Ja, onbewust likken. Je kritiek voor je houden ten tijde van zijn moderatorschap staat gelijk aan likken ja!quote:
Is geen kritiek, heb ik niet voor me gehouden. God wat ben jij irritant zeg.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:14 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, onbewust likken. Je kritiek voor je houden ten tijde van zijn moderatorschap staat gelijk aan likken ja!
valt wel meequote:Op zondag 29 juli 2012 16:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Is geen kritiek, heb ik niet voor me gehouden. God wat ben jij irritant zeg.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:15 schreef chroestjov het volgende:
Goed nieuws, eindelijk zullen de kut gebruikers met hun nutteloze bijdrages hard worden aangepakt.
De waarheid is wel vaker irritant.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Is geen kritiek, heb ik niet voor me gehouden. God wat ben jij irritant zeg.
Kusjekroel?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:18 schreef rosepetals het volgende:
Oke ik ga wel weg ik vind het helemaal niet leuk meer in dit topic
Nee, geef je niet over, blijf doorvechten.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:18 schreef rosepetals het volgende:
Oke ik ga wel weg ik vind het helemaal niet leuk meer in dit topic
24. Staat ook bij het topic in MED.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:26 schreef sinepedraap het volgende:
Hoeveel sollicitaties zouden er geweest zijn?
24 volgens MEDquote:Op zondag 29 juli 2012 16:26 schreef sinepedraap het volgende:
Lees de OP.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:26 schreef sinepedraap het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
24. Staat ook bij het topic in MED.
quote:
Wat een servicequote:
Ja ik was ze even aan het testenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:28 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Het voordeel van meer blauw op KLB
Mod ben je 24 uur per dag zeggen ze.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:28 schreef FixYou het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor soort mensen daar tijd voor hebben. Ik neem aan dat je er toch tenminste 4 uur per dag bezig mee moet zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |