n account aan een toffe user gegeven.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
HSG-BOMBER? Die had vorig jaar toch een permban gekregen?
Wie had jij graag als mod gezien dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef Saisai het volgende:
waarom mogen wij nooit stemmen voor leuke mods?
Omdat ik dan geen mod had geworden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef Saisai het volgende:
Moet kunnenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Van democratie komt alleen maar ellende.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef Saisai het volgende:
Ik vind Marie (met die barbie als UI) leuk, of Dimens.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wie had jij graag als mod gezien dan?
Dat hebben we ooit eens gedaan. KLODOLS.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef Saisai het volgende:
Op FOK! zijn geen permabans.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja, Marie.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind Marie (met die barbie als UI) leuk, of Dimens.
BoWa.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat hebben we ooit eens gedaan. KLODOLS.
Aah Marie is leuk jaquote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dimens.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben het niet geworden. Maar misschien maak ik het ooit nog tot DIG mod.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat de hoop nooit verloren is.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mwah. De ene ban is wel wat permanenter dan de andere permban.
Je liegt maar dat geeft niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:35 schreef Drinky het volgende:
Ik had mij ook ingeschreven maar mijn solicitatie was onleesbaar ofzo
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij heel erg met 2 maten meten.
Ik sta toch nog wel altijd een treetje hoger hè?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:35 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Twee moderators, naast LudoSanders, die ik tof vind? KLB gaat weer leuk worden.
Hallo,quote:
Je bent langer als mod aangesteld, dus eh.. oke dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik sta toch nog wel altijd een treetje hoger hè?
boehoequote:Op zondag 29 juli 2012 15:36 schreef LangeJan het volgende:
Ik wil graag een lijst ontvangen met namen van user die close zijn met deze 2 nieuwe moderators. Dit om te kunnen bepalen wie ik wel en niet kan uitschelden of uitdagen en uit kan lullen/in een hoek kan zetten.
Niet om het kliekje te doorbreken natuurlijk, maar om mijn weg eromheen te vinden. Dus ik laat jullie onderling lekker met rust, maar deze rust verwacht ik ook terug en daa heb ik die lijst voor nodig.
Post je sollicitatiebrief eens.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Omdat ik dan geen mod had geworden.
Wou hij mod worden?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef DeDooieVent het volgende:
Trouwens... hoe moet dat nou met Haan33
Ander forum opzoeken lijkt me een raadzaam plan voor hem.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef DeDooieVent het volgende:
Nee, maar ik vrees dat elk topic van zijn hand nu een slotje krijgtquote:
quote:
Als er ooit een Kanon subforum komt is hij de eerste in de rij.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef DeDooieVent het volgende:
Is een redelijke eis, als je lang genoeg meedraait op Fok! leer je dat de hierarchie net zo bepaald wordt als in bijv. het bedrijfsleven. Ergo, mensen die te veel tijd spenderen op de werkvloer en lekker tot hun ellebogen in verscheidene aarsen verdwijnen, krijgen de touwtjes in handen.quote:
Ik voorspel een heel goed KLB.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wil nu even een tijd geen onzinnige "mooiboy-topics" meer zien.
ik wil wel close met je zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef DeDooieVent het volgende:
Ik ben overigens met niemand close... zelfs mijn moeder ontloopt me...
Moet je ook gewoon netjes haar computer maken als ze dat vraagt.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef DeDooieVent het volgende:
Het is nooit te laat om te veranderen. God houdt ook van jou en zal er altijd voor je zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef DeDooieVent het volgende:
Understatement much?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:41 schreef Saisai het volgende:
Frank vind ik overigens nog best te pruimen.
Dudequote:Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Is een redelijke eis, als je lang genoeg meedraait op Fok! leer je dat de hierarchie net zo bepaald wordt als in bijv. het bedrijfsleven. Ergo, mensen die te veel tijd spenderen op de werkvloer en lekker tot hun ellebogen in verscheidene aarsen verdwijnen, krijgen de touwtjes in handen.
Dit is een terugkerend fenomeen en omdat je daar niet van kan winnen, wil ik dit geneuzel ontwijken, vandaar mijn vraag.
Kijk, hier gaat het al fout.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wil.. ik wil...quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als je me zou zien zou je weten dat zelfs God een grap heeft gemaakt met mijquote:Op zondag 29 juli 2012 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te veranderen. God houdt ook van jou en zal er altijd voor je zijn.
Hij bepaalt tenminste niet wat wij willen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:42 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Kijk, hier gaat het al fout.
[..]
Ik wil.. ik wil...
Het modereren en het vertegenwoordigen van een groep users op Fok! houdt niet in dat je er een "ik wil" mentaliteit op na kan houden.
Ga jij lekker genuanceerd zitten zijn op KLBquote:Op zondag 29 juli 2012 15:42 schreef padlarf het volgende:
Frank is sowieso een goede toevoeging aan KLB. Van HSG weet ik dat zo zeker niet, maar goed, op voorhand al veroordelen is niet eerlijk, dus ik schort mijn mening op. Beide heren veel succes toegewenst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is deze nieuwe ui nou?quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:43 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Ga jij lekker genuanceerd zitten zijn op KLBLeek me wel eens leuk voor de veranderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok stelletje hokboeren
Ik begrijp best dat het moeilijk om te breken met de peer pressure die je ervaart hoor. Je hoeft niet mee te doen en aardig te zijn tegen degene met de macht. Je zou je juist moeten mengen met de machtelozen en niet zo vriendelijke users om als het nodig is de top met hun machtsmisbruik te bestrijden.quote:
Ja ik ben er nog steeds niet uit welke ik nu ga doenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat is deze nieuwe ui nou?helemaal wennen enzo.
Gewoon die oude man, verandering is vreselijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog steeds niet uit welke ik nu ga doen
Wie zijn "wij"quote:Op zondag 29 juli 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij bepaalt tenminste niet wat wij willen.
Zo'n hekel aan users die ineens undercover gaanquote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
ok man, echt heel erg bedankt voor deze wijze les.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat het moeilijk om te breken met de peer pressure die je ervaart hoor. Je hoeft niet mee te doen en aardig te zijn tegen degene met de macht. Je zou je juist moeten mengen met de machtelozen en niet zo vriendelijke users om als het nodig is de top met hun machtsmisbruik te bestrijden.
Okequote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is goed please geen notequote:Op zondag 29 juli 2012 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon die oude man, verandering is vreselijk.
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef Expression het volgende:
Frank kon ook niet uitblijven, goede user met waardevolle posts.
Moderators zien als mensen met macht, daar gaat het al verkeerd. Het betekent vrij vertaald gespreksleider, niet meer en niet minder.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat het moeilijk om te breken met de peer pressure die je ervaart hoor. Je hoeft niet mee te doen en aardig te zijn tegen degene met de macht. Je zou je juist moeten mengen met de machtelozen en niet zo vriendelijke users om als het nodig is de top met hun machtsmisbruik te bestrijden.
Ja maar users bashen heeft toch andere consequenties dan mods bashenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moderators zien als mensen met macht, daar gaat het al verkeerd. Het betekent vrij vertaald gespreksleider, niet meer en niet minder.
Ik hoor niet bij wij, net als zij zonder wij,quote:
Valt wel mee. Gewoon geen van beide doen en er is niets aan de hand.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:49 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Ja maar users bashen heeft toch andere consequenties dan mods bashen
Je mag best kritiek uiten op zowel users als moderators. Maar bashen in de zin van een onbeschaafde scheldkannonade wordt niet geaccepteerd, of het nu tegen een mod is of een user. Dus dat valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:49 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Ja maar users bashen heeft toch andere consequenties dan mods bashen
Oh, dan had het veel erger gekund.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:09 schreef Piethur het volgende:
Het schijnt dat Haan33 ook gesolliciteerd had!
Onbeschaafde scheldkannodes doe ik nimmer, dat weet je. Maar kritisch zijn tot het bloedt en dan nog iets verderquote:Op zondag 29 juli 2012 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je mag best kritiek uiten op zowel users als moderators. Maar bashen in de zin van een onbeschaafde scheldkannonade wordt niet geaccepteerd, of het nu tegen een mod is of een user. Dus dat valt allemaal wel mee.
Je hebt macht, ongetwijfeld. Je kan het gebruiken als gespreksleider, maar je kan het ook misbruiken door meningen van anderen in de kiem te doen smoren en die van jezelf op te dringen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moderators zien als mensen met macht, daar gaat het al verkeerd. Het betekent vrij vertaald gespreksleider, niet meer en niet minder.
HSG heeft mij een paar dagen geleden nog uitgescholden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je mag best kritiek uiten op zowel users als moderators. Maar bashen in de zin van een onbeschaafde scheldkannonade wordt niet geaccepteerd, of het nu tegen een mod is of een user. Dus dat valt allemaal wel mee.
Oerbeer is ook in korte tijd mod geworden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:51 schreef Twiitch het volgende:
Drebin, ok, redelijk kort hier maar heeft toch wel een indruk gemaakt
Bomber,
Waarvoor dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
HSG heeft mij een paar dagen geleden nog uitgescholden.![]()
Geef je hem daar een note voor?
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gefeliciteerd bomber en Frank, Sinepedraap als mod zou ook wel wat zijn geworden
WTF?!quote:
Ja dat zei mijn moeder ook al.quote:
maak je eigen forum op het internet en gaaf haar mod status.quote:
Ik zei er nog wat van maar hij deed ook bot tegen mij.quote:
Wie?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Grootste dieptepunt was toch wel een pure baggeraar FA werd.
ja dat is wel gaaf.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maak je eigen forum op het internet en gaaf haar mod status.
Hij noemde jou hoerenloper?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik zei er nog wat van maar hij deed ook bot tegen mij.
Hij moet eigenlijk even zijn excuses aanbieden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik zei er nog wat van maar hij deed ook bot tegen mij.
We nemen het viva-forum wel over.quote:
Zo'n mooi slotje was dat. Het ontroerde me bijna.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:56 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee dat verbaast me niet echt eigenlijk
Die laatste zin had je weg kunnen laten, dit ontkracht de woorden er boven nogal. Ik vond je post zeer waar namelijk. Het algehele niveau daalt, zodra het aantal leden binnen een moderatorkliekje stijgt.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef CantFazeMe het volgende:
FOK! gaat steeds naar beneden zeg zeg. Wat een niveau van moderators. Grootste dieptepunt was toch wel een pure baggeraar FA werd. Net van een gemene hond naar een lam katje. Beetje jammer.
In mijn optiek zijn veel moderators hun titel niet eens waardig.
Niettemin veel succes gewenst.
Je moet er maar tijd voor hebben ook natuurlijk...quote:Op zondag 29 juli 2012 15:56 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee dat verbaast me niet echt eigenlijk
Ik ben niet weg te krijgen.quote:
ja, want dat is de reden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:57 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Je moet er maar tijd voor hebben ook natuurlijk...
Dat zeg ik niet meteen, maar stel dat yvonne persoonlijk bij me langs was gekomen om me te smeken mod te wordenquote:
Zijn ook wel mods die niet de ganze dag achter de pc zitten.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:58 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet meteen, maar stel dat yvonne persoonlijk bij me langs was gekomen om me te smeken mod te wordendan had ik het niet gedaan vanwege die reden...
Goed idee eigenlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef o.us het volgende:
Wil iemand die sjipsjap een ban aansmeren plz
Ik volgdequote:
Niet echt.quote:
Nee, zo ver van te voren raak ik die toch enkel kwijt.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
erg vroeg voor de kerstman, mag ik mijn lijstje dm'en?
Mooi zo, die was toch niets.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef Marie30 het volgende:
Zwaai GGMM uit: Groot Geschapen Mannelijke Man (Vaarwel GGMM)
Tja. Ik zeg gewoon mijn mening. Ik wens ze alsnog succes. Het algehele niveau is gewoon triest te noemen en veel mods zijn gewoon niet in staat om te modden. Op uitgezonderd een smal selectief groep na die het jaren prima doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:57 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Die laatste zin had je weg kunnen laten, dit ontkracht de woorden er boven nogal. Ik vond je post zeer waar namelijk. Het algehele niveau daalt, zodra het aantal leden binnen een moderatorkliekje stijgt.
Dan gaat de "wie zit het diepst in mijn aars" formule het overnemen van de "wie heeft de beste kwaliteiten voor de job" formule.
Net als in het bedrijfsleven dus.
Waarom vind je dat? Ik heb het altijd een goede en rechtvaardige mod gevonden.quote:
Jij denkt ook maar aan 1 dingquote:Op zondag 29 juli 2012 16:05 schreef rosepetals het volgende:
GGMM heeft niet echt een persoonlijkheid, tenminste, hij laat zo weinig van zichzelf zien.
Ik kan me een discussie met hem herinneren waarin ik hem incapabel vond overkomen.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Ik heb het altijd een goede en rechtvaardige mod gevonden.
PIEMELS EN SEKS HAHAHAHquote:
een goede mod dusquote:Op zondag 29 juli 2012 16:05 schreef rosepetals het volgende:
GGMM heeft niet echt een persoonlijkheid, tenminste, hij laat zo weinig van zichzelf zien.
Ok zo typisch en weer een reactie die mijn theorie extra ondersteund.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:05 schreef rosepetals het volgende:
Oh ja, het was ook geen kritiek ofzo.quote:
Ik heb hem anders wel een keer mysterieus genoemd hoor. En het was geen kritiek. Je hoeft niet direct je harnas en zwaard te trekken hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:10 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ok zo typisch en weer een reactie die mijn theorie extra ondersteund.
Nu GGMM geen mod meer is in KLB, kan je dit soort dingen in een keer wel uitbraken.
Op de momenten waarop hij dit wel was, heb je dit voor je gehouden.![]()
En hier de verwoede poging woorden ongedaan te maken. Nee mevrouw, je hebt je ware aard reeds laten zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh ja, het was ook geen kritiek ofzo.
Likken?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:11 schreef LangeJan het volgende:
[..]
En hier de verwoede poging woorden ongedaan te maken. Nee mevrouw, je hebt je ware aard reeds laten zien.
In het begin lekker meegrijnzen en likken, zodra het tij gekeerd is lekker de vuile was buiten hangen.
BAH!
Jawel, dit is een serieuze zaak.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb hem anders wel een keer mysterieus genoemd hoor. En het was geen kritiek. Je hoeft niet direct je harnas en zwaard te trekken hoor.
Ja!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, dit is een serieuze zaak.!!
Ja, onbewust likken. Je kritiek voor je houden ten tijde van zijn moderatorschap staat gelijk aan likken ja!quote:
Is geen kritiek, heb ik niet voor me gehouden. God wat ben jij irritant zeg.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:14 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, onbewust likken. Je kritiek voor je houden ten tijde van zijn moderatorschap staat gelijk aan likken ja!
valt wel meequote:Op zondag 29 juli 2012 16:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Is geen kritiek, heb ik niet voor me gehouden. God wat ben jij irritant zeg.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:15 schreef chroestjov het volgende:
Goed nieuws, eindelijk zullen de kut gebruikers met hun nutteloze bijdrages hard worden aangepakt.
De waarheid is wel vaker irritant.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Is geen kritiek, heb ik niet voor me gehouden. God wat ben jij irritant zeg.
Kusjekroel?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:18 schreef rosepetals het volgende:
Oke ik ga wel weg ik vind het helemaal niet leuk meer in dit topic
Nee, geef je niet over, blijf doorvechten.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:18 schreef rosepetals het volgende:
Oke ik ga wel weg ik vind het helemaal niet leuk meer in dit topic
24. Staat ook bij het topic in MED.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:26 schreef sinepedraap het volgende:
Hoeveel sollicitaties zouden er geweest zijn?
24 volgens MEDquote:Op zondag 29 juli 2012 16:26 schreef sinepedraap het volgende:
Lees de OP.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:26 schreef sinepedraap het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
24. Staat ook bij het topic in MED.
quote:
Wat een servicequote:
Ja ik was ze even aan het testenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:28 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Het voordeel van meer blauw op KLB
Mod ben je 24 uur per dag zeggen ze.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:28 schreef FixYou het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor soort mensen daar tijd voor hebben. Ik neem aan dat je er toch tenminste 4 uur per dag bezig mee moet zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |