Oh, dan had het veel erger gekund.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:09 schreef Piethur het volgende:
Het schijnt dat Haan33 ook gesolliciteerd had!
Onbeschaafde scheldkannodes doe ik nimmer, dat weet je. Maar kritisch zijn tot het bloedt en dan nog iets verderquote:Op zondag 29 juli 2012 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je mag best kritiek uiten op zowel users als moderators. Maar bashen in de zin van een onbeschaafde scheldkannonade wordt niet geaccepteerd, of het nu tegen een mod is of een user. Dus dat valt allemaal wel mee.
Je hebt macht, ongetwijfeld. Je kan het gebruiken als gespreksleider, maar je kan het ook misbruiken door meningen van anderen in de kiem te doen smoren en die van jezelf op te dringen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moderators zien als mensen met macht, daar gaat het al verkeerd. Het betekent vrij vertaald gespreksleider, niet meer en niet minder.
HSG heeft mij een paar dagen geleden nog uitgescholden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je mag best kritiek uiten op zowel users als moderators. Maar bashen in de zin van een onbeschaafde scheldkannonade wordt niet geaccepteerd, of het nu tegen een mod is of een user. Dus dat valt allemaal wel mee.
Oerbeer is ook in korte tijd mod geworden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:51 schreef Twiitch het volgende:
Drebin, ok, redelijk kort hier maar heeft toch wel een indruk gemaakt
Bomber,
Waarvoor dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
HSG heeft mij een paar dagen geleden nog uitgescholden.![]()
Geef je hem daar een note voor?
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gefeliciteerd bomber en Frank, Sinepedraap als mod zou ook wel wat zijn geworden
WTF?!quote:
Ja dat zei mijn moeder ook al.quote:
maak je eigen forum op het internet en gaaf haar mod status.quote:
Ik zei er nog wat van maar hij deed ook bot tegen mij.quote:
Wie?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Grootste dieptepunt was toch wel een pure baggeraar FA werd.
ja dat is wel gaaf.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maak je eigen forum op het internet en gaaf haar mod status.
Hij noemde jou hoerenloper?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik zei er nog wat van maar hij deed ook bot tegen mij.
Hij moet eigenlijk even zijn excuses aanbieden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik zei er nog wat van maar hij deed ook bot tegen mij.
We nemen het viva-forum wel over.quote:
Zo'n mooi slotje was dat. Het ontroerde me bijna.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:56 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee dat verbaast me niet echt eigenlijk
Die laatste zin had je weg kunnen laten, dit ontkracht de woorden er boven nogal. Ik vond je post zeer waar namelijk. Het algehele niveau daalt, zodra het aantal leden binnen een moderatorkliekje stijgt.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:54 schreef CantFazeMe het volgende:
FOK! gaat steeds naar beneden zeg zeg. Wat een niveau van moderators. Grootste dieptepunt was toch wel een pure baggeraar FA werd. Net van een gemene hond naar een lam katje. Beetje jammer.
In mijn optiek zijn veel moderators hun titel niet eens waardig.
Niettemin veel succes gewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |