En hoeveel notes heb jij?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
KLB heeft een luchtig element en sommige grapjes worden als troll gezien. Het hoeft niet altijd serieus maar er mag wel wat serieuze discussie plaats vinden.
Notities. Cursus Engels wellicht een idee?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:10 schreef Piethur het volgende:
[..]
Heel achterlijk misschien maar wat zijn notes?
Alles beter dan swarma en bowa.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Ach ja, in het land der blinden is eenoog koning he. Dat ze dan deze 2 als eenogigen aanduiden is welwat de neuk heeft er nog meer gesolliciteerd, nog grotere bagger blijkbaar.
Hoezo denk je dat?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:12 schreef rosepetals het volgende:
Frank![]()
HSG![]()
![]()
Frank & Id do her was een betere keuze geweest.
Ik vind jou een opvallend onaardige user.quote:
Hij post vaak gewoon de harde waarheid.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind jou een opvallend onaardige user.
Er zijn maar zoveel blauwe condooms, we moeten ze soms afstaan zodat anderen ze kunnen dragen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hebben ze jouw mod-status afgepakt?Jammer hè, tijdelijke subfora.
Wat gek joh, ik ben juist helemaal niet onaardig.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind jou een opvallend onaardige user.
Dank jequote:Op zondag 29 juli 2012 15:18 schreef rosepetals het volgende:
Maar blauw staat jou wel verdomd goed Frank
Sowieso is hij te makkelijk beïnvloedbaar door vrouwen, gewoon je tieten dmen en je mag alles.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:18 schreef Piethur het volgende:
[..]
Id_do_her zou denk ik alle foto"s van vrouwen met grote borsten door de vingers zien
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso is hij te makkelijk beïnvloedbaar door vrouwen, gewoon je tieten dmen en je mag alles.
Ik kan ook wel uitzonderingen maken hoor. Mits goede tieten.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso is hij te makkelijk beïnvloedbaar door vrouwen, gewoon je tieten dmen en je mag alles.
Geen machtspositie. Ik probeer gewoon wat aan KLB bij te dragen. Macht allerminst.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:20 schreef Loppe het volgende:
Ik begrijp je niet goed Frank. Waarom heb je een machtspositie nodig?
In feite moet ik niet aan jou twijfelen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen machtspositie. Ik probeer gewoon wat aan KLB bij te dragen. Macht allerminst.
Niet zo zeuren, prima user verder.quote:
Live is toch altijd het mooist natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 15:24 schreef rosepetals het volgende:
OMG ik zag Frank net live een topic sluiten.
HSG is niks geen goeie user, is net als mij, baggert als de tering, en heeft overal commentaar op alles en iedereenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, prima user verder.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |