quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef Expression het volgende:
Frank kon ook niet uitblijven, goede user met waardevolle posts.
Moderators zien als mensen met macht, daar gaat het al verkeerd. Het betekent vrij vertaald gespreksleider, niet meer en niet minder.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat het moeilijk om te breken met de peer pressure die je ervaart hoor. Je hoeft niet mee te doen en aardig te zijn tegen degene met de macht. Je zou je juist moeten mengen met de machtelozen en niet zo vriendelijke users om als het nodig is de top met hun machtsmisbruik te bestrijden.
Ja maar users bashen heeft toch andere consequenties dan mods bashenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moderators zien als mensen met macht, daar gaat het al verkeerd. Het betekent vrij vertaald gespreksleider, niet meer en niet minder.
Ik hoor niet bij wij, net als zij zonder wij,quote:
Valt wel mee. Gewoon geen van beide doen en er is niets aan de hand.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:49 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Ja maar users bashen heeft toch andere consequenties dan mods bashen
Je mag best kritiek uiten op zowel users als moderators. Maar bashen in de zin van een onbeschaafde scheldkannonade wordt niet geaccepteerd, of het nu tegen een mod is of een user. Dus dat valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:49 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Ja maar users bashen heeft toch andere consequenties dan mods bashen
Oh, dan had het veel erger gekund.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:09 schreef Piethur het volgende:
Het schijnt dat Haan33 ook gesolliciteerd had!
Onbeschaafde scheldkannodes doe ik nimmer, dat weet je. Maar kritisch zijn tot het bloedt en dan nog iets verderquote:Op zondag 29 juli 2012 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je mag best kritiek uiten op zowel users als moderators. Maar bashen in de zin van een onbeschaafde scheldkannonade wordt niet geaccepteerd, of het nu tegen een mod is of een user. Dus dat valt allemaal wel mee.
Je hebt macht, ongetwijfeld. Je kan het gebruiken als gespreksleider, maar je kan het ook misbruiken door meningen van anderen in de kiem te doen smoren en die van jezelf op te dringen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moderators zien als mensen met macht, daar gaat het al verkeerd. Het betekent vrij vertaald gespreksleider, niet meer en niet minder.
HSG heeft mij een paar dagen geleden nog uitgescholden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je mag best kritiek uiten op zowel users als moderators. Maar bashen in de zin van een onbeschaafde scheldkannonade wordt niet geaccepteerd, of het nu tegen een mod is of een user. Dus dat valt allemaal wel mee.
Oerbeer is ook in korte tijd mod geworden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:51 schreef Twiitch het volgende:
Drebin, ok, redelijk kort hier maar heeft toch wel een indruk gemaakt
Bomber,
Waarvoor dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
HSG heeft mij een paar dagen geleden nog uitgescholden.![]()
Geef je hem daar een note voor?
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gefeliciteerd bomber en Frank, Sinepedraap als mod zou ook wel wat zijn geworden
WTF?!quote:
Ja dat zei mijn moeder ook al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |