Goed idee eigenlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef o.us het volgende:
Wil iemand die sjipsjap een ban aansmeren plz
Ik volgdequote:
Niet echt.quote:
Nee, zo ver van te voren raak ik die toch enkel kwijt.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
erg vroeg voor de kerstman, mag ik mijn lijstje dm'en?
Mooi zo, die was toch niets.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef Marie30 het volgende:
Zwaai GGMM uit: Groot Geschapen Mannelijke Man (Vaarwel GGMM)
Tja. Ik zeg gewoon mijn mening. Ik wens ze alsnog succes. Het algehele niveau is gewoon triest te noemen en veel mods zijn gewoon niet in staat om te modden. Op uitgezonderd een smal selectief groep na die het jaren prima doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:57 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Die laatste zin had je weg kunnen laten, dit ontkracht de woorden er boven nogal. Ik vond je post zeer waar namelijk. Het algehele niveau daalt, zodra het aantal leden binnen een moderatorkliekje stijgt.
Dan gaat de "wie zit het diepst in mijn aars" formule het overnemen van de "wie heeft de beste kwaliteiten voor de job" formule.
Net als in het bedrijfsleven dus.
Waarom vind je dat? Ik heb het altijd een goede en rechtvaardige mod gevonden.quote:
Jij denkt ook maar aan 1 dingquote:Op zondag 29 juli 2012 16:05 schreef rosepetals het volgende:
GGMM heeft niet echt een persoonlijkheid, tenminste, hij laat zo weinig van zichzelf zien.
Ik kan me een discussie met hem herinneren waarin ik hem incapabel vond overkomen.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Ik heb het altijd een goede en rechtvaardige mod gevonden.
PIEMELS EN SEKS HAHAHAHquote:
een goede mod dusquote:Op zondag 29 juli 2012 16:05 schreef rosepetals het volgende:
GGMM heeft niet echt een persoonlijkheid, tenminste, hij laat zo weinig van zichzelf zien.
Ok zo typisch en weer een reactie die mijn theorie extra ondersteund.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:05 schreef rosepetals het volgende:
Oh ja, het was ook geen kritiek ofzo.quote:
Ik heb hem anders wel een keer mysterieus genoemd hoor. En het was geen kritiek. Je hoeft niet direct je harnas en zwaard te trekken hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:10 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ok zo typisch en weer een reactie die mijn theorie extra ondersteund.
Nu GGMM geen mod meer is in KLB, kan je dit soort dingen in een keer wel uitbraken.
Op de momenten waarop hij dit wel was, heb je dit voor je gehouden.![]()
En hier de verwoede poging woorden ongedaan te maken. Nee mevrouw, je hebt je ware aard reeds laten zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh ja, het was ook geen kritiek ofzo.
Likken?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:11 schreef LangeJan het volgende:
[..]
En hier de verwoede poging woorden ongedaan te maken. Nee mevrouw, je hebt je ware aard reeds laten zien.
In het begin lekker meegrijnzen en likken, zodra het tij gekeerd is lekker de vuile was buiten hangen.
BAH!
Jawel, dit is een serieuze zaak.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb hem anders wel een keer mysterieus genoemd hoor. En het was geen kritiek. Je hoeft niet direct je harnas en zwaard te trekken hoor.
Ja!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, dit is een serieuze zaak.!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |