Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij heel erg met 2 maten meten.
Ik sta toch nog wel altijd een treetje hoger hè?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:35 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Twee moderators, naast LudoSanders, die ik tof vind? KLB gaat weer leuk worden.
Hallo,quote:
Je bent langer als mod aangesteld, dus eh.. oke dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik sta toch nog wel altijd een treetje hoger hè?
boehoequote:Op zondag 29 juli 2012 15:36 schreef LangeJan het volgende:
Ik wil graag een lijst ontvangen met namen van user die close zijn met deze 2 nieuwe moderators. Dit om te kunnen bepalen wie ik wel en niet kan uitschelden of uitdagen en uit kan lullen/in een hoek kan zetten.
Niet om het kliekje te doorbreken natuurlijk, maar om mijn weg eromheen te vinden. Dus ik laat jullie onderling lekker met rust, maar deze rust verwacht ik ook terug en daa heb ik die lijst voor nodig.
Post je sollicitatiebrief eens.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Omdat ik dan geen mod had geworden.
Wou hij mod worden?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef DeDooieVent het volgende:
Trouwens... hoe moet dat nou met Haan33
Ander forum opzoeken lijkt me een raadzaam plan voor hem.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef DeDooieVent het volgende:
Nee, maar ik vrees dat elk topic van zijn hand nu een slotje krijgtquote:
quote:
Als er ooit een Kanon subforum komt is hij de eerste in de rij.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef DeDooieVent het volgende:
Is een redelijke eis, als je lang genoeg meedraait op Fok! leer je dat de hierarchie net zo bepaald wordt als in bijv. het bedrijfsleven. Ergo, mensen die te veel tijd spenderen op de werkvloer en lekker tot hun ellebogen in verscheidene aarsen verdwijnen, krijgen de touwtjes in handen.quote:
Ik voorspel een heel goed KLB.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wil nu even een tijd geen onzinnige "mooiboy-topics" meer zien.
ik wil wel close met je zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef DeDooieVent het volgende:
Ik ben overigens met niemand close... zelfs mijn moeder ontloopt me...
Moet je ook gewoon netjes haar computer maken als ze dat vraagt.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef DeDooieVent het volgende:
Het is nooit te laat om te veranderen. God houdt ook van jou en zal er altijd voor je zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef DeDooieVent het volgende:
Understatement much?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:41 schreef Saisai het volgende:
Frank vind ik overigens nog best te pruimen.
Dudequote:Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Is een redelijke eis, als je lang genoeg meedraait op Fok! leer je dat de hierarchie net zo bepaald wordt als in bijv. het bedrijfsleven. Ergo, mensen die te veel tijd spenderen op de werkvloer en lekker tot hun ellebogen in verscheidene aarsen verdwijnen, krijgen de touwtjes in handen.
Dit is een terugkerend fenomeen en omdat je daar niet van kan winnen, wil ik dit geneuzel ontwijken, vandaar mijn vraag.
Kijk, hier gaat het al fout.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wil.. ik wil...quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |