Maar ik ben wel een goede moderator.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:26 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
HSG is niks geen goeie user, is net als mij, baggert als de tering, en heeft overal commentaar op alles en iedereen
ik wordt niet goed...quote:Op zondag 29 juli 2012 15:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een goede moderator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede vergelijking wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:26 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
HSG is niks geen goeie user, is net als mij, baggert als de tering, en heeft overal commentaar op alles en iedereen
dat ben je niet HSG, teminnste dat vind ik, je bent een ongelovelijke kut baggeraar net als ik, maar een goeie moderator , nee niet voor mij, maar ja, yvonne en opa zullen wel hun andere gedachten hebben, dus ik heb er helaas maar mee te levenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een goede moderator.
Je kunt beter gewoon in ONZ blijven.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:28 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
dat ben je niet HSG, teminnste dat vind ik, je bent een ongelovelijke kut baggeraar net als ik, maar een goeie moderator , nee niet voor mij, maar ja, yvonne en opa zullen wel hun andere gedachten hebben, dus ik heb er helaas maar mee te leven
Gewoon een verse tietenpic sturen dus en HSG is zo mak als een lammetje.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef rosepetals het volgende:
Maar wat nou als ik weer een keer word lastig gevallen door iemand en ik heb hulp nodig van een mod, en alleen HSG is aanwezig, dan moet ik hem om hulp vragen en dat wil ik echt niet
ik ga en sta waar ik wilquote:Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon in ONZ blijven.
Wie ben jij?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:26 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Hmpff.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gewoon een verse tietenpic sturen dus en HSG is zo mak als een lammetje.
maakt het uit?quote:
Ja ben jij nieuw?quote:
nehquote:
Het zit nog diep, he.quote:
Ja, we hebben z'n account aan een toffe user gegeven.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
HSG-BOMBER? Die had vorig jaar toch een permban gekregen?
Wie had jij graag als mod gezien dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef Saisai het volgende:
waarom mogen wij nooit stemmen voor leuke mods?
Omdat ik dan geen mod had geworden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef Saisai het volgende:
Moet kunnenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Van democratie komt alleen maar ellende.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef Saisai het volgende:
Ik vind Marie (met die barbie als UI) leuk, of Dimens.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wie had jij graag als mod gezien dan?
Dat hebben we ooit eens gedaan. KLODOLS.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef Saisai het volgende:
Op FOK! zijn geen permabans.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja, Marie.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind Marie (met die barbie als UI) leuk, of Dimens.
BoWa.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat hebben we ooit eens gedaan. KLODOLS.
Aah Marie is leuk jaquote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dimens.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben het niet geworden. Maar misschien maak ik het ooit nog tot DIG mod.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat de hoop nooit verloren is.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mwah. De ene ban is wel wat permanenter dan de andere permban.
Je liegt maar dat geeft niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:35 schreef Drinky het volgende:
Ik had mij ook ingeschreven maar mijn solicitatie was onleesbaar ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |